Leven met Autisme

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 17:08

:')

Ik ken ze alleen van het geven

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 17:20

quera schreef:
:')

Ik ken ze alleen van het geven

Die verpleger die er toen bij mij zat had stiekem ook al veel geprobeerd _O-
Het was er ook zo een die bij een patiënt die een pil niet wilde, gewoon deed of hij 'm zelf inslikte... en dan was de patiënt zo verbaasd dat die dan ook de pil maar pakte. Intussen had de verpleger een vitaminepil geslikt, maar affin :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 17:59

Op mijn werk komt de dealer ook langs met hele leuke pillen, soms gaan ze er zelfs een hele kermis van zien of mannen in bomen :D

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 18:23

Neeee net alles bijgelezen, is mn reactie post weg.. kan nnu weer overnieuw beginnen -O-

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 18:41

Dus we beginnen opnieuw aan de BLP! Succes met lezen :D het word een lange :=

lemanthia schreef:
nee film nooit gezien, erg mooi boek. ook dingen die ik herkende.
heb hem in 1x uitgelezen zo mooi was die.

ik deed ook catalogusen bekijken. haha

Ik vind dat boek dus echt geen bal aan. Heel langdradig en saai. ben tot 3 kwart gekomen. toen vond ik het wel gezegend.

Safiera, mag ik vragen wat je hebt? of ben je hier voor de gezelligheid, of....

Quera Wat voor tattoo laat je zetten dan??

RubyRed Welkom :D Wat is MCDD, volgens mij heb ik daar nog nooit van gehoord geloof ik :o Jammer dat school niet wil :( maar wel fijn dat je vrijwilligerswerk op de manege mag doen :D

Erwin89 schreef:
jeetje! je lijkt dan wel een wandelende stickervel ;)
heb je voor alles dat je hebt iets van medicijnen ofzo? of kan er helemaal niks aan worden gedaan?

Das nie waar :P want van stickervellen raken leeg. en wij krijgen alleen maar stickers opgeplakt :P

RubyRed Ja ik slik Ritalin voor mijn concentratieproblemen. alleen heet het nu mythelinidaad ofzo geloof ik.

Siloh Topper!! :) wat goed van je dat je het zondag zo hebt vol gehouden :D leuk zeg!
Jammer dat je werk zo zwaar valt. wat voor werk doe je precies?? Je kunt altijd overleggen met de planning. Nee heb je! ja kun je krijgen :P met overleggen is heel veel mogelijk denk ik.

Hannah Balen van je buikgriep! beterschap :D

quera schreef:
:):) :):)

Je kunt eventueel die pilletjes die je uitdeelt ook zelf opeten :P := word je vast niet zo stuiterig van :D

Met mij gaat het eigenlijk best goed geloof ik. Ik ben nu bij mijn moeder. Morgen ga ik eer naar huis, maar eerst moet ik nog winkelen -O- daar heb ik eigenlijk zoo geen zin in := ik haat het :( maar goed, het moet even.

Gister ben ik lekker naar stal geweest. Stal is mijn stage van 4 jaar geleden waar ik nog regelmatig kom. Gisteren Rambo gereden, hij is echt mijn vriendje! <3 die topper wil altijd heel graag voor je werken en ik vertrouw hem 100 % dat ik er niet aflazer. voor de rest heerlijk bijgekletst met iedereen! t voelt altijd als thuiskomen als ik daar kom :D

Nog wat anders. zoals jullie weten heb ik ADHD/PDD-Nos en mijn zusje heeft ADHD. Dit botst altijd gigantisch en 9 van de 10 keer hebben we ruzie. Nu is het ook zo dat mijn zusje vol op in de pubertijd zit. dus dat speelt ook wel mee.
het probleem alleen is meestal dat wel elkaar verkeerd interpreteren. Mn zusje denkt altijd dat ales wat ik zeg lelijk bedoeld is. Echt jammer. Hierdoor heb ik helemaal geen band met haar. Dat vind ik erg, omdat ze toch mijn zusje is. hoe ik het op kan lossen weet ik dus niet. Maar heeft iemand een idee wat ik er aan kan doen zodat we minder snel geirriteerd/ruzie hebben naar elkaar?

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:20

Ladybird: misschien kun je eens met je zusje (en evt een of beide ouders er bij) rond de tafel, om te bespreken dat jij het niet leuk vind dat jullie geen echte zussen voor elkaar zijn? Misschien eens afspreken om samen wat leuks te gaan doen op een vrije middag? Ik heb de paardenhobby samen met mijn zusje, dat scheelt (al hebben wij ook vaak ruzie -zij pubert en ik ben erg gevoelig)

Ik ben hier gewoon voor de gezelligheid :D
En ik heb een vriend met autisme. Hij zegt over mij dat ik het ook heb, maar uitgebreide testen van een tijd terug kwam niks uit naar voren.
Zelf ben ik jarenlang depressief geweest, vandaar ook mijn ervaring met klinieken.
Daarnaast doe ik vrijwilligerswerk met mensen met een beperking en daar komen ook veel mensen met ASS voorbij.

