Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eight schreef:Ik vind dat ze de laatste tijd gewoon normale reacties plaatst, jij mag vinden van niet maar kap alsjeblieft met kinderachtige reacties 'als zij het doet doe ik het ook'. Je bent volwassen, hou het topic gewoon gezellig alsjeblieft
Overigens vind ik jou hardstikke tof en Friemel ook, maar we strafte Cinnepin zo hard af als ze sneren maakte dan moet je het zelf ook niet doen. En hoe vaak vb Friemel zelf zegt dat ze iets niet mooi vind en dan kraait er geen haan naar..
ElineS schreef:Valt niet op toch![]()
[ [url=m/Z9u67a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Avelienvd schreef:Vandaag porter van cp op en onder mn ogen. Gemengd met FiF palette.
Op de lippen goldie van cp
[ [url=m/lYmKpC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JbiWvK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EuyMVs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Berdien schreef:Wauw Shizzle!Vind jouw looks altijd prachtig. Zwart is gewaagd, maar je kunt het heel goed hebben
![]()
Groene lippenstift vind ik ook tof! Kun je echt goed hebben![]()
Avelien, mooie kleuren weer! Inderdaad een wat harde grens, maar ik herken het soms niet echt willen blenden van CP wel.
Ik heb mijn oog laten vallen op de palettes van Too Faced, maar die kun je volgens mij niet ergens hier 'offline' bekijken in NL he?
Berdien schreef:Wat staat deze kleur je goed LM!
Mooie look Jamiefris! Wellicht dat je lippen iets meer een warmere kleur zouden mogen, maar dit matcht wel heel mooi![]()
Geen tripjes naar Londen of Spanje in de planning. Wel MarokkoEens onderzoeken of ze daar Sephora hebben. Blijft jammer dat die winkels weg zijn uit NL
Ik heb nog wel een immens stapel VVV bonnen liggen, heeft bijvoorbeeld een Douglas merk met een vergelijkbaar palette?