[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avelienvd

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 00:46

Paradox en prickly pear. Dat zijn die supershock oogschaduws.
Vind juist de lippiestix erg fijn, blijven zitten als een huis.
Heb ook paar satins, maar die bloeden soms wel beetje, de ultra matte vind ik wel heel fijn.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 00:49

De lippiesticks wil ik ook graag eens proberen, de satin is in een nude kleur dus het bloeden zie ik niet :) Geen last van droge lippen bij de ultra matte?

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 00:53

nee valt eigenlijk heel erg mee.
Zorg wel dat ik ze van te voren wel even met goede lippenbalsem behandel.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 02:06

Het was niet mijn bedoeling om een ruzie te ontketenen. :Y) Ik wilde alleen maar aangeven dat ik opmerkingen waar iemand iets aan heeft gewoon veel beter vindt.

Als iemand een complimentje geeft is degene die de look heeft gepost blij.
Als iemand constructieve kritiek geeft op iets wat 'beter kan', dan kan degene die de look heeft gepost kiezen om daar iets mee te doen of niet.

Maar als iemand zegt van 'ik vind dit of dat niet mooi/lelijk', wat heeft degene die de look gepost heeft er dan aan? Helemaal niks, want je kan er niks mee. Misschien gaat diegene zich er zelfs wel slecht door voelen. Als je iets niet mooi vindt dan is het toch een kleine moeite om dat voor je te houden?

(Dit geld niet alleen voor Cinnepin maar voor alle gebruikers van dit topic, mezelf inbegrepen :7 )

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 04:00

Eight schreef:
Ik vind dat ze de laatste tijd gewoon normale reacties plaatst, jij mag vinden van niet maar kap alsjeblieft met kinderachtige reacties 'als zij het doet doe ik het ook'. Je bent volwassen, hou het topic gewoon gezellig alsjeblieft :)

Overigens vind ik jou hardstikke tof en Friemel ook, maar we strafte Cinnepin zo hard af als ze sneren maakte dan moet je het zelf ook niet doen. En hoe vaak vb Friemel zelf zegt dat ze iets niet mooi vind en dan kraait er geen haan naar..

Klopt, echter val ik geen mensen aan. Imo trap ik niemamd in de grond. Ik ben geen type dat overal oeh en ah bij zegt ook niet IRL maar ik hoor het ook graag als er lipstick op mm tanden zit of ik heb een verdwaalde veeg oogschaduw.

Zoals lien aangeeft er zit een verborgen iets onder ik heb 3x getemd voor cinnepin en nu in 1x is alles oké? Nee sorry, ik geloof dat masker niet zo. Denk puur dat er weer een ban boven het hoofd hangt :+ Het is echt een kwestie van tijd voordat ze weer 1 van de meiden weer zo smerig aanvalt....

Tyt, vind ik niet eigenlijk maar het ligt eraan hoe je het brengt. Dus als jij je wimpers bijvoorbeeld tegen je wenkbrauwen hebt geplakt wil je oeh en ah horen? Ik wil dan toch wel heel graag horen dat ze 7 meter naar beneden moeten :)) _O-

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 04:40

Vandaag porter van cp op en onder mn ogen. Gemengd met FiF palette.
Op de lippen goldie van cp
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 04:51

Oeh avelien die kleuren staan je mooi. Ik vind alleen je crease kleur wat 'hard' ogen en zou proberen het wat meer te bekenden om het zacht te maken. Als je snapt wat ik bedoel. Maar verder vind ik het kleur gebruik prachtig!

Over opmerkingen: als ik constant te horen krijg van oh je bent mooi maar je lipstick is te heftig of je oogschaduw is veel zo ik me daar ook niet prettig bij voelen.
Als iemand zegt "oh je wimper zit scheef" dan graag! Maar verder hebben dat soort opmerkingen weinig nut.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 05:01

Klopt, is die van cp, ongelofelijk mooi, maar een hel om te blenden.
Volgende keer nog even met wat uit de FiF er overheen om het wat meer te blenden, maar had nu nachtdienst dus vond dat niet nodig ;)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 10:06

Zo even kijken waar ik ben gebleven :)

ElineS schreef:
Valt niet op toch _O-
[ [url=m/Z9u67a.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat heb je een heerlijke humor :* Moest met de ogen dicht zelfs nog even goed kijken of je er echt niks opgesmeerd had _O- Hoe is het met de pijn ?

