Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Swah schreef:Dat denk ik ook. Edit: op allebei de reacties boven mij.
Waar is de bewering eigenlijk op gebaseerd Repelsteel, dat het overgrote deel van de anti vaxxers hoger opgeleid is met een hoger inkomen?
IMJ schreef:De meningococcenB wordt nu besproken hè. Lastige. Ik vind meningococcen echt een engerd..
pmarena schreef:Tussen al die Bokkers hier die er hier zó zeker van zijn dat het on-mo-ge-lijk is dat mensen door ( of ten gevolge van / getriggerd door / vul maar in) een vaccinatie diabetes ontwikkelen, is er vast wel iemand die een creatieve uitleg weet te geven op het onbeduidende feitje dat het genoemd wordt in die bijsluiter die Repelsteel al een paar keer getoond heeft?
pmarena schreef:Wat betreft het NOS nieuwsbericht: boetes uitdelen...dat zal menig bewust niet / anders prikker grif betalen hoorMaar dan daarna ook niet meer zeuren hè! Een cynicus zou kunnen zeggen dat het met zo'n maatregel dan ook wel weer duidelijk is waar het nu eigenlijk om draait...
Sizzle schreef:IMJ schreef:De meningococcenB wordt nu besproken hè. Lastige. Ik vind meningococcen echt een engerd..
Iedereen heeft meningococcen in z’n neus zo ongeveer. Als je naar de statistiek kijkt kun je beter bang zijn voor RS, Influenza en Rota.
Ja, er gaan soms mensen aan dood maar vaak helemaal niet aan varianten waar vaccins voor zijn.
Sizzle schreef:Een auto komt ook heel snel en veel vaker. Overlijden aan meningokokken als je gezond bent kan wel maar de kans is echt ontzettend laag.
Fijn hoor dat ze vaccins maken maar de angstpolitiek die ze er mee spelen is een beetje belachelijk.