[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:04

JamieShanin schreef:
anoukwendy schreef:
Wat is een kristina dan?

Mn vader zei trouwens ook steeds van jeeeetje! Het bloed stroomt eruit :oo dankje pap dat geeft weer goeie moed :')

Jamie. Dat lijkt me echt zo pijnlijk! Moet er niet aan denken!

kristina is een piercing die door de buitenste schaamlippen gaat als ik het me goed herinner.

Haha ik ben benieuwd XD ik weet nog niet wanneer maar ik hoop voor de zomer!
pijn is fijn toch? :')

Een christina is een surface piercing die op de venusheuvel begint en net tussen de lipjes eindigt. Of andersom, is maar hoe je t bekijkt. Gaat een stukje onder de huid door dus.

anoukwendy

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:05

Ahh als ik eraan denk doet t al zeer :') lijkt me echt pijnlijk

Is die piercing op de vorige pagina ook daarvoor?

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:06

Hihi, wat een drukte.
Christina zit boven de clit. Door de venusheuvel.

Jamie, ja klopt.
Mijn vader heeft een eigen piercingshop. Zolang ik werkloos ben spring ik hem bij. En aangezien ik recent mijn contract niet verlengd kreeg ben ik weer gaan prikken.

Bij tepelpiercings hoef je je geen zorgen te maken over borstvoeding. De melk komt uit meerdere openingen van de tepel. Dus niet uit 1 gat, wat vaak gedacht wordt.
Ikzelf zou de piercing verwijderen als je gaat werken aan babymaking. Dan heb je altijd minstens 9 maanden voor de wond die kan dan dichtgroeien.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:11

Vumana89 schreef:
Hihi, wat een drukte.
Christina zit boven de clit. Door de venusheuvel.

Jamie, ja klopt.
Mijn vader heeft een eigen piercingshop. Zolang ik werkloos ben spring ik hem bij. En aangezien ik recent mijn contract niet verlengd kreeg ben ik weer gaan prikken.

Bij tepelpiercings hoef je je geen zorgen te maken over borstvoeding. De melk komt uit meerdere openingen van de tepel. Dus niet uit 1 gat, wat vaak gedacht wordt.
Ikzelf zou de piercing verwijderen als je gaat werken aan babymaking. Dan heb je altijd minstens 9 maanden voor de wond die kan dan dichtgroeien.

Super dank je wel!
Gaaf! mijn vader heeft een tattoo shop haha wat is de wereld klein!

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:12

Ik zou dat echt niet kunnen haha, naalden door iemand heen jassen, nee dankje. Ik vroeg ook aan die man van voel je er niks bij? Ik zou het echt niet durven.

Weet iemand waar ik deze 'diamantjes' kan bestellen? Dus van groot naar klein
Afbeelding

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:14

die hebben ze ook bij crazy-factory dacht ik ;)

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:17

Klijntje schreef:
Werecat: Jij hebt ook een helix he? Ik had een titanium staafje van 12mm lang in de mijne. Een beetje speling ivm zwelling is natuurlijk goed maar bij mij stak ie altijd een heel eind uit. Ik had zelf het idee dat ie juist dáárom niet goed wilde helen (omdat ie niet 'stil' bleef zitten). Ik was ook al eens terug gegaan met de vraag voor een kortere, maar dat deden ze bij mij ook niet, omdat het nog niet helemaal genezen was. Terwijl ik er ondertussen van overtuigd was dat dat op deze manier ook nooit ging gebeuren.
De hele rand van m'n oorschelp was voortdurend gevoelig, als er kleding langs kwam, m'n bril, of bijv het dekbed. Laat staan een uitbundige omhelzing van een van de kids...
Gisteren dus maar gewoon str*nteigenwijs het heft in eigen hand genomen :+ en er een bioplast labret van 8mm (dus 4mm korter dan de andere) in gedaan. Het is misschien een beetje vroeg om al een conclusie te trekken en ik wil zeker geen beweringen doen over bioplast, alleen op basis van mijn ervaring tot nu toe (24u :D ). Maar ik ben super happy. Ik voel hem helemaal niet meer!

Mijn oor is echt dikker geworden tegenover mijn andere oor, en de zwelling is ook niet meer weggegaan. Er is ook een soort vocht/wildvlees bultje achter mijn oor gevormd, wat natuurlijk erg jammer is.

marlies85 schreef:
Je kan hem - heel stout- zelf verwisselen als je denkt dat het sieraad het probleem is. Zou niet nog intensiever gaan schoonmaken, dat kan soms juist voor meer irritatie zorgen.

Ik heb toen na een paar weken mijn industrial-sieraad vervangen voor een op maat geknipte zwangerschapspiercing :') nooit geen last meer gehad.was voor mij dus de redding.

Eerlijk? Ik durf hem niet zo goed te vervangen. Dadelijk stop ik er een andere in, en dan wordt mijn oor nog erger. Ik had er echt op gehoopt dat die shop een nieuw ontsmette sieraad erin wilde doen, maarja, dat wilden ze dus niet.

Met intensiever schoonmaken bedoel ik meer iedere avond eventjes mijn oor schoonmaken. Ik deed/doe dat al een tijdje niet meer, dus dat moet ik toch wel weer oppakken.

Hij zit ook zo vast gedraaid dat ik hem waarschijnlijk niet los krijg.

Iris82 schreef:
Als je heel veel drama met je piercing hebt kun je ook proberen of een paar weken Sterilon wel werkt als laatste redmiddel.

