@Thami , het is idd mild herfst weer .
Met een beetje een zonnetje erbij is daar niks mis mee .
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als ik de gravel niks vind (kan hier ook alleen maar de polder door), dan is tie zo weer weg.

Daar race je straks de Stelvio mee op! Mooi doel ook

. Wat een ontzettend mooie kleur heeft die fiets en wat is hij mooi afgemonteerd. Daar ga je heel veel fijne kilometers mee rijden. Wel jammer dat je er nog even alleen naar kan kijken en dat je voor nu nog rust moet nemen. Wat heb je een smakker gemaakt!
maaikemuis schreef:Time: ik vind het ook wat raar klinken voor artrose. In het geval van mijn knieën is het echt wel zo dat als het pijn doet door artrose, dat dit ook echt wel even duurt (en het is vooral opstartpijn, als het eenmaal loopt, dan loopt het ook ook wel). Weet je zeker dat er geen meniscusletsel is gezien?
. Ik heb het gewoon anderhalf uur volgehouden, dat vind ik best knap van mijzelf, ik vind dit zoveel zwaarder. Misschien moet ik die fiets ook eens fitten, die staat nog op standje ‘geopereerde schouder kan nergens bij’
.

MarliesV schreef:Wij hebben nog steeds het geld van de fietsen niet terug van het ongeluk in mei. Ligt ook bij de rechtsbijstand.
Gaat om meer dan 3000 euro dus die willen we ook wel heel graag terug.
MarliesV schreef:Vroeg donker he Time, daar moet je even aan wennen. Sportschool is blegh hier, maar die sauna klinkt zo aanlokkelijk, zou er bijna voor naar de sportschool gaan
, daarom verheug ik me op die paar dagen heerlijke zon .