Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hannahaapje schreef:Haha Amaris ik eet nog wel iedere vrijdagavond zo'n klein zakje chips op de manege.Misschien moet je het jezelf vaker gunnen in een kleine portie, zodat je jezelf kan blijven beheersen?
23.5 kg af bij mij sinds vandaag, nog 6.5 kilo maar daarna nog steeds opletten met gezond eten. Heb gisteren een goede dag gehad, geen idee hoeveel calorieen het was maar goed. Ik weet niet de afkortingen van ochtend enz uit me hoofd.
Ochtend: bananenkwark met een banaan en een glas melk.
Middag: een boterham met een dun laagje light-jam en hagelslag, en een mandarijn.
Tussendoor: twee handjes pepernoten.Zwarte piet was op de manege!
Avond: Een tosti met ham en kaas, curry.
Tussendoor: een perenijsje.
leonie87 schreef:Ik zat vroeger altijd op 8%... Leef ook nog.
Maar hoe betrouwbaar is een weegschaal hierin?
Lous schreef:haha ja ik denk ook dat het dat was hoor. Heb tot zeer lang alles kunnen eten wat ik wilde. Nu hebben ze een intolerantie voor lactose gevonden en vermoedelijk werkt sindsdien mijn spijtvertering correcter waardoor alles beter word opgenomen en ik dus opeens aankwam! In 1,5 jaar tijd ongeveer 6 kg! Ging mij wat te hard, dus nu mijn eetpatroon systematisch aanpassen naar een gezonder patroon.Kijk mega actief dat zal het wel zijn en alles wat je at nodig had was dus ook om te groeien. Dan denk ik even logisch na hoor
Niet dat ik dat dus weet vanwege opleiding oid.
Dianta schreef:Dais_ schreef:Haha Mi_amore.. Balen zeg, gun je jezelf een keertje wat, heb je niks in huis
Dianta, ik heb een schouderblessure en ik eet 1200 tot 1600 ckal per dag. Ben jij nieuw hier trouwens?Of heb ik er overheen gelezen
Nee hoor, nergens overheen gelezenIk heb al in andere dieettopics gepost maar nu doe ik niet meer actief mee. Ik vecht namelijk tegen een eetstoornis. Ik wou een paar kilootjes kwijt maar het is uiteindelijk een strijd met voedsel geworden. Ik kijk nog regelmatig in dit topic, omdat de meesten wel een gezond beeld hebben van eten en dat helpt me wel.
Mi_Amore schreef:Hier gaat het een beetje de slechte kant op.
Ondanks kcal tellen, sporten, gezond eten, staat de weegschaal hier terug op 94.4.
Er is geen link te leggen