Sneeuw, ik wacht wel totdat het weg is en dat gaat snel met de zon er op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy15 schreef:De kou afgelopen week vond ik ook heel fijnik heb wel wat verschillende sport shirts en vesten dus kan me goed kleden. En heb knappe schoenen (laten adviseren met zo'n filmpje over een lijn rennen) heb van de week nog een hoofdband en dunne handschoenen gekocht. Alleen een waterdicht jack heb ik nog niet.
Daan_O schreef:Leuk plaatje pieksoj!
Michiel dat is ook echt een gave foto! Ik heb het ook heel snel warm. Gisteren liep ik met harde wind en rond 5 graden in lange tight en shirt met lange mouwen, kwam oververhit thuis hoor haha.
Waterdichte jas heb ik ook niet, zou voor mij véél te warm zijn. Ik heb soms wel zo'n dun luchtig jasje aan.
Nou ik heb een leuke route gemaakt voor woensdag, 27,5km... nu maar hopen dat het weer een beetje gaat meewerken...
Wendy15 schreef:Wat dragen jullie dan met regen? Helemaal doorweekte kleren vind ik zo naar.
Wauw wat een afstand!
Supervixen schreef:Mooie foto's hierboven! Ik kom net terug uit het bos en man wat was het weer heerlijk. Ruim anderhalf uur gelopen.
[ [url=m/KgqkwP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5wxOc3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dassensporen![]()
[ [url=m/tEvDJt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daan_O schreef:Supervixen wat gaaaaf!! Mooie plaatjes hoor.
Bij harde regen ga ik niet hardlopen. Als het een beetje regent trek ik in bij een lage temperatuur wel een jasje aan (zo'n dun luchtig jasje dus). Maar mijn kleding wordt sowieso nat tijdens het hardlopen
Durante schreef:Iemand nog tips waar je niet al te dure leuke hardloopkleding kan kopen in en om Groningen?
Na even uit de running te zijn geweest ivm omstandigheden met hardlopen, wil ik mezelf even verwennen met wat leuke shirtjes, en misschien een nieuwe lange loopbroek.Ga zowieso nog even kijken bij Intersport daka, maar die is volgensmij best prijzig.(ik koop liever wat meer voor weinig haha).
Scapino heeft soms ook nog wel wat, ga ik ook nog even kijken.
Nog meer tips?
Durante schreef:Iemand nog tips waar je niet al te dure leuke hardloopkleding kan kopen in en om Groningen?
Na even uit de running te zijn geweest ivm omstandigheden met hardlopen, wil ik mezelf even verwennen met wat leuke shirtjes, en misschien een nieuwe lange loopbroek.Ga zowieso nog even kijken bij Intersport daka, maar die is volgensmij best prijzig.(ik koop liever wat meer voor weinig haha).
Scapino heeft soms ook nog wel wat, ga ik ook nog even kijken.
Nog meer tips?