Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rutting schreef:had dit weekend geen problemen met water drinken zondag hele dag een westernrijden een wedstrijd op onze manege.kreeg er genoeg dorst van zodat ik voor het eerst 2,5 liter water naar binnen heb gewerkt wat me normaal niet lukt.avond eten heb ik ik krokodillen vlees gehad bevat veel protiene en gezond niet vet verder mijn shake en protienerepen en koolhydraatarm brood met kipfilet door het vele drinken geen honger gevoel gehad.vandaag hetzelfde ook weer veel gedronken minimaa 2 liter heb verder nog de paarden naar de wei en padocks gebracht.stallen gemest en nog gereden .beweging genoeg gehad dit weekend.
stunning schreef:F_Orumster schreef:Stunning, waarom 3x per dag suiker, en wat oet ik me daarbij voorstellen, of bedoel je dat je 3x suiker in de thee oid mag doen?
3x 2 theelepels suiker per dag. Veel dieten vergeten dat je wel wat suiker binnen moet krijgen om je suikerspiegel (zo heet dat toch?) op niveau te houden. Suiker is ook belangrijk om binnen te krijgen, maar met mate
En ik doe het idd dan door de nierthee, wat ik ook 3x daags moet hebben en omdat ik die thee niet zo lekker vind doe ik daar dan elke keer twee theelepels suiker in
.
F_Orumster schreef:stunning schreef:3x 2 theelepels suiker per dag. Veel dieten vergeten dat je wel wat suiker binnen moet krijgen om je suikerspiegel (zo heet dat toch?) op niveau te houden. Suiker is ook belangrijk om binnen te krijgen, maar met mate
En ik doe het idd dan door de nierthee, wat ik ook 3x daags moet hebben en omdat ik die thee niet zo lekker vind doe ik daar dan elke keer twee theelepels suiker in
.
Dat is dus het punt, je kríjgt al genoeg suiker binnen.
LynnDenise schreef:En ik denk dat je aan 1 burger ook wel genoeg hebt hoorOf je moet echt koolhydraatarm eten...
Eten jullie ook wel eens vegetarische groenteburgers? Die zijn ook erg lekker en zitten minder kcal in dan in gewoon vleesAls ik mezelf echt wil verwennen doe ik dat door een burger op mn brood te doen
Stunning, in fruit zitten veel suikers
pinuts schreef:lynndenise: het is voor 2 dagen he.. ga niet 1 avond 3 aardappels met een beetje sla eten:P
en in vega-voedsel zit soms wel meer dan bijv een stukje kipfilet.. zag ik laatst.
stunning schreef:Er zal ook wel wat in zitten, dat zeg ik niet.. Maar volgens mij valt het reuze mee dat ik dan nu te veel suikers binnen krijg.
phormicola schreef:rutting schreef:had dit weekend geen problemen met water drinken zondag hele dag een westernrijden een wedstrijd op onze manege.kreeg er genoeg dorst van zodat ik voor het eerst 2,5 liter water naar binnen heb gewerkt wat me normaal niet lukt.avond eten heb ik ik krokodillen vlees gehad bevat veel protiene en gezond niet vet verder mijn shake en protienerepen en koolhydraatarm brood met kipfilet door het vele drinken geen honger gevoel gehad.vandaag hetzelfde ook weer veel gedronken minimaa 2 liter heb verder nog de paarden naar de wei en padocks gebracht.stallen gemest en nog gereden .beweging genoeg gehad dit weekend.Hoe smaakte dat?
stunning schreef:F_Orumster schreef:Dat is dus het punt, je kríjgt al genoeg suiker binnen.
Waarom krijg ik al genoeg suiker binnen dan? Magere kwark zit geen suiker in, groente en fruit zit amper suiker in, nierthee zit geen suiker in en in water ook niet..