Sterilon is toch veel te agressief? Of valt dat wel mee?

JamieShanin schreef:
Ik zou idd een ringetje proberen, zo als ik eerder zij voor mijn schoonmoeder was het probleem na dagen weg de ontsteking nadat ze er een ringetje in had gedaan (terwijl hij nog niet genezen was) en anders titanium proberen als je nu chirurgisch staal hebt (zit vaak nog n % nikkel in)

Ik heb geen idee welk materiaal mijn piercing is. Dat heeft de man die hem heeft gepierct niet gezegd. Ik heb zo weinig info gekregen. Ik wist bijvoorbeeld ook niet hoe je hem schoon moest maken.

De vrouw van de shop waar ik heen was geweest, had me aangeraden om het wondvocht eruit te knijpen als het ware. Dat heb ik gedaan, en hij is nu wel veel rustiger! Maar alsnog ziet hij er niet goed uit, terwijl ik hem toch 7/8 maanden heb en dat baart me toch best wel zorgen.

Ik wil er over een tijdje nog een helix onder piercen, maar de shop in mijn stad pierct op 1,6 mm, en mijn huidige piercing is 1,2 mm, dus dat betekent dat ik waarschijnlijk deze moet stretchen naar 1,6.. Daar zie ik toch wel een beetje tegen op :')

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:20

Ik voel er niets van of bij. Of het een oorbel bij een kind betreft of een intiem bij een 50 jarige man.
Als ik de handschoenen aanheb en de spullen liggen klaar is het puur een 'stuk huid' waar ik een naald doorheen duw. En daarna afrondt. Tuurlijk let ik op of de klant niet flauwvalt, ik praat de oren van je hoofd, en meer dingen waar ik op let.
Maar als iemand hard ademt, of aangeeft dat het pijn doet dan zal ik zo snel mogelijk mijn werk doen. Want de naald is vaak niet het ergste... de canule moet ik doorschuiven om het sieraad erin te krijgen.

Joh? Namen! :D
Ik heb ook een aantal kunstwerkjes op mn lijf. Momenteel is het idee voor een nieuw plaatje vrijwel afgerond in mijn hoofd. Nu nog tekenen.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:21

Werecat, waar woon je?

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:22

Vumana89 schreef:
Ik voel er niets van of bij. Of het een oorbel bij een kind betreft of een intiem bij een 50 jarige man.
Als ik de handschoenen aanheb en de spullen liggen klaar is het puur een 'stuk huid' waar ik een naald doorheen duw. En daarna afrondt. Tuurlijk let ik op of de klant niet flauwvalt, ik praat de oren van je hoofd, en meer dingen waar ik op let.
Maar als iemand hard ademt, of aangeeft dat het pijn doet dan zal ik zo snel mogelijk mijn werk doen. Want de naald is vaak niet het ergste... de canule moet ik doorschuiven om het sieraad erin te krijgen.

Joh? Namen! :D
Ik heb ook een aantal kunstwerkjes op mn lijf. Momenteel is het idee voor een nieuw plaatje vrijwel afgerond in mijn hoofd. Nu nog tekenen.

Ik heb het geprobeerd piercen maar mijn god ik werd hartstikke misselijk voor mij nooit meer XD
Ik stuur je ff een pb ;)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:22

Sterilon werkt bij mij als een tierelier voor (oudere) kraakbeen piercings..

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:30

Vumana89 schreef:
Werecat, waar woon je?

Je hebt een pbtje!

Ik ga even nadenken over de sterilon :j

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:33

ik kan me er dus niks bij voorstellen om dat te gaan doen :P vind het dan ook wel knap dat mensen het wel kunnen.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:39

anoukwendy schreef:
Ik zou dat echt niet kunnen haha, naalden door iemand heen jassen, nee dankje. Ik vroeg ook aan die man van voel je er niks bij? Ik zou het echt niet durven.

Weet iemand waar ik deze 'diamantjes' kan bestellen? Dus van groot naar klein
[ Afbeelding ]

https://www.crazy-factory.com/nl/p/Pier ... ch-Staal-L

deze lijken er op, balletje kan je formaat kiezen.
Maar ik weet niet of dit het juiste materiaal voor jou is??

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:54

Heeft iemand hier eigenlijk een tragus van boven naar beneden? Ik vind hem vet :D maar ik durf niet hahaha

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:55

Heb je een voorbeeld? ik kan me er niets bij voorstellen.
(ik heb hem niet hoor :P )

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:59

Nee... ik kan geen plaatje vinden. Wel plaatjes dat de piercing voor de tragus zit. Maar ik bedoel er doorheen en dan boven naar beneden. Ik durf hem niet aan omdat hij freehand moet gebeuren. Je kan hem niet klemmen...

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:01

Vumana89 schreef:
Heeft iemand hier eigenlijk een tragus van boven naar beneden? Ik vind hem vet :D maar ik durf niet hahaha

Die vind ik ook echt stoer! Maar heb er ook de ballen niet voor. :')

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:02

Pffff zal ik hem zaterdag gewoon zetten?
Hij is cool he!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:04

Dan willen wij wel een foto!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:04

Vumana89 schreef:
Pffff zal ik hem zaterdag gewoon zetten?
Hij is cool he!

Ik zeg doen!

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:05

Gewoon doen! je kan hem er altijd weer uithalen :P
PIJN IS FIJN :')

Alhoewel ik hem knijp voor de tepel XD

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:12

JamieShanin