En hij is nog nooit gebruikt..
Ik vind hem niet mooi en ik ken niemand anders met een piercing, dus ik hoop er hier iemand blij mee te kunnen maken.
Bovendien betaal je daar 4 euro aan verzendkosten terwijl ik het voor 0,54 euro kan verzenden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Macs schreef:Gaaf!!!
Bij mij zitten nu aan beide kanten 5mm tunnels - eindelijk!! Die laat ik een maandje zitten en dan naar 6
Ik heb nu van die opschroeftunnels, voor aan een taper. Super idee alleen 1 tunnel sluit niet goed aan en mijn velletje gaat er dan dus tussen zitten![]()
Gelukkig gaat mijn rechterkant veel makkelijker dus daar gaat het wel, maar dat losschroeven is echt niet handig als alles onder de olie zit
Ymke schreef:Ik ga morgenavond ein-de-lijk m'n lang gekoesterde tragus piercing halen. Alleen ik bedacht mij net dat ik echt geen flauw idee heb of je kan kiezen of je met een staafje of met een ringetje gepierced wordt?
Dinniej schreef:*meldt zich ook weer eens aan*
Heeft iemand nog een gouden tip bij een ontsteking? Er is vorige week een vrij grote hysterische hond op m'n navel gesprongen.. Gelukkig zit het staafje nog op z'n plek (had de piercing pas 4 weken ofzo), maar het is nu aan het pussen en boos. ):
kriistellx schreef:Dinniej schreef:*meldt zich ook weer eens aan*
Heeft iemand nog een gouden tip bij een ontsteking? Er is vorige week een vrij grote hysterische hond op m'n navel gesprongen.. Gelukkig zit het staafje nog op z'n plek (had de piercing pas 4 weken ofzo), maar het is nu aan het pussen en boos. ):
Mijn navelpiercing is ook ontstoken geweest. Elke dag wassen met unicura zeep en goed met water spoelen, en probeer en zo min mogelijk aan te zitten! En zeker niet met vieze handen! Je moet er absoluut geen zalf ofzo op smeren, dat maakt het alleen maar erger.
Dinniej schreef:I know inderdaad, bedankt voor de tip.
Eraf blijven is alleen heel lastig, maar ik weet wel dat het moet..
Zalf weet ik ook dat dat nooit kan werken, maar mijn tragus bijvoorbeeld heeft veel baat gehad bij Tea Tree olie.
De ontsteking is gelukkig wat minder, maar m'n navelpiercing gaat wandelen. ): Echt stom, hij is keurig recht gepierced en nu groeit ie scheef. Gelukkig groeit hij niet uit, maar toch. Hij is echt supernetjes door een supergoede piercer gezet, maar dat scheefgroeien doet haar werk ook geen eer aan.
__Esther__ schreef:Zouden jullie een forward helix van nou bijna 2 weken oud eruit durven halen?
Ben niet tevreden over de laatste... deze staat absoluut niet in lijn met de andere 2 die ervoor zitten en dat wilde ik wel heel graag. Ik zou er een ringetje in kunnen doen maar dat vind ik dan minder mooi icm met die andere 2. Het is absoluut niet ontstoken.. maar ik wil ook niet dat het dat wel gaat doen. Kan het kwaad om hem er nu uit te halen en dicht te laten groeien? Of loop ik dan juist risico op gekke oren
Sanneh14 schreef:Als dat ringetje echt tijdelijk is, maar als het dan wel mooi in één lijn geneest zou ik het denk ik de gok wagen. Je kan hem er dan altijd nog uithalen toch
Ik moet morgen naar de tandarts en waarschijnlijk ook foto's laten maken omdat ik nu een nieuwe tandarts heb. Nu heb ik 4,5 week geleden mijn oor laten piercen (snug, erg blij mee) maar ik vrees dat ik hem er dan morgen uit moet halen... Nu doet ie verder bijna geen zeer meer en kan ik er zelfs alweer gewoon op slapen. Denken jullie dat ik hem er veilig uit kan halen?
Poiuytrewq schreef:Sanneh14 schreef:Als dat ringetje echt tijdelijk is, maar als het dan wel mooi in één lijn geneest zou ik het denk ik de gok wagen. Je kan hem er dan altijd nog uithalen toch
Ik moet morgen naar de tandarts en waarschijnlijk ook foto's laten maken omdat ik nu een nieuwe tandarts heb. Nu heb ik 4,5 week geleden mijn oor laten piercen (snug, erg blij mee) maar ik vrees dat ik hem er dan morgen uit moet halen... Nu doet ie verder bijna geen zeer meer en kan ik er zelfs alweer gewoon op slapen. Denken jullie dat ik hem er veilig uit kan halen?
Dat kan wel hoor. Je kunt desnoods nog even bij de shop een plastic staafje erin laten zetten. DIe mag je gewoon in hebben met foto's.