[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 21:47

Ik hoef er ook echt niet veel voor te hebben hoor!
En hij is nog nooit gebruikt..
Ik vind hem niet mooi en ik ken niemand anders met een piercing, dus ik hoop er hier iemand blij mee te kunnen maken.
Bovendien betaal je daar 4 euro aan verzendkosten terwijl ik het voor 0,54 euro kan verzenden :).

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 23:15

Macs schreef:
Gaaf!!!
Bij mij zitten nu aan beide kanten 5mm tunnels - eindelijk!! Die laat ik een maandje zitten en dan naar 6 :j
Ik heb nu van die opschroeftunnels, voor aan een taper. Super idee alleen 1 tunnel sluit niet goed aan en mijn velletje gaat er dan dus tussen zitten #)
Gelukkig gaat mijn rechterkant veel makkelijker dus daar gaat het wel, maar dat losschroeven is echt niet handig als alles onder de olie zit :')

Dat had ik ook bij dat setje. Ik heb er toen een stukje tape overheen gedaan en toen gleed hij er zo door.

xMEGAN___95

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 13:25

ik heb een vraagje,
ik heb nu ruim 2 maanden een helix! Heb hem al verwisseld (door de piercer laten doen, afgelopen week )
maar nu zat ik een beetje op internet rond te kijken naar leuk helix piercings,
maar nou vroeg ik me af of iemand 1 of meerdere sites heeft die betrouwbaar en betaalbaar zijn..
puur uit ervaring.. ?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:43

Alloverpiercings.nl. Niet de allesgoedkoopste maar super overzichtelijk, heel snel en netjes geleverd een een leuk spaarpuntenprogramma :)
Heel goedkoop maar mindere kwaliteit en iets langere levering; crazyfactory.nl

Bij piercingshops moeten ze ze ook wel hebben.
En je kunt ook altijd in winkels zoals Claires kijken ( als dat in de buurt zit bij je..)

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 16:24

Ik ga morgenavond ein-de-lijk m'n lang gekoesterde tragus piercing halen. Alleen ik bedacht mij net dat ik echt geen flauw idee heb of je kan kiezen of je met een staafje of met een ringetje gepierced wordt? :D

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 16:33

Ja, je mag kiezen! Althans ik dan. Er werd me wel aangeraden om een ringetje te nemen!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 16:34

Ymke schreef:
Ik ga morgenavond ein-de-lijk m'n lang gekoesterde tragus piercing halen. Alleen ik bedacht mij net dat ik echt geen flauw idee heb of je kan kiezen of je met een staafje of met een ringetje gepierced wordt? :D

Bij de meeste shops kan je kiezen, ik heb voor een labret gekozen :j (een staafje met een plat achterkantje)

Succes vanavond, vind je het spannend? :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:18

Ik mocht bij mijn tragus niet kiezen, die wilden ze alleen piercen met een ringetje.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 23:28

Ik weet inderdaad dat het vaak aangeraden wordt om met een ringetje te beginnen, echter zeurt mijn werk al als je andere oorbellen dan knopjes in hebt (ivm veikigheid) dus een ringetje in m'n tragus zal ook wel niet gewaardeerd worden. Dus ik hoop dat ik kan kiezen! Als dat niet mogelijk is, kan je het dan wel afplakken oid?

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 14:21

*meldt zich ook weer eens aan*

Heeft iemand nog een gouden tip bij een ontsteking? Er is vorige week een vrij grote hysterische hond op m'n navel gesprongen.. Gelukkig zit het staafje nog op z'n plek (had de piercing pas 4 weken ofzo), maar het is nu aan het pussen en boos. ):

Over tragussen; de mijne (ook 4/5 weken oud), is juist gezet met een staafje omdat er gezegd werd dat dat beter was. Op zich ook prima, maar ik wil uiteindelijk wel een ringetje gaan dragen. :j

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 13:43

Ik heb 'm inmiddels alweer een paar dagen en ben er onwijs happy mee! Heb er ook nog geen seconde last van gehad dus hopen dat dat zo blijft *\o/*

Alleen ik ben een dag na het zetten van de piercing naar de dokter gegaan vanwege aanhoudende oorpijn. Blijkt een oorontsteking te zijn. Ik moet daar nu 3x per dag voor druppelen. Echter is dat ook het oor waar de piercing in zit. Ik probeer het druppelen al zo 'schoon' mogelijk te doen, alleen druppelt er toch nog altijd wel iets uit. Kan dit kwaad voor de piercing? Moet ik die extra schoonmaken oid?

