[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 16:25

Doet geen pijn? Ik wou dat ik jouw pijngrens had ;) Ik voelde het wel degelijk! Hoeveel pijn het doet is per persoon en per piercing verschillend, ik ken mensen die de tragus vreselijk vonden en Bizzybijtje hierboven voelde dus helemaal geen poijn en ik vond het zelf een venijnige steek. Ik ken ook mensen die bijv. niet voelden dat hun navelpiercing werd gezet en ik vond die dus echt wel pijn doen, de pijnlijkste van allemaal. In vergelijking met m'n navelpiercing was m'n tragus een lachertje.

Dus als je hem wilt: kiezen op elkaar, blijven ademen en voor je het weet zit hij erin! Kan je daarna vertellen onder welke categorie je valt (heel erg pijn, venijnige steek, of helemaal niet pijnlijk) ;)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 17:46

Ik vond mijn rook een venijnige steek net als mijn navelpiercing toentertijd.
Mijn helix is nog geschoten in de tijd dat dit mocht,dus dat was niks. Van mijn tongpiercing heb ik helemaal niks gevoeld.

Goede piercers zijn heel goed in afleidingstechnieken,dat maakt dat je wel minder pijn voelt omdat je zo minder aan de pijn denkt :).

Maar goed voor mij persoonlijk heb je 2 soorten. Echt pijn en een rotgevoel.
Voor mij is het zetten van een piercing altijd meer het tweede.

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 18:02

Hee,

Ik ben de laatste tijd aan het denken over een tongpiercing maar ik durf niet zo goed... Mensen die daar hier ervaring mee hebben? Ik heb al twee gaatjes in mn oren en een helix. De eerste zijn 2 geschoten en de helix en de tweede gaatje een soort van geniet? Zo als een niet machine :? Zetten deed absoluut geen pijn, mn oren werden alleen warm. Mijn helix is voelt het fijnste met een 'gouden' staafje. Zou ik hier bij een tong piercing ook rekening mee moeten houden? hoelang bleef bij jullie de zwelling? Waar zou ik het beste heen kunnen gaan (omg. Nijmegen)? Ik hoor veel goeds over Rising Bastards en Skin-a-matic. Alvast bedankt :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 21:07

Sjon's tattoo shop in Beuningen is erg goed voor piercings. Rising Bastards wilde ik eerst heen, maar daar was toen steeds de piercer ziek. Naar wat ik begrijp hebben ze nu een nieuwe.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 21:47

Ik ben bang dat ik flauw val door de zenuwen :-P

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 22:01

Goed eten van tevoren en iemand meenemen.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 22:22

Lady's! Ik kom weer even binnen vallen.
Ik heb vandaag voor de tweede keer mijn Micro Dermal in m'n sleutelbeen laten zetten!
Net stond ik onder de douche en opeens viel mijn steentje er van af... Het steentje heb ik nog!
Wat moet ik nu in godsnaam doen?!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 22:24

Viel alleen het plaatje met steentje eruit of de MD helemaal? Sowieso morgen terug naar je piercer. Als het dat eerste is,is er toch niet veel aan de hand?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 22:27

Alleen het steentje gelukkig! Klopt, maar ik vind het zonde dat ik er nu geen steentje meer op heb. Want het steentje zit toch eigenlijk vast aan de MD? Betekend dat niet dat ik een hele nieuwe erin moet?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 22:28

Sassii schreef:
Alleen het steentje gelukkig! Klopt, maar ik vind het zonde dat ik er nu geen steentje meer op heb. Want het steentje zit toch eigenlijk vast aan de MD? Betekend dat niet dat ik een hele nieuwe erin moet?

Is het schroefdraad er ook vanaf? Anders word het idd een nieuwe.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 22:30

Nee dat gelukkig niet. Heel raar, alleen het steentje. Kan de piercer hem er zo weer opzetten/opklemmen?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 22:32

Als het schroefdraad ook nog op het steentje zit moet het er zo weer op te draaien zijn.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 00:08

MD's kunnen toch gewoon gewisseld worden van steentje? Dus toch niks om je druk over te maken?
Of ben ik nu in verwarring met een skindiver? :')

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 12:10

Md kan gewisself worden.
Maar de komende maanden niet. Ik zou teruggaan en er een nieuwe md in laten zetten. De md moet eerst vastgegroeit zijn voor het de druk van de tang kan verdragen die nodig is om het steentje te kunnen wisselen.

