Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Safira, als jouw menu je niet laat afvallen zou ik het anders gaan proberen. Ik zie bij jou vooral veel suiker (koolhydraten) staan. Kellogs, brood, stroop, zelfs brood zonder beleg etc... Probeer eens haveemout, ei, kwark etc.
Safiera schreef:F_Orumster schreef:Safira, als jouw menu je niet laat afvallen zou ik het anders gaan proberen. Ik zie bij jou vooral veel suiker (koolhydraten) staan. Kellogs, brood, stroop, zelfs brood zonder beleg etc... Probeer eens haveemout, ei, kwark etc.
Is havermout niet vergelijkbaar met kellogs? Is toch ook graan met melk? Ik heb altijd de gewone simpele Kellogs Special K, dus zonder zoetigheid.
Wel sandwichspread gekocht om de stroop te gaan vervangen
Maar je raad dan vooral eiwitten aan? Ei houd ik niet zo van, maar kwark en yoghurt zijn wel goede ideën.
Wat kan ik nog meer eten? Het liefst houd ik de ochtend hetzelfde, omdat dat goed bevalt. Ik werk namelijk ook 's ochtends, dus moet wel iets eten waar ik tot 12 uur/half een mee door kan. Heb eerder geen pauze om wat te eten.
Middag misschien al het brood vervangen? Beker kwark kan natuurlijk ook gewoon mee naar school/werk. Het zou best kunnen dat ik erg aankom van brood, in een periode dat het slecht met me ging en ik heel snel aankwam at ik verschrikkelijk veel brood.
Ook suiker zou ik heel graag laten staan. Van suiker krijg ik heel veel zin om te eten. Maar ik houd er ook zo van... Misschien kan ik het op fruit na wél laten staan. Misschien wil ik geraffineerde suiker wel gaan vermijden
LynnDenise schreef:Ik denk dat je beter meer variatie kan doen, als ik een tijdje stil sta en een dag mijn hele patroon omgooi dan gaat het er weer vanaf
Maar met dit weer kan je natuurlijk ook vocht vasthouden
A_man schreef:Whooee vandaag weegdag en woog 65.0
dus in 1week tijd 800gr afgevallen..
ben zo blij hoe het gaat niet te hard maar wel lekker! wil doorgaan tot de 59-60 zo.. denk dat dat wel een mooi gewicht is voor mij
Allejandro schreef:Ja het is misschien ook wel een gedeelte vocht. Wat zou ik kunnen variëren wat weer niet te hoog is in calorieën? Andere lunch........ of meer zuivel misschien er aan toevoegen? Dus denk aan een ontbijt met kwark oid?Of zou dat weer te calorie rijk zijn.
F_Orumster schreef:Bij zwangerschap. Als je gezond,gevarieerd en voldoende eet zodat je voldoende voedingsstoffen binnen krijgt en je valt dan een beetje af, dan zou ik me daar niet zo druk over maken. Je moet natuurlijk niet afvallen doordat je een halve kruimel per maaltijd gaat eten.
Bij extreem afvallen breken vetcellen af en daar kunnen afvalstoffen bij vrijkomen, maar heb gelezen dat dit niet zoveel via het bloed naar je kind komt, maar wel tijdens de borstvoedingsfase.