Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Is er iemand die mij wat op weg wilt helpen betreft een zorgverzekering tijdens zwangerschap...
Ik zie door de bomen het bos niet meer...
Kraamzorg en verloskundige is vergoed vanuit de basis. Maar je betaald voor kraamzorg wel een eigen bijdrage van 5,40 per uur..
Op 40 uur komt dat dus ruim op €216
Je kunt je aanvullend laten verzekeren hiervoor begreep ik...
Venthe schreef:Vandaag 24 weken mijlpaal!!
Gevierd met een 5km hardloopwedstrijd die nog best lekker ging ook.
JitskeJeldau schreef:Venthe schreef:Vandaag 24 weken mijlpaal!!
Gevierd met een 5km hardloopwedstrijd die nog best lekker ging ook.
Zo jaloers op jou dat je nog lekker kan hardlopen! Ik kreeg het na 15 weken niet meer voor elkaar, helaas.
En heerlijk! De 24 weken voorbij!
Wij zijn erg aan het bijkomen van de kerst. Das toch iets vermoeiender dan verwacht.
Wel erg gezellig geweest.
Hier nu 34 weken en dinsdag de afspraak bij de gyn voor bespreken keizersnede, met evt meteen steriliseren.
We zijn nu ook stappen aan het maken met de spullen voor de kleine haar kamer en ik ga volgende week beginnen met wassen (en strijken)
Nu komt het echt dichtbij!
Heeft iemand nog tips voor de nachtelijke maagzuurklachten?
Ik heb er al erg lang last van en eet af en toe zelfs overdag al rennies. Ik wil er liever niet teveel moeten slikken, maar kan er zo 3 nodig hebben 's nachts. Ik heb een extra kussen, eet 's avonds maar 2 boterhammen om niet een te volle maag te hebben. Heb nu 2 avonden omeprazol geslikt een uur voor bedtijd, maar dan moet ik alsnog een rennie innemen, dus die werkt ook niet naar behoren (de bijwerking hoofdpijn heb ik dan weer wel) Antagel wil ik nog in huis halen, maar meer tips zijn welkom.