Bedankt! Begin het wel een beetje zat te worden.. Wil me gewoon even goed voelen en niet steeds een tegenslag, of dat nou is door een mislukte operatie of doordat ik weer eens ziek ben ofzo.
Ondertussen ZH gebeld en mijn Uroloog was nu aan het opereren, maar als hij klaar was gingen ze direct overleggen en dan word ik terug gebeld.
Wijkverpleegkundige van de thuiszorg vond ook dat de Uroloog nu echt op de hoogte gebracht moest worden, dus niet een assistent oid die me even ter woord staat en klaar. Dus als dat mij niet lukt, dan gaat de thuiszorg bellen.
Maar denk dat het nu wel goed komt.
Heb duidelijk gezegd hoeveel pijn ik heb, dat ik amper durf te drinken door de pijn, wat het stickje aangeeft, over de stolsels in m'n urine (net ook weer), m'n temperatuur die 38 was (ondertussen gestegen naar 38.4, maar weer gezakt naar 38.2), dat ik nu wat pijn begin te krijgen in mijn zij..
En dat er al bloed en urine op kweek staat, ik daar de uitslag nog niet van weet, maar ik al wel ciproflaxine had en daar vandaag mijn laatste pil van neem.
Lijkt me duidelijk toch?