Gister hoopte ik het al, maar ben echt zo blij. Bij kiko een Super fijn potloodje gekocht. Het glijdt echt over je huid, mooie kleuren. En dat voor nog geen 6,-
Graapig, ik ben dus niet de enige die het spannend vindt om met een wat fellere lipstick te lopen. Ik droeg nooit lipstick(en ik ben verdorie 34,haha)....nu ben ik om.
Nee ik ook niet, maar vind het gewoon fijn om zoveel kleurkeuze te hebben. Sommige zullen wel op gaan (de meest draagbare kleuren) en anderen niet. Ach
Vandaag voor het eerst met captive op naar school.. best spannend
Die heb ik vandaag ook op, toevallig
Leverage
Geplaatst: 21-10-15 14:07
Niniane schreef:
Leverage schreef:
Mooi! Zitten er veel shimmers in het cacao blend palet?
Het merendeel is shimmer ja met wat matte tinten ertussen.
Ahh, jammer, vind zelf shimmers niet zo mooi met mijn bril
Faelivrin
Geplaatst: 21-10-15 14:18
Ik ben hier al erg lang mee aan het lezen en ben elke keer weer verbaasd over jullie prachtige looks, complimenten!
Zelf ben ik ook zo nu en dan creatief met mijn make-up, als ik er de tijd voor heb. Even snel een fototje, hier voor een bruiloft.
En dan een vraag, wellicht kunnen jullie helpen. Heb een themashoot gepland staan, ben zelf het model. De look is richting ice-queen/winterse sfeertjes. Hebben jullie ideeën voor welke paletten ect. ik kan gebruiken? Ik heb een witte jurk met een mooi bewerkt lijfje op de kop weten te tikken, mijn husky zal ook mee gaan.
Zijn er hier mensen die bekend zijn met Yankee Candle? Heb een winkel gevonden hier in de stad die ze verkoopt, wil er van de week wat gaan halen, maar wat zijn aanraders?
Gave look Faelivrin! Qua palettes... zou in ieder geval koele ondertoon mee nemen. Voor de rest veel lichte kleuren. Maybelline heeft (of had) een color tattoo die daar perfect bij zo passen, maar ben de naam kwijt