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 13:49

Helleeuuww!!!
Ik kom weer eens onder mn meelees steen vandaan :+

Mijn vriend wilt graag zn tepelpiercing weer terug, hij is bijna jarig dus leek het me leuk hem een tegoedbon hier voor te geven.

Zelf wilde hij m op de zwarte markt (beverwijk) laten zetten maar hier ben ik toch een beetje huiverig voor.
Iemand hier ervaring met die piercers daar??

En wat zijn de goeie shops in alkmaar?

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 15:21

Dinniej schreef:

Heeft iemand nog een gouden tip bij een ontsteking? Er is vorige week een vrij grote hysterische hond op m'n navel gesprongen.. Gelukkig zit het staafje nog op z'n plek (had de piercing pas 4 weken ofzo), maar het is nu aan het pussen en boos. ):

Mijn navelpiercing is ook ontstoken geweest. Elke dag wassen met unicura zeep en goed met water spoelen, en probeer en zo min mogelijk aan te zitten! En zeker niet met vieze handen! Je moet er absoluut geen zalf ofzo op smeren, dat maakt het alleen maar erger. ;)

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 20:30

Zouden jullie een forward helix van nou bijna 2 weken oud eruit durven halen?

Ben niet tevreden over de laatste... deze staat absoluut niet in lijn met de andere 2 die ervoor zitten en dat wilde ik wel heel graag. Ik zou er een ringetje in kunnen doen maar dat vind ik dan minder mooi icm met die andere 2. Het is absoluut niet ontstoken.. maar ik wil ook niet dat het dat wel gaat doen. Kan het kwaad om hem er nu uit te halen en dicht te laten groeien? Of loop ik dan juist risico op gekke oren :P

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 20:47

kriistellx schreef:
Dinniej schreef:

Mijn navelpiercing is ook ontstoken geweest. Elke dag wassen met unicura zeep en goed met water spoelen, en probeer en zo min mogelijk aan te zitten! En zeker niet met vieze handen! Je moet er absoluut geen zalf ofzo op smeren, dat maakt het alleen maar erger. ;)

I know inderdaad, bedankt voor de tip.
Eraf blijven is alleen heel lastig, maar ik weet wel dat het moet.. :=
Zalf weet ik ook dat dat nooit kan werken, maar mijn tragus bijvoorbeeld heeft veel baat gehad bij Tea Tree olie.

De ontsteking is gelukkig wat minder, maar m'n navelpiercing gaat wandelen. ): Echt stom, hij is keurig recht gepierced en nu groeit ie scheef. Gelukkig groeit hij niet uit, maar toch. Hij is echt supernetjes door een supergoede piercer gezet, maar dat scheefgroeien doet haar werk ook geen eer aan. :\

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 21:46

Dinniej schreef:
I know inderdaad, bedankt voor de tip.
Eraf blijven is alleen heel lastig, maar ik weet wel dat het moet.. :=
Zalf weet ik ook dat dat nooit kan werken, maar mijn tragus bijvoorbeeld heeft veel baat gehad bij Tea Tree olie.

