Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:20

Sterkte Purny! Ken het helaas een beetje die pijn...

Gaucho wat zie je er goed uit zeg! Hoeveel ben jij kwijt?

Pff dit is zo'n moment dat het goed is dat ik niks in huis heb anders had ik mezelf helemaal volgepropt.. Ik zit in mijn huisje in de stad niet op mijn plek en wil dol graag hier weg. Nu kwam echt mijn droomhuis voorbij op maar liefst 800 meter van de paarden(nu 15km). Net de uitslag en ik had nog zo geroepen als ik het niet wordt dan graag als 10e ofzo(betreft huurhuis) en nu ben ik 2e geworden... -O- -O- ;( ;(

Ik kan wel janken.. Er staan in dat dorp ook maar 10 huur huizen ofzo dus ik baal echt enorm.. Dit zou dus normaal een reden zijn om me vol te proppen.. Waarom? Geen idee want het lost niks op.

Anoniem

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:32

Ah Dustinlover, ik begrijp je teleurstelling zo goed :(:) Beter weet je dan gewoon niet dat je het net niet bent geworden :n

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:34

Tweede worden is ook echt naar... Ik was een keer nummer 5. Het is ook zo moeilijk om hier aan een andere woning te komen...

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:37

Het is echt al super goed dat je er bij stil staat dat je volproppen niets oplevert Dustinlover. Alsnog flink balen. Even flink schelden of de irritatie weglopen?

Ik ben 13 kilo kwijt en heel veel meer centimeters, in verhouding.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:43

Dustin mooi klote ja ;(

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 15:01

purny schreef:
Tweede worden is ook echt naar... Ik was een keer nummer 5. Het is ook zo moeilijk om hier aan een andere woning te komen...

Ja hier dus ook.. Dit huis wilde ik ook zooooo graag dat ik er gewoon slecht van sliep en zo zenuwachtig was.. Was vorige week 4e daar kan ik dan wel mee leven.. Maar 2e..... -O-

Gaucho ja ik heb gelijk even mijn "levensliedje" opgezet en mee geblerd.. Bijna Raak van Eddy Zoey :') :+

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:14

Ik verwaarloos jullie, lees wel mee, maar ik ga zo slecht de laatste dagen, dat ik even niets post, omdat ik jullie hierin niet wil meesleuren.

Negativiteit is zo zonde van je energie....

Ben toe aan vakantie!
Blughhhhhh *calimerosmiley*

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:22

Bloembloem gewoon posten hoor. We zijn hier ook om elkaar te steunen. Juist daarom is dit topic fijner dan de ‘lijstjes-topics’.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:26

Weet ik, maar ben toch bang dat jullie vinden dat ik me druk maak om die paar kilo. En dat snap ik ergens ook wel, maar ik wil ze eraf hebben :+

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:31

Als ze je in de weg zitten zitten ze in de weg toch. Of dat er nu 5 zijn of 35. Uiteindelijk gaat het hier voor mijn gevoel niet eens zo zeer om de hoeveelheid die je af moet vallen als om het feit dat mensen in dit topic er anders in staan dan ‘we eten even een maandje anders et voila’

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:36

Eens! Andere levensstijl, maar sinds ik niet meer rook, ben ik de controle kwijt.....

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:50

Maar je rookt mooi niet meer! En als je dIe knop om kan zetten kan je ook de knop omzetten naar een andere levensstijl. Nu alleen die knop nog vinden :Y)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 17:12

Eens hoor Bloem Bloem. Als afvallen makkelijk was en alleen maar positief zaten we hier niet met zijn allen.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 17:14

gaucho schreef:
Oh, net een nieuwe (2e handse..) broek bezorgd, en voor het eerst sinds zeker 20 jaar pas ik weer in maat 40 *\o/*

[ [url=m/Orylfj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bijkomend probleem is nu wel dat ik voor mijn vakantie echt geen enkele korte broek heb die niet van mijn kont afzakt...

Lekker gevoel is dat! Je ziet er top uit :D

Ik heb een paar (goedkope) spijkerbroeken gekocht bij muki fashion. Die zijn stretch, zitten lekker en ik kan er over 8 kilo nog steeds in. Ook maat 40 ondertussen, als ik zo'n broek dan zie denk ik; past nooit.. En dan zitten ze gewoon mooi :D

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 18:48

Purny :(:) sterkte met je kiespijn!!

DL, wat verschrikkelijk balen zeg.. :(:)

Gaucho, mooie foto!! dat ziet er al super uit zeg.

ook een knuffel :(:) voor bloembloem!! kop op meis, het komt goed.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 07:26

Bloembloem gewoon lekker meepraten hoor! Ik weet ook hoe moeilijk het is om te stoppen met roken, maar doe het toch al sinds november vorig jaar! Komt echt goed!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 12:02

Dustinlover schreef:
Bloembloem gewoon lekker meepraten hoor! Ik weet ook hoe moeilijk het is om te stoppen met roken, maar doe het toch al sinds november vorig jaar! Komt echt goed!

Ah lief! Ik wil het allebei ( roken en aankomen ) niet. Val nu zo door de mand! Door het roken bleef ik keurig op gewicht. Rookte alle lekkere trek gewoon weg.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 12:20

Bwoh ben vandaag goed door de mangel gehaald door mijn trainer, maar het voelt wel lekker om zo bezig te zijn.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 15:01

BloemBloem schreef:
Dustinlover schreef:

Ah lief! Ik wil het allebei ( roken en aankomen ) niet. Val nu zo door de mand! Door het roken bleef ik keurig op gewicht. Rookte alle lekkere trek gewoon weg.

Ik kon het niet allebei dus ik ben eerst gestopt met roken(was volgens cardioloog het beste voor mij) en toen kwam ik 8 kilo aan... Nu pas met de kilo's bezig en deze week gaat het nog heel goed, maar ik heb soms op feestjes echt nog wel eens last ervan.. Mensen lekker aan het roken en dan pak ik een extra stuk kaas :+ :') . Alleen het wordt echt makkelijker!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 15:06

Ben nog altijd blij dat ik nooit aan roken ben begonnen. :j

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:44

Gewoon al je frustraties spuien hoor, dat is juist goed voor dit topic. Kunnen we elkaar steunen en helpen. Alleen goed nieuws posten helpt niet als anderen juist in een dip zitten. Het mag allebei. Roken is zo’n rotverslaving maar zo fijn als je er af raakt. Het wordt echt beter en makkelijker. Hou vol

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 18:35

Stoppen met roken en afvallen is een helse combinatie maar hey dames we doen het wel!! *\o/*

Doe je er alles aan om gezond te blijven doet je lijf anders. Foxy staat even stof te vangen en ik ben in afwachting van testuitslagen. Een voordeel. Mag de deur niet uit. Dus heb ook niks te kanen in huis. :')

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 22:40

gaucho schreef:
Oh, net een nieuwe (2e handse..) broek bezorgd, en voor het eerst sinds zeker 20 jaar pas ik weer in maat 40 *\o/*

[ [url=m/Orylfj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bijkomend probleem is nu wel dat ik voor mijn vakantie echt geen enkele korte broek heb die niet van mijn kont afzakt...

Je ziet er goed uit! Enneeee, mooie reden om te shoppen!

Hier laatst 2 nieuwe broeken ontvangen. Eigenlijk net te klein (smal om de taille eigenlijk), maar ik weiger een maat groter te nemen. Ik denk dan zo; ik ga afvallen, dus nu even afzien, maar straks pas ik hier gewoon in! :j (en stiekem ben ik dus te lui om het terug te sturen)

Ik heb mij van het weekeind gewogen, was nog net geen week bezig met kha, en gewoon al 2.5 kilo eraf! *\o/* Motiverend! En nog beter; ik hou het volk zonder te cheaten! (Al bijna 2 weken :+)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 10:52

Nou daar ga ik dan... op weg naar de tandarts om de kies eruit te laten trekken... vind het doodeng

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 10:53

Sterkte purny! Ik heb een paar pittige jaren achter de rug qua gebit en ik kan je zeggen: de kies die getrokken is bij mij was eruit voordat ik het door had (4 seconden).