Ik ga met mijn moeder lekker op tijd die kant op, dan lunchen we samen (om 11.30u) en dan blijft zij daar als ik ga trailen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik kom me hier weer melden. Door drukte en privé omstandigheden die heel veel stress veroorzaakten heb ik het hardlopen even laten zitten.
Ga straks weer lopen om het op te pakken. Zal na die tijd even bijlezen en reageren!
Ben benieuwd of ik dood ga zo. Na weken niet lopen. Laatste run was 18 juni.
Morris schreef:MarlindeRooz, lekker dat je het lopen weer oppakt. Gewoon rustig aan doen, en weer opbouwen. Geniet ervan!
Germie, leuke foto’s! En ook nog hardgelopen. Hoelang blijf je daar?
Goof schreef:Ik zou nog niet gratis in zo'n mensenmassa willen lopen.
Myka schreef:Bokt
Sinds gisteren weer terug van vakantie, dus zal weer actief bij lezen, toch makkelijker op je laptop dan op je telefoon.
Ninus, sterkte met je doktersbezoeken, hopelijk snel weer fit of een oorzaak.
Mooie foto met dat vertepunt Goof, kan je zo een ansichtkaart van maken.
Ik baal wel van de Rotterdam marathon. Krijg ik om 12.00 een mail dat ik me gelijk kan inschrijven, en vanaf 13.00 degene die niet op de mailinglist. Allemaal leuk en aardig maar ik werd pas om 18.00 wakker want nachtdienst.![]()
Had wel graag mee willen doen want hoop het jaar daarna misschien wel zwanger te zijn. Dus balen, hopelijk kunt het nog via mijn werkgever..
iirrssjjee schreef:Goof schreef:Ik zou nog niet gratis in zo'n mensenmassa willen lopen.
Heerlijk! Er is genoeg ruimte om gewoon zelf te lopen en die massa motiveert mij juist enorm. Net als het publiek, dat is in Rotterdam wel echt fantastisch hoor!!Myka schreef:Sinds gisteren weer terug van vakantie, dus zal weer actief bij lezen, toch makkelijker op je laptop dan op je telefoon.
Ninus, sterkte met je doktersbezoeken, hopelijk snel weer fit of een oorzaak.
Mooie foto met dat vertepunt Goof, kan je zo een ansichtkaart van maken.
Ik baal wel van de Rotterdam marathon. Krijg ik om 12.00 een mail dat ik me gelijk kan inschrijven, en vanaf 13.00 degene die niet op de mailinglist. Allemaal leuk en aardig maar ik werd pas om 18.00 wakker want nachtdienst.![]()
Had wel graag mee willen doen want hoop het jaar daarna misschien wel zwanger te zijn. Dus balen, hopelijk kunt het nog via mijn werkgever..
Via kwf kan het sowieso nog, moet je alleen wel eerst geld ophalen.... en anders wachten tot aan begin maart, wel een risico, maar dat was dit jaar ook. Heel veel bieden dan hun startbewijs aan ivm niet genoeg getraind, blessure, enz enz....