DS wat mooi die glitters :oo

Lino wat staat die knalkleur je geweldig <3

Bling knappe <3, veel plezier daar !!!

Donnar wat ben je toch knap he :+: Deze look is ook weer prachtig, je ogen knallen er geweldig mee uit.

Gianti wauw nog zo'n knapperd :oo Wat een gave ooglook !!!

Elke weer een look *\o/* het groen is op deze foto wel iets heftiger maar dat kan ook door het licht komen ? Je lijkt er nu iets te bleek voor ? Je ogen zijn wederom prachtig..kijken door je heen *D

Shizz nee ik dacht juist een ander kleurtje :D Maar dat zal dan ook niet kloppen.
Je look is wederom te gaaf !! Ik "moet" morgen avond de zwarte lipstick op van mn zusje dus ik ben al druk aan het bedenken hoe ik dat ga doen. Ik doe m nog niet op t werk op iig :D

Dan een hoop fitty gedoe mbt cinnepin. Jammer vab de sfeer en de manier waarom het gezegd wordt imo. Niet iedereen vind alles mooi en dat mag ook gerust op een normale manier gezegd worden toch.
Hoewel ik het ermee eens ben dat je wat meer op anderen kan reageren vind ik het niet terecht dat je voor deze opmerking wordt afgebrand. Komt op mij meer over dat t is omdat t cinnepin is ipv de manier van zeggen.

Avelien die kleuren staan prachtig <3 Ik ga wel mee dat t bovenaan te hard is, zachter zou idd mooier staan. Ben dus benieuwd naar de volgende poging !

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 10:17

Avelien hoe breng je porter aan? Ik gebruik hem met m'n blendingbrush, als ik hem eerst nornaal aan breng en daarna wil blenden kom ik ook niet vooruit maar als ik heel zachtjes met m'n blendingbrush kleur op bouw komt hij er helemaal goed uit :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:15

Wauw Shizzle! :oo Vind jouw looks altijd prachtig. Zwart is gewaagd, maar je kunt het heel goed hebben :j

Groene lippenstift vind ik ook tof! Kun je echt goed hebben :j

Avelien, mooie kleuren weer! Inderdaad een wat harde grens, maar ik herken het soms niet echt willen blenden van CP wel.

Ik heb mijn oog laten vallen op de palettes van Too Faced, maar die kun je volgens mij niet ergens hier 'offline' bekijken in NL he?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:25

Avelienvd schreef:
Vandaag porter van cp op en onder mn ogen. Gemengd met FiF palette.
Op de lippen goldie van cp
[ [url=m/lYmKpC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JbiWvK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EuyMVs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind de kleuren oprecht prachtig bij je. Wel zou ik, bij zulke harde kleuren, het niet te ver naar boven uitwerken. Houd dat echt in de arcadeboog en blend die kleur uit met een zachte blending kleur (een kleur die ietsje donkerder is als je eigen huidskleur. Ik denk dat dat je ogen minder 'zwaar' zal maken.

Thanks allemaal! Mondy, ik ben inderdaad bleek haha. Ik vind dat zelf alleen niet vervelend en doe ook geen moeite om niet bleek te zijn. Ik moet mijn foundation altijd mengen met puur wit :')

Eline hahaha prachtige look. Serieus goed nagemaakt :j

Ik vind het niet erg als mensen zeggen: dit vind ik niet mooi. Ik hoef daar ook niet per se uitleg bij hoor :) het is gewoon smaak gebonden

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:34

Berdien schreef:
Wauw Shizzle! :oo Vind jouw looks altijd prachtig. Zwart is gewaagd, maar je kunt het heel goed hebben :j

Groene lippenstift vind ik ook tof! Kun je echt goed hebben :j

Avelien, mooie kleuren weer! Inderdaad een wat harde grens, maar ik herken het soms niet echt willen blenden van CP wel.