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 12:47

Bedankt goldenarrow, maar Beuningen is dan weer erg ver en niet zo handig te bereiken. Ik woon zelf in Boxmeer en ik dacht dat omgeving Nijmegen makkelijkere was om hier neer te zetten omdat meer mensen dat kennen.

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 20:59

3 a 4 weken na het zetten van mijn neuspiercing heb ik er absoluut geen last meer van, maar kan ik m niet meer zo goed heen en weer bewegen? het is een knopje maar aan de binnenkant zit er een soort bultje om het staafje heen (excuses voor de details). whut?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 22:43

Ik vraag me af he, kun je gewoon een neuspiercing laten zetten als je neushaar hebt? :') Of wordt dat weg gehaald? En als je een vieze neus hebt, kun je dan wel gewoon je neus snuiven zonder je piercing in je zakdoek te hebben? :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 22:57

Believe schreef:
Ik vraag me af he, kun je gewoon een neuspiercing laten zetten als je neushaar hebt? :') Of wordt dat weg gehaald? En als je een vieze neus hebt, kun je dan wel gewoon je neus snuiven zonder je piercing in je zakdoek te hebben? :')

Ja, kan gewoon. Waarom niet? :Y) Werd bij mij iig niet weg gehaald, nooit van gehoord ook trouwens.
Neus snuiten was bij mij een feest, durfde namelijk geen piercing met bolletje als achterkant te doen (hoorde vaak dat mensen hem op een gegeven moment uit moesten laten knippen, kregen hem niet meer uit) en met een haakje kreeg ik niet in. Dus ik had gewoon echt een rechte! Als ik dan mijn neus moest snuiten en ik vergat dat, dan boorde ik dus mooi dat staafje half door mijn tussenschot ;(
Maar met een bolletje of haakje kan je gewoon in je neus knijpen, dus ook snuiten :j

DianXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 23:15

Tijdje terug een berichtje geplaatst dat ik na de zomer een navelpiercing wil halen.
Wil het nog steeds hoor. :D maar nog even een vraagje: heeft iemand hier en strakke navel en wel een navel piercing? vorig jaar was ik naar de shop gegaan en te horen gekregen dat t niet kon omdat ik te weinig vel had om vast te pakken en dan zou hij gaan uitscheuren. Maar nu zegt een vriendin van mij dat ze verschillende lengtes van staafjes hebben en dan moet ik dus gewoon een langere. en dat klinkt eigenlijk best logisch.
Vorig jaar zei de vrouw dat ik over een jaar terug moest komen, maar mijn navel is niet echt veranderd. :P

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 11:35

LauraSaskia schreef:
3 a 4 weken na het zetten van mijn neuspiercing heb ik er absoluut geen last meer van, maar kan ik m niet meer zo goed heen en weer bewegen? het is een knopje maar aan de binnenkant zit er een soort bultje om het staafje heen (excuses voor de details). whut?

?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 11:55

LauraSaskia schreef:
LauraSaskia schreef:

?

Is dat niet een vochtbultje?

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 12:21

Zou kunnen, net gegoogeld (ben weer eens naar de bekende weg aan het vragen blijkt :+ )
Wat zijn jullie ervaringen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 12:24

LauraSaskia schreef:
Zou kunnen, net gegoogeld (ben weer eens naar de bekende weg aan het vragen blijkt :+ )
Wat zijn jullie ervaringen?

Mijn ervaring met vochtbultjes? Laten we zeggen dat ze erg hardnekkig zijn, ik ben nu bezig met zeezouten, maar heb geen idee of dat ook met neuspiercings kan. Bij mij is het waarschijnlijk gekomen, omdat ik eerst niet wist dat ik ze droog moest maken als de piercings nat geworden was, maar ik weet niet of dat ook bij neuspiercings zo is.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 13:31

Als je een voorhoofdholte/bijholte ontsteking hebt moet je ook spoelen met zeezoutoplossing. Dus je kan wel degelijk zeezout bij het bultje krijgen. Of je laat een watje verzadigen in zeezoutoplossing en propt dat even in je neus.

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 14:13

Thanks, ga ik proberen! Droogmaken ga ik ook beter op letten :)