Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar nu stel ik het shredden even uit omdat ik te kapot ben van mijn les net, stout paard

Vetjes op mijn heupen mogen er écht wel af nog, zelfs vanuit deze foto positie kun je ze zien

Ik raak in de war bij sommige dingen, er zit veel meer beweging in level 2. Maar hij is wel leuk!
En die planks, oh men!
Ik vond de cardio wel pittig soms! Plankjacks?! Hoe verzint ze het! Die kan ik niet.
Ik heb lang niet alles goed mee kunnen doen en mijn geblesseerde knie speelt op. Morgen maar even een tapeje om doen bij het shredden. En mijn armen trillen. Die v-raises. OMG! Ik stond echt te steunen en te kreunen. Auw.
)
Dus dit ben ik vandaag: Klik, let vooral op die rode streep op mn buik haha

Mijn rechter arm is een cm dunner, mijn linker een cm dikker (was 2,5cm dunner dan rechts, dus nu meer gelijk), mijn kuiten zijn een cm dunner en mijn buik 3cm!
Taille had ik vorige week niet gemeten, billen en heupen ook niet, borsten en bovenbenen zijn gelijk gebleven. Ik moet nog steeds 15 kilo afvallen en vanaf vandaag ga ik ook nog wat beter op mijn eten letten.
Aranel schreef:Ik doe ook meestal eerst rijdenMaar nu stel ik het shredden even uit omdat ik te kapot ben van mijn les net, stout paard
![]()
[ Afbeelding ]
Ook maar even een 'tussendoor foto' van mij nu. In mooie pyjama![]()
Niet zo dun als veel van jullie hierVetjes op mijn heupen mogen er écht wel af nog, zelfs vanuit deze foto positie kun je ze zien

(Ik ben ook verre van dik, maar ik wil gewoon een mooie strakke buik, voor de leuk
Zoiets kan jou rede natuurlijk ook zijn, maar ik geloof dat jij wilt afvallen..) Aranel schreef:Ik ben 1.75 en weeg 68 kilo, qua gewicht zit ik zelfs iets boven wat 'normaal' is voor mijn lengte.
De dunste ben ik écht niet![]()
Maar jullie berichten zijn wel goed voor mijn ego!
Alleen mannen hebben daar geen vet, en ik ben toch liever vrouwelijk dan een zak botten
) dunner is geworden.
En ik zit/zat op 8 dagen van level 1