Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanel1985 schreef:Ik begrijp ook wel je stress dat het moet lukken voor de verhuizing, in Kenia heb je daar immers de kans niet meer toe. Om dan het "gewoon" maar te aanvaarden dat je geen kinderen gaat hebben, is niet iets wat je simpel kan en veel moeilijker als je in die situatie zit.
Denk dat het moeilijk te lezen is, als dit gezegd word door iemand die wel zwanger is ( hoe moeilijk het voor heb ook was om zwanger te worden, zij zijn wel zwanger).
Spullen schreef:chanel1985 schreef:Dacht wel dat het hier een steuntopic was, waar ook ruimte is om te klagen, zonder vooroordelen?
Misschien is dit de enigste plek waar ze redelijk anoniem haar gal wat kan spuwen? Spijtig dat ze juist hier daar wordt op afgestraft.
Sp: Er is een forum: de verdwaalde ooievaar waar allemaal mensen op zitten met dezelfde problemen, waar je veel steun aan kan hebben.
Ik heb daar toch veel aan gehad. En nog steeds.
Als je al langer meeleest, weet je dat er al langere tijd op deze manier gepost wordt door SP. Iedereen geeft vriendelijk advies en er wordt niks mee gedaan.
IEDEREEN heeft hier het beste met elkaar voor, laat daar absoluut geen twijfel over bestaan. Maar de toon die zij zelf elke keer aanslaat, maakt het voor ons onmogelijk om supportive te blijven.
Vind dit van jou dus niet zo'n nette post. En hier wil ik het graag bij laten en terug naar waar het echt om draait!
_lautje_ schreef:Amen Linda Arbold. Ik kan mij ook totaal niet vinden in de ervaringen van SP. Wat zij zegt heb ik van niemand nog gehoord. Ook niet van mensen die ook in het UMC zijn geweest.
En spullen ik ben ook met jou eens. We zijn continu aardig en supportive geweest, maar er is altijd een soort van negativiteit die om SP blijft hangen. Sorry maar je mag best een keer he frustratie venten, maar dit is gewoon Calimero achtig met de ik ben klein en zij zijn groot en hele wereld is tegen mij.
Althans zo komt het bij mij over.
En mijn ervaring is juist dat de weten er zijn vóór jou! Dus ze doen alles wat ze kunnen.