BeFunny bikkel, goed de pijnlijke onderzoeken doorstaan gisteren. Ik hoop dat je ook echt een beetje rust krijgt komende dagen
Lizard mooi
Moon ook mooie foto‘s van gisteren. Lente
Verder ook mooie donkere dagen foto‘s gezien
gaucho
Geplaatst: 24-12-22 12:23
Lekker Moonsparkle, benieuwd naar de foto's.
Sterkte met het wachten op de uitslagen BeFunny, lastig vind ik dat altijd. Ik wil het liefst allemaal direct weten.
Ik heb vanochtend een rondje hard gelopen bij Landgoed Kranekamp, beetje drassig maar wel mooi en afwisselend gebied.
moonsparkle
Geplaatst: 24-12-22 12:44
Mooie reflecties, het zijn wel een beetje de donkere dagen voor kerst he
moonsparkle
Geplaatst: 24-12-22 12:55
Hier een paar foto's, ik praat op internet in principe niet over eetbaarheid, maar toch grappig om te zien hoe ze op elkaar lijken, mosklokje giftig, fluweelpootje niet giftig. De groene schelpzwam wordt dan weer vaak aangezien voor oesterzwam.
Oorzwammetjes
Mosklokjes
Fluweelpootjes
Waaiertjes onderkant en bovenkant
Een hele grote gele (hersen)trilzwam
Groene schelpzwam
Viltig jusadoor
En vlier
Mandyy
Geplaatst: 24-12-22 13:08
BeFunny wat naar om te horen dat het pijnlijk was. En nu afwachten, dat lijkt me slopend!
Het regende hier vanmorgen. En ik zag op de weerapp dat het vanuit het oosten beter weer zou worden. Dus deze keer naar de zandverstuiving de Haere,vlakbij t ' harde geweest. Ik was iets sneller terug bij de auto dan ik verwachtte. Dus ook nog maar naar Elburg. En langs de haven gelopen.
BeFunny
Geplaatst: 24-12-22 16:03
@Moonsparkle, Pien en Lizard prachtige foto's
Vandaag de trein gepakt naar de Hollandsche rading en daar 7 km rond gehobbeld langs de Horneboegsche heide en het Dassenveld. Ik vond het fijn wandelweer
En een latte gedronken bij perron Peet omdat ik toch 25 minuten op de trein moest wachten.
Dit topic gaat mij in het weekend te hard om alles door te lezen. maar ik wordt wel altijd vrolijk van de foto's. Vooral de paddenstoelen zijn leuk!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 24-12-22 17:02
Gaucho Pien Moonsparkle Lizard en Befunny mooi die koffie groot gelijk als je toch moet wachten. Lizard jij rijdt heel wat af voor mooie plekjes.
Ik ben met man, dochter en de hond naar hef Edese bos en de hei geweest. Voor dochter iets teveel die heeft griep wilde graag mee maar laatste stuk ging niet zo vlot meer en nu ligt ze weer in bed. De hond heeft genoten. Idd heerlijk wandelweer.
Dochter had haar hobbyhorse mee. Is naar de beeltenis van haar eigen pony gemaakt.
Leuke foto's BeFunny, je mini's zien er weer vrolijk uit.
Mijn vriend en ik hebben net zo'n 8-9km gelopen door de polder die aan onze wijk ligt. Eerst langs de bakker voor lunch, we hadden niks in huis. Achteraf nog langs de winkel gelopen voor boodschappen.
Het meertje in de wijk
De polder is een soort buffergebied voor water als de Mark te hoog komt te staan. Het was er nu erg nat
Er is ook een "bos"
Over de dijk terug. Hier reed ik vroeger altijd met freek, maar het was een groot deel van het jaar te glad km lekker te draven of te galopperen. Helemaal links zie je nog net de kerk van mijn geboortedorp en werkdorp
Wat heerlijk dat jullie ook zo lekker hebben gewandeld was ook echt goed weer.
Leuk die hobbyhorse SusanH
De polder bij jullie ziet er echt heel anders uit dan bij ons Joleine lijkt me heerlijk om zo vanuit huis te kunnen lopen
Faringo prachtig
BeFunny
Geplaatst: 24-12-22 17:59
gaucho schreef:
Mooi BeFunny Hoorneboegse heide is de achtertuin van mijn werk thuisbasis. Ik wandel er graag
Ja. Wij gaan wel vaak naar de Rading. Maar meestal kies ik dan tegenwoordig het pad richting het Wasmeer. Maar de hoorneboegseheide is ook mooi. Trouwens het stuk bij het Dassenveld ook. Officieel mogen honden daar alleen niet los. Vandaar kies ik vaak de andere kant op. Maargoed het was nu zo rustig daar dat ik dacht we doen het gewoon.