Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mel schreef:Bedankt allemaal voor de reacties!
Ik ga het allemaal even nalezen en uitzoeken wat het beste past in de situatie nu!
Clusteren ben ik zeker mee bekend. Ze is ook heel veel gegroeid en aangekomen de afgelopen periode en zit ook boven gemiddeld kwa gewicht dus wat dat betreft krijgt ze genoeg binnen. Het zijn de momenten in de middag/avond/ nacht dat inderdaad toeschietreflex wat traag is en ze daardoor geïrriteerd raakt. Ik heb het idee dat ze niet genoeg binnen krijgt puur doordat ze niet verzadigd lijkt na de voedingen.
Gepureerde hapjes lukt momenteel niet, maar idd hele stukken zoals bij rapley heeft meer haar interesse. Al lijkt ze dat momenteel ook gewoon fijn te vinden door het masseren van haar tandvlees
flooooo schreef:Ik meld me even met een vraag, negeer even de letters want zonde om hier een nieuw topic over te openen.
Ik ben zwanger van onze tweede, bij de eerste heb ik door spruw maar 5 weken borstvoeding gegeven. Wilde gaan kolven en dat geven maar het is midden in coronatijd een heel gedoe geweest om aan spullen te komen en een lactatiekundige kwam ook niet langs ter ondersteuning, helaas dus toen toch gestopt. Daarvoor liep het wel heel goed. Ik wil dus heel graag weer borstvoeding gaan geven.
Nu kwam ik een handkolf tegen waarvan ik me afvroeg of het handig is om deze alvast in huis te hebben voor het geval dat? Gaat om deze:
https://www.bol.com/nl/nl/p/medela-harm ... oductTitle
Het leek me wel een praktisch ding ter ondersteuning. Ik wil ook graag gaan kolven als ik weer werk maar hoor dat je dan vooral een elektrische handsfree moet hebben en dat bekijk ik t.z.t. wel een keer. Er zit hier in de buurt een winkel die kolfconsulten doet (mensenkinders) dus daar wilde ik dan een keer heen gaan. Maar is het handig vast een kolf te hebben voor het geval dat?
Iemand nog tips voor bij spruw? Ik vond het nyastine/miconazol echt een ramp eigenlijk en zag ook hele positieve ervaringen met genitaan violet o.i.d.?