Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 18:28

Ah Puchje, zeker weten dat het je lukt, ik hoorde Jillian roepen dat ze zelfs 400-ponders had die jumping jacks konden doen, dus het moet gewoon lukken! En als je alles op de makkelijke manier doet, moet het echt goedkomen, dat is echt wel te doen!

Pff ik ben echt een hark, nu wel echt erge spierpijn in mn kuiten, geen gezicht hoe ik er nu bij loop.. Straks eerst even paardrijden, dan shredden.. Of vinden jullie andersom een betere volgorde?

Annash
Blogger

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 18:29

Ik geef de voorkeur aan eerst paardrijden en dan shredden... hahaha. Maar dat is omdat ik (zeker in het begin) daarna geen puf meer over had om nog naar stal te gaan! Nu kan ik het wel andersom doen (dag 10) maar dat hoefde ik de eerste paar dagen echt niet te proberen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 18:36

Ik doe ook meestal eerst rijden :j Maar nu stel ik het shredden even uit omdat ik te kapot ben van mijn les net, stout paard :Y)

Afbeelding

Ook maar even een 'tussendoor foto' van mij nu. In mooie pyjama :Y)
Niet zo dun als veel van jullie hier := Vetjes op mijn heupen mogen er écht wel af nog, zelfs vanuit deze foto positie kun je ze zien :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 18:37

Ehm, jij bent denk ik dunner dan de meeste hier hoor :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 18:43

Fiffill schreef:
Ehm, jij bent denk ik dunner dan de meeste hier hoor :')

Dat denk ik ook!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 18:45

Bedankt :)
Dat idee heb ik zelf niet maar da's wel leuk om te horen!
Motiveert weer om vanavond toch weer even een half uurtje met Jilian mee te doen :D

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 18:46

Dat denk ik ook. :')

Ik heb net dag 11 gedaan, dus voor het eerst level 2. Ik kon sommige dingen heel goed met Nathalie meedoen, maar sommige andere dingen nog niet eens met Anita mee. := Ik raak in de war bij sommige dingen, er zit veel meer beweging in level 2. Maar hij is wel leuk! :D En die planks, oh men! := Ik vond de cardio wel pittig soms! Plankjacks?! Hoe verzint ze het! Die kan ik niet. :n Ik heb lang niet alles goed mee kunnen doen en mijn geblesseerde knie speelt op. Morgen maar even een tapeje om doen bij het shredden. En mijn armen trillen. Die v-raises. OMG! Ik stond echt te steunen en te kreunen. Auw.

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 18:46

Jeetje Aranel, weet je zeker dat je de goede foto's hebt bekeken uit dit topic? :D Ik denk dat jij bij de dunsten hoort hoor! :))

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 18:49

hihi ik had vandaag na de buikspieroefeningen dat ik mijn hartslag in mijn buik voelde kloppen.
Volgens mij waren de spieren dus erg hard aan het werk....het is over met hun vakantie

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 18:50

Misschien dat ik dit ook ga proberen.. eerst even wat kleine vraagjes om me te oriënteren.
Zijn de filmpjes in de op hetzelfde als de dvd?
Gebruiken jullie de gewichten?
Kan je het gewoon in je slaapkamer doen?

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:02

Ik heb met een loep naar je vetjes op je heup lopen zoeken, Aranel!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:04

I did it *\o/*

En idd, het viel best mee.
Ik voel me af en toe wel echt een kamerolifant zeg.
Hubby kwam ook nog eens binnen terwijl hij deed alsof hij aan het filmen was. Moest echt bijna janken van frustratie en kwaadheid.
Wat een @#$). Hij heeft wel sorry gezegd gelukkig :)
En ik kon ooit de split en spagaat moeiteloos... Nou, lekker confronterend die coolingdown :')

Bedankt meiden <3

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:07

Misschien even handig als ik me voorstel :')
Ik ben dus Britt, 17 jaar. Sinds de zomervakantie bijna niet meer kunnen sporten door ziek zijn en vitaminetekort (dit is nu zo goed als opgelost en ik heb weer energie :D )
In die tijd ben ik veel afgevallen (Je zou toch juist andersom denken.. haha)
Ook ben ik maar 1.58m groot (klein) en op dit moment weeg ik 44kg. Mijn 'normale' gewicht ligt rond de 48kg.

Ik ga vanaf dag 1 foto's maken van mn mezelf :P Dus dit ben ik vandaag: Klik, let vooral op die rode streep op mn buik haha
Overigens doe ik hieraan mee omdat ik totaal geen conditie/kracht meer heb. Spieren kweken dus :D
En voor het beeld, mijn hoofd :+
Klik

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:07

Goed zo Puchje! *\o/*
Haha, ik hoop ook niet dat iemand mij ooit filmt terwijl ik aan het shredden ben, kan vast zo naar funniest home video's :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:10

Linni_ :') _O-

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:12

Ik denk dat mijn bovenbenen nog het ergst gaan afvallen...
Buikspieren had ik niet zo'n moeite mee, die zitten er nog wel... ergens diep verstopt.
Maar die laatste crunches, mén! Killing :')

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:13

puchje : why choose failure when succes is an option?

