Suzanne F. schreef:Ben blij dat ik niks gepland heb dit weekend. Ben net Annebel van Temptation Island.
Ben al waterijsje aan het eten en coolpack erop aan het houden.
Ik moest even googlen maar ok dat is wel heftig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Trekt het helemaal niet meer weg Urielle? Ik heb weleens een puistje gehad op de prikplek maar dat is geen geen bultje gebleven. Ik zou het volgende keer eens bij de arts aangeven.
Suzanne F. schreef:He wat jammer. Waar was dit? Soms moet je het treffen inderdaad. Ik heb nu iemand gevonden waar ik blij mee ben en daar blijf ik ook nu. Is wel stukje rijden maar goed, geeft niet.
Fitzroy schreef:Oeps … hopelijk trekt het snel weg.
Wat ik nog wel een dingetje vind waardoor ik het misschien uit ga stellen, is dat je 2 weken niet in de zon mag. Dat mocht ik eerst niet vanwege de powderbrows, dit weekend niet vanwege een bezoek aan de Kaakchirurg en ik las dat het met fillers/Botox ook weer niet mag. Dus ik denk dat ik toch nog maar even wacht, anders zie ik de hele zomer geen zon.
Puppetje schreef:Dat had ik ook, maar de chirurg zei dat de verandering in mijn gezicht echt heel erg zou meevallen.
Meer dat ik er uitgeruster uit ga zien. Ik heb ook wel 100x gezegd dat hij liever minder mocht weghalen dan het maximale, omdat ik niet zo'n opengesperde blik wil hebben.
Hopelijk is dit gelukt.