Tot zover over mij :P

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:20

Ladybird: misschien kun je eens met je zusje (en evt een of beide ouders er bij) rond de tafel, om te bespreken dat jij het niet leuk vind dat jullie geen echte zussen voor elkaar zijn? Misschien eens afspreken om samen wat leuks te gaan doen op een vrije middag? Ik heb de paardenhobby samen met mijn zusje, dat scheelt (al hebben wij ook vaak ruzie -zij pubert en ik ben erg gevoelig)

Ik ben hier gewoon voor de gezelligheid :D
En ik heb een vriend met autisme. Hij zegt over mij dat ik het ook heb, maar uitgebreide testen van een tijd terug kwam niks uit naar voren.
Zelf ben ik jarenlang depressief geweest, vandaar ook mijn ervaring met klinieken.
Daarnaast doe ik vrijwilligerswerk met mensen met een beperking en daar komen ook veel mensen met ASS voorbij.

Tot zover over mij :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:22

Ladybird, tja... Zolang je zusje nog slaaf is van de hormonen is het nog lastig :=
Af en toe wat leuks samen doen? Hebben jullie niet beide iets wat je echt leuk vind? Naar de bios een keer? Of bij de Mac eten? Verder zelf ook tot 10 tellen als je een ergernis op voelt komen en dan gewoon even weglopen.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 20:43

safiera bij 1x snap ik her ook wel hoor!! :P :') :+

maar ik woon niet meer thuis he. kom gemiddeld zon 1x per 3 weken thuis! :P
maar ja misschien helpt praten met mama er bij. het vervelende is is dat ik bang word dat ze heel boos word. ze neemt zo iets vaak heel negatief op

ah oké¡dan weet ik dat ook week¡ gezellig dat je er bent :)

vuur, ja denk ook dat het zo moet. rustig afwachten en hopen dat het beter word. zo

Safiera

Re: Leven met Autisme

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:47

Oeps, dubbelpost, raar :? :+

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 20:49

Geeft niet hoor <3

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:51

Misschien eerst even met je moeder praten over hoe je je voelt?

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 20:54

Mja doe dat ook maareens geloof ik. T komt vast wel eens goed

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 21:01

:(:)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 21:08

Gaat ook wel goed komen, heeft even tijd nodig :(:)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 21:17

Het heeft tijd nodig :(:)

Vandaag weer bij centrum autisme geweest, voor mij gelukkig geen vervolg, voor m'n ouders wel. Ik ben nogal therapie-moe...

Erwin89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:17

Greetster, mooie wijsneus :P

maar wel balen van je zusje :(:) en verder sluit ik me aan met wat de andere ook al zeiden. hoop dat het goed gaat komen.

pillen en medicijnen heb ik geen ervaring mee. tenzij een paracetamol ook meetelt :P

ik ben vandaag weer naar de manege geweest, en heb weer fijn gereden. ik doe vrijwilligerswerk op een manege voor paardrijden voor gehandicapten. zelf rij ik daar ook. voor et geval ik het nog niet had vertelt, ik heb een lichte vorm van Asperger :j

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:28

Heb wel wat op mijn mobiel bijgelezen, maar kan nu niet op alles reageren. Opa ligt slecht dus het is slapen de uurtjes die je pakken kunt en verder in het ziekenhuis zitten.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:28

RubyRed schreef:
Heb wel wat op mijn mobiel bijgelezen, maar kan nu niet op alles reageren. Opa ligt slecht dus het is slapen de uurtjes die je pakken kunt en verder in het ziekenhuis zitten.

:(:) beterschap

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:31

Ik hoop dat alle moeilijke dingen in het topic goed gaan komen :j
Erwin, Leman en ik doen ook vrijwilligerswerk met mensen met een handicap die paardrijden !!! Ik vind het één van de leukste dingen die er is.
Ik ben erg zenuwachtig om welke instructrice die ik morgenochtend krijg :o heb het een week lang iedere dag gevraagd en het is steeds die ik altijd heb maar je weet maar nooit.
Sterkte RR
Thirza (me paard) krijgt vrijdag een ontspanningsbehandeling door iemand op stal die moet oefenen voor haar opleiding *\o/*

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:31

Beterschap!

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:33

Thanks iedereen... hij wordt hoogstwaarschijnlijk niet meer beter, het is meer afwachten wanneer zijn lijf het opgeeft.

Hannah: hopelijk is het een fijne instructrice in ieder geval! En wat lekker dat je paard een ontspanningsbehandeling krijgt! Lekker laten verwennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:33

Sterkte!

Erwin89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:36

EskeGirl schreef:
Het heeft tijd nodig :(:)

Vandaag weer bij centrum autisme geweest, voor mij gelukkig geen vervolg, voor m'n ouders wel. Ik ben nogal therapie-moe...

wat voor therapie heb of had je dan?

Erwin89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:37

Ruby, sterkte met je opa :(:)