Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Als er iemand vanaf Friesland gaat wil k miss wel meerijden 

ik doe ook mee!
ook wel lekker gelopen, alleen de laatste 500m voelde niet zo prettig. Ik pak woensdag dus mijn training weer op. Begin dan met les 7 van Evy deel 2. Kan ik eindelijk weer verder! Heb er zin in! Ben inmiddels ook sponsors aan het zoeken voor de Damloop. Je kon een leuke eigen sponsorpagina maken via de website en die heb ik nu gekoppeld aan mijn fb-pagina. Kan daar dan steeds een verslagje schrijven over hoe de trainingen vlotten en waar ik vooraf nog aan mee ga doen als tussendoor training. Wel leuk om zo bij te houden. Alles wat ik tot nu toe had gepland kon niet doorgaan door feestje, reünie, show met de hond, maar nu heb ik de volgende gevonden: Rondje Tilburg op 5 mei.

. Het heeft mij enorm geholpen. Verder ook met Pasen allemaal weer fanatiekelingen. Zelf stond ik stijf van de spierpijn vrijdag na afloop. Vandaag een hele dag gewerkt op een beurs en nu hele zware benen. Het is nog even de vraag of ik morgenochtend ervoor kies om te gaan lopen of te gaan fietsen. Mijn ervaring is dat na een dag staan, de benen niet fijn aanvoelen. Nu lekker douchen en filmpje kijken.