(En mijn oog viel op dat 'gejaagde'. Ik hoop niet dat je schildklier nu te hard werkt...!)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BritHittepit schreef:Vandaag was men man jarig, wat geholpen met de voorbereidingen van het (beperkte) familiefeestje…
helaas ben ik alweer gevallen, ik had iets vast dus ook men handen niet gezet, knie dik, handen pijn, borstbeen doet pijn, recht op men buik/borsten en kin ook nog achterna de grond opheb redelijk wat pijn…
Ik heb ook het gevoel dat ik mezelf voorbij ren sinds ik terug van Turkije… weer constant dat gejaagd gevoel, alles dat ‘moet’… ik haal geen vreugde meer uit de dingen die ik doe… als ik dan iets doe eindigt het altijd met een domper… de leuke dingen bekoop ik de laatste dagen echt weer dubbel zo hard…
Oscar schreef:Dat zou inderdaad kunnen. Maar het kan ook met je situatie te maken hebben. Veel mensen die palliatief behandeld worden, hebben hier last van. Je weet immers dat je tijd beperkt is en je wilt nog zoveel doen....... het valt niet mee om daar invulling aan te geven. Mij lukt het ook nog steeds niet altijd hoor. Soms wel, maar soms ook niet en dan loop ik als een kip zonder kop te 'moeten' genieten en dat werkt voor geen meter. Keuzes maken lukt dan ook niet goed, terwijl dat wel zou moeten.
Ik hoop dat je die rust wat kunt vinden. Sterkte
Oscar schreef:Dat zou inderdaad kunnen. Maar het kan ook met je situatie te maken hebben. Veel mensen die palliatief behandeld worden, hebben hier last van. Je weet immers dat je tijd beperkt is en je wilt nog zoveel doen....... het valt niet mee om daar invulling aan te geven. Mij lukt het ook nog steeds niet altijd hoor. Soms wel, maar soms ook niet en dan loop ik als een kip zonder kop te 'moeten' genieten en dat werkt voor geen meter. Keuzes maken lukt dan ook niet goed, terwijl dat wel zou moeten.
Ik hoop dat je die rust wat kunt vinden. Sterkte
Neon schreef:Ook “onhandig” gedrag kan voortkomen uit je schildklier… in combinatie met je gejaagde gevoel zou ik die toch nog even laten checken?
Hutcherson schreef:Waarom kan je niet meer goed schrijven?
BritHittepit schreef:Hutcherson schreef:Waarom kan je niet meer goed schrijven?
Door de nevenwerkingen heb ik tintelingen in mijn vingers, mijn gewrichten doen pijn,… ik maak ook veel schrijffouten als ik type op mijn gsm omdat mijn vingertoppen gevoelloos zijn… dus gewoon een balpen vasthouden en dan nog ‘leesbaar’ schrijven is soms een uitdaging…