Booster vaccinatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Booster vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 10:58

Ik heb na veel refreshen een afspraak kunnen maken voor donderdag. Moet wel een rotstuk fietsen maar goed. :=

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 11:06

MarlindeRooz schreef:
Ik heb na veel refreshen een afspraak kunnen maken voor donderdag. Moet wel een rotstuk fietsen maar goed. :=

Heb je niet iemand die die mee.kan rijden

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 11:10

Net 3e prik met pfizzer.
Mijn man gisteren met moderna en die heeft nergens last van

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 11:37

Cer schreef:
Fitzroy schreef:
Tja, de samenleving is nu eenmaal digitaal tegenwoordig. Daar ontkom je niet aan, ook niet als senior. En zolang een tante met 93 jaar nog op FB zit, denk ik: als zij het kan, dan iedereen.

..en bedankt he..
zo onaardig hoeft toch ook niet perse?

Ik kan ook niet alles, en jij denk ook niet ;-)

@Cer, ik bedoelde het zeker niet onaardig. Maar het digitaal vaardig zijn is in onze samenleving wel redelijk noodzakelijk. Net zoals pinnen. En ik neem aan dat ze dat ook kan?

Ik help mijn vader ook regelmatig via de telefoon als hij ergens niet uitkomt. En als ik het niet weet, is er nog weer een handig kleinkind die hem op weghelpt. Zo heeft mijn nichtje de QR-code op de telefoon gezet. En dan verzucht mijn vader ook wel eens dat hij niet zo handig is. Maar hij probeert het wel.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 11:39

Echwel schreef:
MarlindeRooz schreef:

Heb je niet iemand die die mee.kan rijden

Nee en ik kan het ook prima fietsen natuurlijk, het is ook best een mooie route. En ik heb verder geen moeite met prikken dus ik neem aan dat ik er niet direct naar van word. :=

Maar ik woon op steenworpafstand van de grote priklocatie en deze is echt helemaal aan de andere kant van de stad. Dus dat vond ik wel jammer. Maar ik wil hem graag zo snel mogelijk voordat ik ziek ben als ik weer colleges heb. :j

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 12:12

Vanmorgen mijn booster gehad, was weer Pfizer. Ook hier werd je geprikt door mannen van de Koninklijke Marine.

Gisteren kreeg mijn vriend in de Rai zijn booster en daar werd iedereen, jong en oud, geprikt met Pfizer. Waar ik mijn booster heb gehaald werkte ze met kleuren bandjes voor Pfizer en Moderna. Beide locaties prima geregeld. :j

Vooralsnog geen pijnlijke arm of iets. Van de tweede vaccinatie ben ik goed ziek geweest en benauwdheid. Hopelijk valt het nu mee.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 12:20

[***] schreef:
Liezel1 schreef:
Waarom zou je niet mogen gaan als je corona hebt gehad?

Omdat dat 1 van de voorwaarden is. Pas (uit mijn hoofd) 3 maanden nadat je corona hebt gehad mag je de booster.

Ja, klopt. Daarom moet ik ook tot eind januari wachten voor mn booster. Maar je herstelbewijs is 180 dagen geldig als booster, indien je corona hebt gehad

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 12:45

Ik heb flink bijwerkingen. Ben ziek, kan amper op mijn benen staan, gebraakt en vreselijke pijn in de spieren ( komt bij dat ik fibromyalgie heb en het waarschijnlijk verergerd ) heb net wat brood gegeten en ga zo mijn bed weer in..Hopelijk houd ik het binnen. Had dit bij de 2e prik ook

Gelukkig zorgt er iemand voor mijn paard

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 15:12

Bedankt voor het snelle antwoord gister. Ik bedacht me namelijk opeens dat ik toen ik zaterdag bij mijn ouders was die gezondheidsverklaring kon laten printen. Weer 1 stresspuntje minder voor mijn booster donderdag.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 15:13

Mijn vriend en ik hebben ook geen printer.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 15:15

Op de locaties liggen gezondheidsverklaringen. Je kunt ze daar terplekke vullen.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 16:01

Arme Jaarbeurs... :knuffel: Het nieuwe jaar is net drie dagen oud en die locatie heeft het al twee dagen zwaar :=

In het ontruimingsscenario van de bioscoop zat een omvallende bouwkraan. Niet echt natuurlijk, maar zo was dat wel terechtgekomen bij de medewerkers van de GGD. Het bleek gelukkig een oefening en ze zijn alweer aan het prikken.

Afbeelding

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 17:26

Och da's wel vervelend, da's geen goede communicatie geweest dan met de bioscoop.

Ik heb gisterenochtend de booster moderna gehad en ik heb net als de vorige twee keer (pfizer) nergens last van. Behalve het blauwe plek gevoel op de prikplek dan maar dat vind ik niet echt een bijwerking.

Daisyyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 18:06

Ik heb mijn afspraak gemaakt voor 15 januari (werk in de zorg, maar was elke keer te laat om het via daar te regelen). Blijkbaar mag ik volgens de mail zelf uitkiezen van welk vaccin ik de booster wil. Iemand ervaring met het gevaccineerd zijn met Janssen en nu de booster met Moderna of Pfizer? Ik ben behoorlijk ziek geweest na de Janssen (toen had ik ook nog flink last van het doormaken van corona). Toen kon je als zorgverleners alleen Janssen krijgen. Maar ik ben een beetje opzoek naar ervaringen van mensen met Janssen en een booster

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 18:08

Schoonzoon het na Janssen Pfizer gehad en buiten een gevoelige arm om weinig last.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 18:08

Daisyyxx schreef:
Ik heb mijn afspraak gemaakt voor 15 januari (werk in de zorg, maar was elke keer te laat om het via daar te regelen). Blijkbaar mag ik volgens de mail zelf uitkiezen van welk vaccin ik de booster wil. Iemand ervaring met het gevaccineerd zijn met Janssen en nu de booster met Moderna of Pfizer? Ik ben behoorlijk ziek geweest na de Janssen (toen had ik ook nog flink last van het doormaken van corona). Dus kan zijn dat dat toen ook meegespeeld heeft.

Ik heb in mei Janssen gehad en alleen iets last met mijn arm omhoog doen.
En vorige week Pfizer en alleen wat beurs gevoel in de arm.

Dus beide keren dus eigenlijk geen last.
Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 03-01-22 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 18:10

Cinnepin schreef:
Ik heb flink bijwerkingen. Ben ziek, kan amper op mijn benen staan, gebraakt en vreselijke pijn in de spieren ( komt bij dat ik fibromyalgie heb en het waarschijnlijk verergerd ) heb net wat brood gegeten en ga zo mijn bed weer in..Hopelijk houd ik het binnen. Had dit bij de 2e prik ook

Sterkte en beterschap , hopelijk trekt het snel bij.

Ik zie er daarom ook ontzettend tegenop. Zie die bijwerkingen niet zo zitten ( Maar Corona ook niet. )

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 18:20

Hier twee keer vrijwel probleemloos pfizer en vanochtend moderna. Voel nu m'n arm een beetje, verder nog nergens last van.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 18:27

Eleeke schreef:
Cinnepin schreef:

Sterkte en beterschap , hopelijk trekt het snel bij.

Ik zie er daarom ook ontzettend tegenop. Zie die bijwerkingen niet zo zitten ( Maar Corona ook niet. )

Dat begrijp ik, ik weet niet mocht het zo ver zijn of ik voor een 4e ga, met deze ellende

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 19:13

Daisyyxx schreef:
Ik heb mijn afspraak gemaakt voor 15 januari (werk in de zorg, maar was elke keer te laat om het via daar te regelen). Blijkbaar mag ik volgens de mail zelf uitkiezen van welk vaccin ik de booster wil. Iemand ervaring met het gevaccineerd zijn met Janssen en nu de booster met Moderna of Pfizer? Ik ben behoorlijk ziek geweest na de Janssen (toen had ik ook nog flink last van het doormaken van corona). Toen kon je als zorgverleners alleen Janssen krijgen. Maar ik ben een beetje opzoek naar ervaringen van mensen met Janssen en een booster

Vorige ronde ook Jansen gehad via werk. Booster met Pfizer. Wereld van verschil qua bijwerkingen. Pfizer ging iedereen toch eens stuk beter op dan Jansen.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 19:35

Hier ook Pfizer na Janssen. Maar behalve dat ze de Janssen heel hoog geprikt hadden bij mij, geen bijwerkingen van beide behalve een beurse bovenarm.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 19:57

Hier Moderna na Janssen. Van Janssen had ik weinig last, alleen jeuk.
Moderna 2 dagen hoofdpijn en 2 nachten rillerig/zweterig.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 20:54

Ik heb Pfizer gehad na Janssen, van Janssen koorts etc gehad. Van Pfizer wat moe en een beurse arm.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 20:57

Ik ga het straks beleven. Begin mei Janssen gehad en 3 dagen vies ziek geweest met enorm jeukende voeten. Nog steeds na een zware dag jeuk en steken onder mijn rechtervoet. Vanavond krijg ik Moderna.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 20:57

ik kreeg afgelopen vrijdag Moderna na 2 x AZ.
Tot nu toe heb ik van de Moderna veel minder last gehad als van de AZ, daar kreeg ik na 3 dagen gordelroos van en veel koorts en hoofdpijn.
Nu heb ik enorme opvliegers (was er net weer een beetje vanaf), geen koorts, maar wel het weekend een beetje "meh" gevoel. Geen last van mijn arm, maar ik had een héle goede prikster dit keer. Dat scheelt toch een hoop!