Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PrizTwir schreef:Ik krijg gewoon blogs binnen van vrouw. Schijnbaar heb ik mij ervoor aangemeld.Ik krijg nu een stuk binnen: ik heb spijt van mijn derde kind. Ik ben te nieuwsgierig om deze niet te lezen. Best heftig. Zolang zeuren bij je echtgenoot, totdat hij toch maar overstag gaat...
Edit: en ik vraag mij af of zoiets echt waar zou kunnen zijn
enamorada schreef:Gisteren was ik bij de huisarts om even te praten ovee ongelijke borsten. Begon ze over dat het later als ik kinderen zou hebben het wel bij zal trekken. Toen ik zei dat ik die niet hoef zei ze: 'nu niet, maar later wel!' Heb wel zes keer moeten zeggen dat kinderen er niet komen totdat ze het onderwerp liet liggen. Waarom moet er toch altijd zo over door worden gepusht?
Amaris schreef:enamorada schreef:Gisteren was ik bij de huisarts om even te praten ovee ongelijke borsten. Begon ze over dat het later als ik kinderen zou hebben het wel bij zal trekken. Toen ik zei dat ik die niet hoef zei ze: 'nu niet, maar later wel!' Heb wel zes keer moeten zeggen dat kinderen er niet komen totdat ze het onderwerp liet liggen. Waarom moet er toch altijd zo over door worden gepusht?
Ik zie in je profiel dat je 16 bent, kan me de reaktie van de HA wel een beetje indenken eerlijk gezegd.
Majabeestje schreef:geerke schreef:Oh,je hebt een kind!dat begreep ik niet....zit je dan niet in het verkeerde topic?Mayabeestje?
Waarom? Ik ben niet bewust kinderloos maar vind het topic wel interessant. Er zijn idd meer moeders hier die mee lezen/schrijven.