[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 17:14

Dewi_Blondie schreef:
Hoi, ik wil een tattoo met daarin wilskracht in een andere taal verwerkt.... Iemand enig idee van een betrouwbare vertaal site??? Niet dat er dalijk staat twee broodjes kroket :=

Welke taal wil je? Ik zou dan naar iemand gaan die vertaler is. Desnoods meer dan 1 om zeker van je zaak te zijn. Maar niet via een gratis site op internet. Die kramen echt de meeste onzin uit soms..

Dewi_Blondie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 17:18

idinn schreef:
Dewi_Blondie schreef:
Hoi, ik wil een tattoo met daarin wilskracht in een andere taal verwerkt.... Iemand enig idee van een betrouwbare vertaal site??? Niet dat er dalijk staat twee broodjes kroket :=

Welke taal wil je? Ik zou dan naar iemand gaan die vertaler is. Desnoods meer dan 1 om zeker van je zaak te zijn. Maar niet via een gratis site op internet. Die kramen echt de meeste onzin uit soms..

Oke! Dankjewel... Enig idee waar ik het beste met zo iemand in contact kan komen?

Set_Elkol

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 17:22

welke taal wil je hebben?

blair

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 17:33

Dewi_Blondie schreef:

Als je alleen het woord 'wilskracht' vertaald wil hebben, dan is een vertaler inderdaad een goed idee, maar je kan ook gewoon naar je bibliotheek gaan en daar het woordenboek pakken van de taal waarin je het vertaald wil hebben en dan gewoon het woord wilskracht opzoeken. Dat lijkt mij ook een betrouwbare oplossing. ;)

Dewi_Blondie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 17:34

blair schreef:
Dewi_Blondie schreef:

Als je alleen het woord 'wilskracht' vertaald wil hebben, dan is een vertaler inderdaad een goed idee, maar je kan ook gewoon naar je bibliotheek gaan en daar het woordenboek pakken van de taal waarin je het vertaald wil hebben en dan gewoon het woord wilskracht opzoeken. Dat lijkt mij ook een betrouwbare oplossing. ;)

Het is inderdaad alleen het woord wilskracht. Bedankt voor je tip

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 17:44

ik denk dat er wel mensen op bokt zitten die het voor je kunnen vertalen of inderdaad anders in een woordenboek kijken!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 18:43

Joolien schreef:
Ja zou t, ik heb ook een telefoonnummer maar ik vind het zeg maar best wel heel erg spannend om te bellen :')

Het duurde ook minstens een week voor ik andwoord van Joy had. Dus nog eventjes geduld hebben :+ Misschien heeft hij het wel gewoon erg druk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 19:00

Glossi schreef:
Joolien schreef:
Ja zou t, ik heb ook een telefoonnummer maar ik vind het zeg maar best wel heel erg spannend om te bellen :')

Het duurde ook minstens een week voor ik andwoord van Joy had. Dus nog eventjes geduld hebben :+ Misschien heeft hij het wel gewoon erg druk.

Ohhhh dan heb ik nog wel even geduld :D

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:43

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 01:39

Wauw! Is wel een supergave foto van je opa!!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 08:37

Charmaiineee schreef:
Wauw! Is wel een supergave foto van je opa!!

Ja stoer he. :D Is wel heel wat jaartjes terug, hij is nu 79.

Misschien wil ik mijn oma er ook nog bij.
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 8162_n.jpg

Ze worden sowieso geen portret, want ik vind portrettattoo's zo 'vrachtwagenchauffeur' achtig. :')
Denk gewoon weer een leuke cartoonversie van beide, misschien wel in de eend als dat kan.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 22:07

Hoihoi,
Is er iemand creatief genoeg om een tattoo voor mij te ontwerpen?
Ik wil graag 2 hoefijzers op mijn schouderblad met de tekst live love horses en nog iets apparts erbij in de trant van bloemen vleugels ofz.

Iemand die kan helpen?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 22:11

Tattooshops kunnen je beter helpen met je idee op papier te zetten. Zij helpen je altijd graag als je hen mailt of naar hen toe gaat.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 22:14

Klopt maar deze lieve vriendelijke meneer weet niet zo veel van paarden en hij maakt ook een ontwerp maar ik wil graag nog een 2e hebben.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 22:57

Ik ga misschien samen met mijn mama een tattoo laten zetten :) Betreft een klavertje vier, omdat deze heel symbolisch voor mijn zijn en hoop geven (heb nu ook een zilveren ketting met klavertje vier). Ik wil hem op de zijkant van mijn pols. Alleen ik twijfel nog... of ik het mag van school (opleiding doktersassistent) maar ik vraag het maandag wel na, of hij zit gewoon precies onder mijn horloge... en ik ben bang voor pijn... ik haaat pijn... Hoe hebben jullie de pijn ervaren?

saskia1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 22:57

TessaVB wat een pracht idee! Ik zie opa en oma al helemaal uit de raampjes van de 2CV hangen...

