Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NaomiJouke schreef:Hmm helaas toch maar mijn tongpiercing er uit gehaald..
Was nog steeds aan het bloeden en kon niet eens slikken of überhaupt drinken of eten.
Was ook erg dik en aan het kloppen.
Zelfs nu die er uit is me hele tong nog dik en kan nog steeds niet slikken..
Pff ik neem weer een piercingg..
Chroosje schreef:Omdat ik dit weekend naar de stad ga en nog geen antwoord heb stel ik nogmaals mijn vraag: Heeft iemand ervaring met een piercer in Tiel?
xMyrth schreef:Even een vraagje, ik heb nu al een hele tijd een septum.
Nu ben ik op zoek naar een horse-shoe sieraad, maar wel met een rechte bovenkant.
Oke, lekker duidelijk... Ik loop telkens tegen het probleem aan dat mijn piercing gaat draaien en dat de bolletjes niet gelijk blijven zitten...
Ik ben dus op zoek naar een combi van deze twee:
[ Afbeelding ] en [ Afbeelding ]
De rechte bovenkant en de open onderkant met twee bolletjes.
UhNee schreef:Hoe lang gebruikten jullie die sterilon dan? En hoeveel druppels per dag? Ik heb een paar dagen geleden ook sterilon gekocht voor mijn helox, maar de bultjes slinken niet eens
Skessa_ schreef:Chroosje schreef:Omdat ik dit weekend naar de stad ga en nog geen antwoord heb stel ik nogmaals mijn vraag: Heeft iemand ervaring met een piercer in Tiel?
Nee.xMyrth schreef:Even een vraagje, ik heb nu al een hele tijd een septum.
Nu ben ik op zoek naar een horse-shoe sieraad, maar wel met een rechte bovenkant.
Oke, lekker duidelijk... Ik loop telkens tegen het probleem aan dat mijn piercing gaat draaien en dat de bolletjes niet gelijk blijven zitten...
Ik ben dus op zoek naar een combi van deze twee:
[ Afbeelding ] en [ Afbeelding ]
De rechte bovenkant en de open onderkant met twee bolletjes.
http://www.ebay.com/itm/Sexy-U-Bar-Rain ... R0F6t8DhmA
Zoiets maar dan anders?
Oyeru schreef:Wat is een goede diameter voor een ringetje in de helix? Wil graag dat hij mooi aansluit.
Ga denk ik toch voor een ringetje. Ook met een korter staafje blijft het irriteren.
Kan helaas nog even niet wisselen aangezien mijn lieve hond iets te enthousiast was en met haar poot erlangs is gegaan. Kwam toen wel even een druppeltje bloed uit..
Lieszje schreef:Mag ik me hier ook melden?
Ondanks dat ik al jaren piercings wil en ze ook echt gaaf vindt heb ik nog steeds alleen simpel gaatjes in mijn oorlellen
Stiekem wil ik al jaren een wenkbrauw, tong en industrial piercing.
Met mijn vorige baan kon dit niet, waardoor ik eigenlijk nooit een piercing heb laten zetten.
Binnenkort wil ik een industrial laten zetten
Zijn er hier mensen die hem hebben?