Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Fitzroy schreef:Tja, de samenleving is nu eenmaal digitaal tegenwoordig. Daar ontkom je niet aan, ook niet als senior. En zolang een tante met 93 jaar nog op FB zit, denk ik: als zij het kan, dan iedereen.
..en bedankt he..
zo onaardig hoeft toch ook niet perse?
Ik kan ook niet alles, en jij denk ook niet
Echwel schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb na veel refreshen een afspraak kunnen maken voor donderdag. Moet wel een rotstuk fietsen maar goed.
Heb je niet iemand die die mee.kan rijden
[***] schreef:Liezel1 schreef:Waarom zou je niet mogen gaan als je corona hebt gehad?
Omdat dat 1 van de voorwaarden is. Pas (uit mijn hoofd) 3 maanden nadat je corona hebt gehad mag je de booster.
Daisyyxx schreef:Ik heb mijn afspraak gemaakt voor 15 januari (werk in de zorg, maar was elke keer te laat om het via daar te regelen). Blijkbaar mag ik volgens de mail zelf uitkiezen van welk vaccin ik de booster wil. Iemand ervaring met het gevaccineerd zijn met Janssen en nu de booster met Moderna of Pfizer? Ik ben behoorlijk ziek geweest na de Janssen (toen had ik ook nog flink last van het doormaken van corona). Dus kan zijn dat dat toen ook meegespeeld heeft.
Cinnepin schreef:Ik heb flink bijwerkingen. Ben ziek, kan amper op mijn benen staan, gebraakt en vreselijke pijn in de spieren ( komt bij dat ik fibromyalgie heb en het waarschijnlijk verergerd ) heb net wat brood gegeten en ga zo mijn bed weer in..Hopelijk houd ik het binnen. Had dit bij de 2e prik ook
Gelukkig zorgt er iemand voor mijn paard
Eleeke schreef:Cinnepin schreef:Ik heb flink bijwerkingen. Ben ziek, kan amper op mijn benen staan, gebraakt en vreselijke pijn in de spieren ( komt bij dat ik fibromyalgie heb en het waarschijnlijk verergerd ) heb net wat brood gegeten en ga zo mijn bed weer in..Hopelijk houd ik het binnen. Had dit bij de 2e prik ook
Gelukkig zorgt er iemand voor mijn paard
Sterkte en beterschap , hopelijk trekt het snel bij.
Ik zie er daarom ook ontzettend tegenop. Zie die bijwerkingen niet zo zitten ( Maar Corona ook niet. )
Daisyyxx schreef:Ik heb mijn afspraak gemaakt voor 15 januari (werk in de zorg, maar was elke keer te laat om het via daar te regelen). Blijkbaar mag ik volgens de mail zelf uitkiezen van welk vaccin ik de booster wil. Iemand ervaring met het gevaccineerd zijn met Janssen en nu de booster met Moderna of Pfizer? Ik ben behoorlijk ziek geweest na de Janssen (toen had ik ook nog flink last van het doormaken van corona). Toen kon je als zorgverleners alleen Janssen krijgen. Maar ik ben een beetje opzoek naar ervaringen van mensen met Janssen en een booster