Ben onder de indruk van alle resultaten hier ladies.
Goed bezig!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:14

Thanks Raponsje :) :D :)* :o
Hoe is het met je zwangerschap?

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:20

Oh ja! Vergeten te vermelden! Ik heb nog even gemeten voor ik aan de workout begon. Gewicht is er niet af, ik heb mijn eetpatroon ook niet aangepast, dus ik had er niet veel vertrouwen in, maar het viel reuze mee! :D Mijn rechter arm is een cm dunner, mijn linker een cm dikker (was 2,5cm dunner dan rechts, dus nu meer gelijk), mijn kuiten zijn een cm dunner en mijn buik 3cm! :) Taille had ik vorige week niet gemeten, billen en heupen ook niet, borsten en bovenbenen zijn gelijk gebleven. Ik moet nog steeds 15 kilo afvallen en vanaf vandaag ga ik ook nog wat beter op mijn eten letten.

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:38

Zooooo dames!

Ik moest weer 10 pagina's bijlezen na een dagje werken, maar ga niet op iedereen apart reageren hoor! Ik zag goede resultaten, nieuwe starters (succes allemaal), spierpijn, metingen, pannekoekjes en dagjes overslaan voorbij komen!

Ik zit uit te puffen van dag 12, hij was weer pittig maar wat geeft t een kick als je t dan toch weer afgerond hebt! Meeste oefeningen lukken wel Nathalie-style. Nu maar gewichten weer eens wat opkrikken. (was bij start level 2 weer terug gegaan naar 0,5 kg gewichten, maar dit gaat toch wel erg makkelijk) En die V-raise, waaah die is echt zwaar! En misschien ga ik me morgen ook weer eens meten, ben wel benieuwd! Afvallen lijkt op t moment even stil te staan, maar moet ook een dezer dagen ongesteld worden, wellicht heeft dat er ook wat mee te maken.

Keep up the good work ladies! Jullie doen het super allemaal! :D

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:47

Aranel schreef:
Ik doe ook meestal eerst rijden :j Maar nu stel ik het shredden even uit omdat ik te kapot ben van mijn les net, stout paard :Y)

[ Afbeelding ]

Ook maar even een 'tussendoor foto' van mij nu. In mooie pyjama :Y)
Niet zo dun als veel van jullie hier := Vetjes op mijn heupen mogen er écht wel af nog, zelfs vanuit deze foto positie kun je ze zien :')

Sorry maar ik vind dat een hele ongezonde opmerking. Waarschijnlijk ben jij de dunste hier, zie jij jezelf echt als dikker dan sommige hier? Dan zit er iets niet goed geloof ik :)

Iedereen mag doen wat hij wil natuurlijk maar als ik zo smal als jij was zou ik hier niet mee bezig zijn :) (Ik ben ook verre van dik, maar ik wil gewoon een mooie strakke buik, voor de leuk :D Zoiets kan jou rede natuurlijk ook zijn, maar ik geloof dat jij wilt afvallen..)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:52

Ik ben 1.75 en weeg 68 kilo, qua gewicht zit ik zelfs iets boven wat 'normaal' is voor mijn lengte.
De dunste ben ik écht niet :n

Maar jullie berichten zijn wel goed voor mijn ego! :))

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:53

Aranel schreef:
Ik ben 1.75 en weeg 68 kilo, qua gewicht zit ik zelfs iets boven wat 'normaal' is voor mijn lengte.
De dunste ben ik écht niet :n

Maar jullie berichten zijn wel goed voor mijn ego! :))

Je gewicht is wel goed toch, ik ben 1.78 en 69 kg.

Het lijkt of je jezelf veel breder ziet als dat je bent want je ziet er écht heel smal uit op die foto.

Als alles eraf is en je hebt geen heupvet meer, dat is toch niet mooi? := Alleen mannen hebben daar geen vet, en ik ben toch liever vrouwelijk dan een zak botten :D

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:55

Mm, ik baal er behoorlijk van ik ben nog steeds ziek.
Ontiegelijke pijn aan mijn keel , veel hoesten en verkouden..
Dus vandaag weer niet shredden.. Ik doe nog minstens 10 tot een kwartier buikspieroefeningen voordat ik ga slapen.
Het viel me gister op dat de onderkant van mijn bovenbenen (begrijp je het nog? :)* ) dunner is geworden.
Ik denk dat het meer spiertjes zijn :D En ik zit/zat op 8 dagen van level 1 <<)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:57

Maar.. je ziet wel dat de foto van de zijkant is toch? :')
Ik heb wat lovehandles die er nog wel echt even af moeten, maar qua gewicht hoeft er inderdaad ook niet of niet veel af hoor.
Laatst bijgewerkt door Aranel op 18-01-13 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt