Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

We wachten alleen even met plannen tot ik het rustiger heb en het beter weer is.

Hilary schreef:Grijsvrij ipv ijsvrij, zei Peter Heerschop al op de radio… en het is inderdaad weer/nog grijs. Volgens buienradar was het droog, maar er wat toch echt motregen.
Toch 14 km gelopen, bij Elst/Rhenen:
[ [url=m/Ze5iOq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PxLlDs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nQyEMM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aaezqx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op de vlakte bij Plantage Willem III kwam eerst een kudde reeën in galop voorbij, met nog geen twee minuten later de kudde paarden erachteraan. Ze zullen wel ergens van geschrokken zijn…
DideH, zo’n dijkwandeling ziet eruit als “niet na hoeven denken over de te lopen route, dus meer tijd om na te denken over andere dingen”.
Wandelen met een alpaca klinkt ook leuk, Mandyy! Ik ben benieuwd hoe die beesten in omgang zijn en waar je op moet letten als je daarmee wandelt.
Bij mijn pony’s vlakbij is ook een weitje met alpaca’s, die komen altijd heel hard aanrennen als ze paarden zien. Mijn merrie kan daar niet tegen (“ik.wil.weg.hier. Loop.door”), terwijl mijn ruin ze gezellig gedag gaat zeggen en het liefst ertussen gaat staan volgens mij. Er wordt in ieder geval altijd druk geneusd.

robeer schreef:Wat zijn jullie weer hard gegaan zeg…..even kijken of ik alles onthouden heb![]()
Die paardenbillen van Hilary zijn echt wel om op te vreten, figuurlijk dan he
Hoe viel de speculaas bij de Noren Noordje? Volgens mij is dat echt zo’n ‘Nederlandse’ smaak waar anderen erg aan moeten wennen.
Monschau ziet er mooi uit. Ik krijg spontaan zin om op reis te gaan.
Wandelen met alpaca’s……wat ontzettend leuk. Een origineel kado ook, geweldig.
Pien veel plezier op de kerstmarkt. Ik geloof meteen dat je daar stiekem veel km maakt.
Rustig aan met je kuit Faringo…..beter iets langer rust als straks spijt.
Gisteren was het ook hier grijs en somber……wat een verrassing![]()
Ondanks dat toch een leuke wandeling kunnen maken met een vriendin en manlief. We hebben bijna 18 kilometer aangetikt. Wel met lunchpauze op het (verwarmde) terras halverwege. Nog even genieten van een uitsmijter terwijl het kan![]()
Al met al ee fijne dag gehad…..bij thuiskomst had de slowcooker de erwtensoep klaar dus dat was aanvallen![]()
[ [url=m/WCN4qx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QPjmDR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RT5UdB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r53aL9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WpYO7g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kaNuYT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4FaK4b.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XZZ9KR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9CO9TI.jpg]Afbeelding[/url] ]
moonsparkle schreef:Gave omgeving gaucho
En wat hebben jullie allemaal ver gelopen. Ik ben niet verder gekomen dan 2km
Nog heel wat donsvoetjes tegengekomen