Gelukkig wel, anders had in heel wat boze mensen ik heb alleen 2 van de 9 liquids die niet helemaal oké zijn, masochist droogt niet goed en Anna Nicole vervaagt heel snel.
Ik ben groot fan, zijn echt mijn favoriete liquids. Alleen Maso wordt bij mij ook niet helemaal droog, maar ach, hij blijft alsnog goed zitten.
Bedankt Elke, lief
Marrit13
Geplaatst: 01-06-16 09:32
*stille meelzer*
... En inmiddels ook wat spullen rijker door dit topic Ik vraag me af met welk spul jullie je kwasten schoonhouden? Heb een kwastenreiniger van KV eigen merk, maar dat moet volgens mij beter kunnen
Die van de kv gebruik ik tussendoor das prima maar niet voor een grondige reiniging helaas.. Babyshampoo werkt erg fijn
Marrit13
Geplaatst: 01-06-16 09:53
Nou precies, daar ben ik nu ook achter. Zeker ik nu wat meer gepigmenteerde producten heb, die gewoon erg goed blijven hangen Ik zal eens babyshampoo proberen, tnx!
Kwastenreiniger (die roze is dat toch?) is ook meer om tussendoor schoon te maken. Voor een grondige reiniging heb je toch een shampoo nodig. Zonder komt het product echt niet allemaal uit je kwast.
Marrit13
Geplaatst: 01-06-16 09:57
Ja die roze, waar "professional" op staat Eigenlijk logisch ja nu je het zegt, aangezien je dat spul op een tissue doet en schoon wrijft. Zo kom je natuurlijk nooit tot de "kern".
Brush cleanser is inderdaad voor dagelijks gebruik voor het vuil wat ophoopt boven in de brush kun je beste met een milde shampoo wassen (zoals baby shampoo, of andere shampoo zonder rotzooi erin). Als er echt aangekoekte resten opzitten kun je de kwast ook even door de olijfolie halen, dit lost make up op en voedt de haartjes
Eight
Geplaatst: 01-06-16 10:13
Oh my.. Onze pup heeft gespeeld met mijn beauty blender
Wat staat unicorn blood je goed DnT! Heel gave kleur
Zo net weer gespeeld met mn vice Roze&blauw gebruikt dit keer. En wat is roadstar gaaaaaf! Ziet er heel saai uit, maar man wat gaaf.
Gisteren met groen gewerkt, maar dat vind ik toch minder. Tenminste op mn ooglid vind ik het wel mooi, maar in mn crease minder. Iemand ideeën hoe ik het kan combineren met andere kleuren?
De paars, roze en blauw tinten vind ik echt top. De bruintinten moet ik nog een keer proberen.
De spiegel is ookecht super fijn, groot en helder. Deze gaat zeker mee op vakantie! Heel misschien een kleine aanvulling mee, maar voorlopig is het echt top.
Ik heb vandaag een rimmel provocalips aangeschaft. Kleur little minx. Eens kijken hoe die gaat bevallen! Vind hem in ieder geval al super mooi dekken!
Ik glim lekker zo te zien...
Michelle foto van je look met roze en blauw?
2a54z6e45r6r
Geplaatst: 01-06-16 11:39
De palette van grav3yardgirl kan je in frankrijk ook kopen (sephora). Dat zei ze toch in haar video erover... Of via QVCuk waarschijnlijk ook.
Ebay kan je ook altijd doen en via de ebay taxes betaal je alles op voorhand al zodat er geen verborgen verwerkingskosten aan hangen. Zo heb ik net de Beccaxjaclyn hill face palette op de kop getikt. (Per ongeluk 2x omdat ik hem zo graag wou )
_Friemel
Geplaatst: 01-06-16 11:43
DnT schreef:
Maar dan wordt het wel een heel duur palette...
Misschien dat qvc hem later nog krijgt, zou ze anders ff mailen