Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marley93 schreef:Ik vind dat er echt superlekkere recepten in staan.En ook weekmenu's voor verschillende caloriebehoeften, 6 weken voor elk geloof ik. En achterin allemaal nuttige extra informatie en tips, zoals alternatieven voor dingen die je niet lust.
KimD schreef:Hoe dan ook ben ik tegen die tijd 60+kg afgevallen.
bamisalami schreef:KimD schreef:Hoe dan ook ben ik tegen die tijd 60+kg afgevallen.
60+ in totaal aan het einde van de rit? Wat super knap!
Ik vond project gezond echt een hele fijne houvast en heeft me inzichten gegeven. Ik kan nu zelf ook dagen samenstellen en ik gebruik de boeken nog voor recepten. Er staan in totaal weekmenu’s in voor acht weken.
@zertab, niet kunnen paardrijden is een goede motivatie. Ben benieuwd waar je diëtiste mee komt. Is dat van een bepaald programma zoals new fysic?
KimD schreef:bamisalami schreef:60+ in totaal aan het einde van de rit? Wat super knap!
Ik vond project gezond echt een hele fijne houvast en heeft me inzichten gegeven. Ik kan nu zelf ook dagen samenstellen en ik gebruik de boeken nog voor recepten. Er staan in totaal weekmenu’s in voor acht weken.
@zertab, niet kunnen paardrijden is een goede motivatie. Ben benieuwd waar je diëtiste mee komt. Is dat van een bepaald programma zoals new fysic?
Ja, klopt. Ik ben op dit moment 50kg afgevallen, dus als ik op mijn streef zit dan is het of 60kg of 65kg afgevallen. On ieder geval 60+kg.
Zertab schreef:Nee, gewoon een normale diëtiste.
Ho eens, ik mag en kan nog paardrijden. Maar ik blijf gewoon door eten en ik weet dat áls ik dat blijf doen, ik over een half jaar/drie kwart jaar niet meer op een paard mag/kan.
bamisalami schreef:Zertab schreef:Nee, gewoon een normale diëtiste.
Ho eens, ik mag en kan nog paardrijden. Maar ik blijf gewoon door eten en ik weet dat áls ik dat blijf doen, ik over een half jaar/drie kwart jaar niet meer op een paard mag/kan.
Ik bedoel ook niet dat je nu niet zou mogen of kunnen, dat weet ik helemaal niet. Maar voor mij was het een goede motivatie en kan me voorstellen dat dat voor veel mensen hier zo is