Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:Croyslover, het klinkt misschien gek maar juist 'af en toe' rennen zonder plan of schema is niet zo goed voor je. Je spieren en pezen krijgen niet de kans om op de juiste manier op te bouwen en je conditie krijgt dan ook elke keer een optater.
hyawatta schreef:NELLEKE, zal een hoop schelen dat ie korst eraf is, fijn dat het wel goed ging met
CROYSLOVER, wat balen dat je geen fijne paden hebt om te lopen. Ook niet in de buurt dat je er eerst heen fietst of iets?
nope , overal slechte paden, woon aan de rand van een klein dorpje met slechte wegen
DREAMY,wat netjes zeg in een maand tijd. Nu ik nog haha.
Ik was vanmiddag even naar de winkel geweest voor nieuwe schoenen, maar er was niet echt iemand die mij goed kon helpen, 1 met vakantie en ander dagje vrij maar is er zaterdag wel dus dan ga ik zaterdag ff terug. Ze zei dat een collega mij misschien een kon helpen maar dat de ander er meer van wist ook met gevoelige spieren enz dus dan liever zaterdag terug ook ivm de klachten die ik heb gehad, vond ik wel netjes dat ze dat aan gaf en was ook niet banketstaaf bedoelt naar haar collega.
Vanmiddag lekker rustig gewandeld, was wel heerlijk weer.
M'n zus gaat ook weer goed en wil ook weer gaan beginnen dus dat scheelt alweer
_Nelleke_ schreef:Bienotje, waar heb je last van gehad? Ik merk bij mezelf dat dingen als rugpijn, nekpijn en verkoudheid juist beter worden van hardlopen ipv slechter.
egnie schreef:FABIENNE zag jouw schoenen althans de onderkant. Als ik er na kijk lijkt het wel of je echt op de buitenkant loopt. Daar is ook de meeste slijtage. Ik zou er ook mee naar een erkende hardloopwinkel gaan en de zolen laten beoordelen. Misschien is het wel een verkeerde schoen voor jouw.