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 00:52

lrtj_ schreef:
Klopt maar deze lieve vriendelijke meneer weet niet zo veel van paarden en hij maakt ook een ontwerp maar ik wil graag nog een 2e hebben.

Iemand die goed kan tatoeëren kan ook ook een hoefijzer zetten. Heeft niets mee te maken dat hij niets van paarden weet.

Ruby1995, ik dacht dat het ook heel erg pijn ging doen. Maar het was meer vervelend dan dat het echt pijn deed. Ik heb een sterretje achter mijn oor en 2 woordjes aan de zijkant van mijn arm.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 00:55

Dat klopt,
Maar stel ik vind zijn ontwerp toch niet zo dan heb ik er toch nog een.

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 12:11

FriesRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 21:05

@lrtj_ Ik heb ook hoefijzertjes in mijn tattoo zitten misschien dat je daar iets mee kan

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 21:08

saskia1973 schreef:
TessaVB wat een pracht idee! Ik zie opa en oma al helemaal uit de raampjes van de 2CV hangen...

Ik ook! Maar ik krijg het maar niet op papier. Heb echt een bom aan inspiratie en volledige concentratie nodig denk ik. Iets wat er nu ff mist. :D

Hammeke schreef:
http://derhobbit-film.de/rune_generator.shtml#rune
Kent er iemand deze site?
Elfentaal lijkt mij wel leuk (al heb ik totaal niets met de LOTR films), maar anders zit je ook al gauw in het Latijn, Engels, iets dat iedereen al heeft.

Ik snap nooit zo goed waarom iets in een niet leesbare-taal moet. Maar antwoord op je vraag, nee ik ken hem niet. :D

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 21:43

Wat denken jullie...
Zoals jullie al hebben gelezen in mijn vorige post wil ik een klavertje vier misschien op de zijkant van mijn onderarm... Maar nu lees ik op internet dat het minder kans op werk enzovoorts is... Nu weet ik niet of het ook kan met mijn opleiding.. maar ik wil het wel klein... Is dit zo? Heb je minder kans op werk?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 22:29

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 22:36

Ik zit alweer een tijdje mee te lezen, vind het altijd heel leuk om tattoos van anderen te zien :D
Mijn eerste wordt een roos met een kompas erin verwerkt op m'n enkel. M'n moeder heeft iets minder dan een jaar geleden de diagnose borstkanker gekregen, en rozen zijn haar lievelingsbloemen, dus vandaar. Het kompas betekent voor mij zowel dat je vooruit moet blijven kijken, maar ook dat je niet moet vergeten waar je vandaan komt. Het klinkt waarschijnlijk heel vaag, maar voor mij klopt het haha. Ik heb geen haast, ik heb voorlopig geen geld ook en wil het eerst écht helemaal zeker weten, dus ik zie wel wanneer 'ie komt :) Wel weet ik zeker dat ik 'm bij Fearless Tattoo in Den Haag wil laten zetten, heeft iemand hier daar toevallig iets laten zetten? :)

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 22:58

Yanouuu schreef:
Ik zit alweer een tijdje mee te lezen, vind het altijd heel leuk om tattoos van anderen te zien :D
Mijn eerste wordt een roos met een kompas erin verwerkt op m'n enkel. M'n moeder heeft iets minder dan een jaar geleden de diagnose borstkanker gekregen, en rozen zijn haar lievelingsbloemen, dus vandaar. Het kompas betekent voor mij zowel dat je vooruit moet blijven kijken, maar ook dat je niet moet vergeten waar je vandaan komt. Het klinkt waarschijnlijk heel vaag, maar voor mij klopt het haha. Ik heb geen haast, ik heb voorlopig geen geld ook en wil het eerst écht helemaal zeker weten, dus ik zie wel wanneer 'ie komt :) Wel weet ik zeker dat ik 'm bij Fearless Tattoo in Den Haag wil laten zetten, heeft iemand hier daar toevallig iets laten zetten? :)

Wauw, mooie betekenis! :)