De ontsteking is gelukkig wat minder, maar m'n navelpiercing gaat wandelen. ): Echt stom, hij is keurig recht gepierced en nu groeit ie scheef. Gelukkig groeit hij niet uit, maar toch. Hij is echt supernetjes door een supergoede piercer gezet, maar dat scheefgroeien doet haar werk ook geen eer aan. :\

Oh vervelend! De navelpiercing van een vriendin van mij werd afgestoten door haar lichaam omdat ze ziek was, dus is hij uitgegroeid maar ze heeft hem later opnieuw laten zetten. Helaas is er (volgens mij) niet zo veel aan te doen dat ie scheef groeit... :( in ieder geval succes er mee!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 22:58

__Esther__ schreef:
Zouden jullie een forward helix van nou bijna 2 weken oud eruit durven halen?

Ben niet tevreden over de laatste... deze staat absoluut niet in lijn met de andere 2 die ervoor zitten en dat wilde ik wel heel graag. Ik zou er een ringetje in kunnen doen maar dat vind ik dan minder mooi icm met die andere 2. Het is absoluut niet ontstoken.. maar ik wil ook niet dat het dat wel gaat doen. Kan het kwaad om hem er nu uit te halen en dicht te laten groeien? Of loop ik dan juist risico op gekke oren :P

Is het straks ook niet meer in lijn met elkaar als je er "normale" piercings in kan doen? Want als een ringetje alleen tijdelijk is voor de genezing zou ik dat erin (laten) zetten.

Sanneh14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 18:00

Als dat ringetje echt tijdelijk is, maar als het dan wel mooi in één lijn geneest zou ik het denk ik de gok wagen. Je kan hem er dan altijd nog uithalen toch ;)

Ik moet morgen naar de tandarts en waarschijnlijk ook foto's laten maken omdat ik nu een nieuwe tandarts heb. Nu heb ik 4,5 week geleden mijn oor laten piercen (snug, erg blij mee :D ) maar ik vrees dat ik hem er dan morgen uit moet halen... Nu doet ie verder bijna geen zeer meer en kan ik er zelfs alweer gewoon op slapen. Denken jullie dat ik hem er veilig uit kan halen?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 18:43

Ik heb mijn piercing even uitgehaald (navel).
Heb hem van mijn 13e (augustus 2010), maar in verband met werk (dozen langs mijn buik, broek die drukt en trekt bij het poetsen op de grond, laag vullen...) eruit gehaald in november 2012.

Nu heb ik hem 2 weken geleden weer ingedaan want binnenkort begint (ahum, hoop ik) het mooie zwemweer weer, maar er komen steeds korstjes op en om, ik erger me er echt aan :')
Het bloed niet, doet geen pijn, doet niet jeuken. Er zijn enkel die domme korstjes (die ik er ook niet af krijg).

Wat te doen?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 19:03

Niet aankomen en er lekker af laten weken onder de douche.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:36

Sanneh14 schreef:
Als dat ringetje echt tijdelijk is, maar als het dan wel mooi in één lijn geneest zou ik het denk ik de gok wagen. Je kan hem er dan altijd nog uithalen toch ;)

Ik moet morgen naar de tandarts en waarschijnlijk ook foto's laten maken omdat ik nu een nieuwe tandarts heb. Nu heb ik 4,5 week geleden mijn oor laten piercen (snug, erg blij mee :D ) maar ik vrees dat ik hem er dan morgen uit moet halen... Nu doet ie verder bijna geen zeer meer en kan ik er zelfs alweer gewoon op slapen. Denken jullie dat ik hem er veilig uit kan halen?

Dat kan wel hoor. Je kunt desnoods nog even bij de shop een plastic staafje erin laten zetten. DIe mag je gewoon in hebben met foto's.

Yaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 12:03

mijn 22mm oortjes gaan nog steeds lekker!

Sanneh14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 15:50

Poiuytrewq schreef:
Sanneh14 schreef:

Dat kan wel hoor. Je kunt desnoods nog even bij de shop een plastic staafje erin laten zetten. DIe mag je gewoon in hebben met foto's.

Thanks! Hij vond het gelukkig niet nodig om foto's te maken, dus was weer paniek om niks hihi

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 18:13

Nou mijn lerares zette me lekker voorschut in de klas...
WAT IS DAT IN JE OOR, ZIT DAT ER HELEMAAL IN?? En toen riep ze de andere lerares er ook nog bij om te laten zien >;)

:roll: Zeker nog nooit een opgerekte oorlel gezien.. :')
Nouja, die van haar ziet er ook ongeveer zo uit na al die jaren zware oorbellen dragen dus wat mekkert ze nou.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 18:38

Hahaha wauw _O-