Ik heb mijn oog laten vallen op de palettes van Too Faced, maar die kun je volgens mij niet ergens hier 'offline' bekijken in NL he?

Nee maar wel bij veel Sephora's te krijgen :j dus als je een dagje uit gaat naar London al oid daar kan je too faced ook bekijken en kopen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:35

El Corte Ingles verkoopt ze ook, mocht je in Spanje komen binnenkort!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:45

Eight schreef:
De lippiesticks wil ik ook graag eens proberen, de satin is in een nude kleur dus het bloeden zie ik niet :) Geen last van droge lippen bij de ultra matte?

Ik heb een ultra matte en die vind ik gortdroog :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:46

Ik heb een metallic van CP, een liquid, maar hij smeert echt voor geen meter. Heel patchy met opbrengen :+

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:47

Die laatste looks die ik zag erg mooi! Reactie via telefoon en aangezien de dram van de laatste pagina aardig wat door gescrollt dus wat dingen gemist.

Elke vind die lipkleur je heel goed staan. Donkere kleuren kan je zo mooi hebben.

Die Anastasia modern palette zo jaloers op wauw! Zag hem gister in video van beautygloss voorbij komen ik wil hem zo graag!

Vandaag laat beginnen op school dus lekker de tijd voor make-up gehad.
Met de nyx lingerie honeymoon en look met I heart make-up palette
Afbeelding
Afbeelding

Heb nu alleen de L'Oréal True match Foundation op en vind de kleur niet storend. Maar passend vind ik hem niet helemaal

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 12:07

Hij lijkt een slagje te roze maar idd niet opvallend, ik vind hem wel mooi en je wenkbrauwen zijn echt <3 <3

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 12:14

Ik vind je ogen echt prachtig opgemaakt, die kleuren staan zo goed bij je ogen die lijken nu extra groen :)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 12:21

Wat ben je mooi opgemaakt <3 Heel natuurlijk en toch ook weer niet ( jeetje hoe leg ik dat nou goed uit :') )
Heel sprankelend iig :j

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 12:29

Die gewaagde lipstick kleuren zijn mijn ding ook niet hoor... het is gewaagd, dus niks voor mij, ik ga voor safe ;)
Maar wie weet als ik een jaar verder ben ;)

Wel weer hele mooie looks voorbij zien komen _/-\o_

Zelf druk weekend gehad met een concert etc.. wel bijgelezen :j
Zelf voor paars gegaan, met de tips van het na deppen met je vinger etc...

Afbeelding

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 12:38

Jaaaa stuk beter al !! Zie je dat de kleuren nu mooi in elkaar overlopen ? Wat ga je goed vooruit <3
Voor de volgende keer proberen nog iets meer naar boven te blenden, ik denk vooral een kwestie van durven :))
En aan de onderkant mag ook gerust nog wat meer kleur. Maar dit is al echt een super sprong vooruit imo.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 12:44

Wat staat deze kleur je goed LM!

Mooie look Jamiefris! Wellicht dat je lippen iets meer een warmere kleur zouden mogen, maar dit matcht wel heel mooi :j

Geen tripjes naar Londen of Spanje in de planning. Wel Marokko :+ Eens onderzoeken of ze daar Sephora hebben. Blijft jammer dat die winkels weg zijn uit NL -O- Ik heb nog wel een immens stapel VVV bonnen liggen, heeft bijvoorbeeld een Douglas merk met een vergelijkbaar palette?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 13:23

Berdien schreef:
Wat staat deze kleur je goed LM!

Mooie look Jamiefris! Wellicht dat je lippen iets meer een warmere kleur zouden mogen, maar dit matcht wel heel mooi :j

Geen tripjes naar Londen of Spanje in de planning. Wel Marokko :+ Eens onderzoeken of ze daar Sephora hebben. Blijft jammer dat die winkels weg zijn uit NL -O- Ik heb nog wel een immens stapel VVV bonnen liggen, heeft bijvoorbeeld een Douglas merk met een vergelijkbaar palette?

Heel erg vergelijkbaar ook weer niet maar zoeva heeft echt onwijs gave palettes :j

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 13:26

Wilde 't net zeggen, zoeva is echt heel fijn