Pastis schreef:Ik kom ook onder m'n steen uit na 80 pagina's meelezen. Het UZ Leuven is inderdaad een erg goed ziekenhuis. Is een universitair ziekenhuis, wat wel erg goed staat aangeschreven.
Wat een superknappe merrie trouwens!
Ik ken t ziekenhuis verder helemaal niet, maar kan je eigenlijk zonder problemen naar een buitenlands ziekenhuis? Of moet je dat aanvragen bij de verzekering? (kan de verzekering eigenlijk ook niet helpen met bij de juiste artsen komen?)
En kan mijn (nederlandse) huisarts me gewoon doorsturen naar Leuven?
Ik heb er echt geen idee van, vandaar al mijn vragen. Ik weet ook niet zo goed waar ik zijn moet met deze vragen...
Was straks wat aan t googlen naar de shunt/valve die ik nu heb, omdat ik t idee heb dat de druk lager staat als ik lig dan wanneer ik overeind ben.
Nu klopt dit (moet alleen navragen bij de neurochirurg op welke druk die ingesteld staat) en kan je de druk van buiten af instellen, ideaal zou je zeggen. Jammer alleen dat dat met een magneet gebeurd.
Ding is dus niet MRI compatibel!
Je mag wel in de MRI (tot max 3 tesla), maar dan moet de valve (kleppen) opnieuw ingesteld worden. Dat is dus echt niet handig, gezien ik straks in Zweden met MRI werk!
Frustrerend gedoe. Ik hoop maar dat hij toch een andere klep in gezet heeft, maar eens navragen. Was vrij duidelijk dat de shunt MRI compatibel moet zijn...
Anders moet deze er gewoon uit. Ik ga niet MRI mijden, omdat ze er een niet MRI compatibel ding in gezet hebben. Het is straks m'n werk!