Nagellak topic #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 21:55

Ohhh... ik hou jullie niet meer bij!!! :o Vergeef me, ben dus nog niet helemaal bijgelezen... ;)

Erg leuke creaties weer!! Ga niet alles quoten, want dan ben ik ff bezig :P
Ik heb gisteren ook de LE van Catrice in mijn hand gehad, maar toch niet meegenomen... Dekt die roze achtige kleur van de LE goed? Heb al iets wat er op lijkt, maar daar heb je echt een laagje of 3 a 4 nodig voordat hij mooi dekt... Dat duurt dan weer zo lang met lakken...
Heb gisteren Glorius aquarius en Gosh lavender love gekocht, die 2e heb ik nu op. Dekt na 1 laagje en ik vind het een erg mooi kleurtje, lekker sweet! :) Zit te twijfelen of ik er een special effecht topcoat over doe, of dat ik hem zo laat...

Ik wilde nog iets typen, maar kan er ff niet meer op komen.. :P

Edit: Weet het weer... :P Was sinds gisteren avond een dagje nagellakloos... Wat voelt dat bloot :+
Laatst bijgewerkt door annutjuuh op 03-01-12 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 21:57

hoi, ik meld me ook even, al een hele poos een meelezer en nu toch echt een vraagje..
Ik ben heel lang een nagelbijter geweest, nu sinds een jaar of 2 /3 niet meer. maar nu heb ik allemaal ribbels in mn nagels, vooral mn duimen, iemand tips om hier van af te komen?

Aight

Re: Nagellak topic #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:01

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:03

Cchanny schreef:
astra4 schreef:
Zo, mijn teentjes zijn ook klaar voor morgen hoor! :+

Wat ga je morgen doen ? :)

Ik moet morgenochtend naar een orthopedisch schoenmaker. Geen idee wat ze precies gaan doen, maar voor het geval ik mijn sokken uit moet doen heb ik voor de zekerheid mijn teennageltjes ook maar eens gelakt. En wel met een Hello Kitty manicure :+

Foto in link:
http://tinypic.com/r/34zizns/5

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:05

Wat doe je dat toch leuk Astra!! Wel lekker gepriegel zo op die kleine teennageltjes! :P

Janey1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:09

Heey meiden, mag ik me hier ook melden? Lees echt al vanaf het eerste topic mee, maar kan nu pas iets posten. :P

Voorheen had ik alleen wat dramatische slechte hema-lakjes en enkele van Catrice. Deze bevallen mij helaas ook niet zo. Ik heb van mezelf hele sterke nagels met een erg wit randje. Sommige vinden het mooi, andere niet. Feit is wel dat ik erg goed dekkende nagellak nodig heb om ervoor te zorgen dat je die smileline er niet doorheen blijft zien. Toen de nieuwe inglot in de V&D kwam heb ik me is laten adviseren voor een goed dekkende rode lak. Inglot is vrij duur, dacht 14€ of vergis ik me nu? En helaas... dekt niet. Toen maar heel duur gegaan en dus heb ik nu 2 lakjes van Dior en die zijn echt wauw <3 maar duuuuuurrr :=

Dankzij jullie aan de China Glaze geraakt en ondertussen heb ik zo'n 45? lakjes. Nog niets vergeleken bij jullie natuurlijk!
Bij deze meteen maar even een foto-spam:
http://imageshack.us/photo/my-images/849/img1018mo.jpg
Stashje
http://imageshack.us/photo/my-images/577/img1019y.jpg
Roze/Rode deel van ChG, valt het op dat dit mn favoriete kleuren zijn voor lakjes?
(Van links naar rechts: Preppy Pink, Second Hand Silk, Sugar High, Heli-Yum, Ahoy!, Ruby Pumps en City Siren)

Ohja ik heb ook een tenenfobie, maar vind mijn teennagels net iets minder erg mét nagellak. De oplettende kijker zal gezien hebben dat veel kleuren van Catrice overeen komen met andere. Deze gebruik ik dan ook voor mijn tenen, zodat ze nog enigsinds matchen. En nee ik ga sowieso geen teenfoto plaatsen, geen zorgen!

Ben nu bezig glitter te verwijderen, toch maar is zo'n potje van de KV halen. Als laatste nog 1 vraagje: Wie heeft er nog meer de basecaot van de Hema? die cremekleurige. Mijn nagels zien er nu namelijk zo uit:
http://imageshack.us/photo/my-images/43/img1030zh.jpg
Dit is met de basecoat en de aanrichter is Second Hand Silk met 2 laagjes Preppy Pink.

Verder heb ik nog enkele swatches van de hier boven genoemde combi en van enkele andere lakjes, dus bij interesse zal ik die binnekort nog even plaatsen :)

Iemand een echte goede swatch van Bad Kitty? Ik twijfel erg en de swatches op Google verschillen zo erg. Ik zoek namelijk nog een goeie donker rozige glitter. Mochten jullie nog ideeën/aanraders hebben, graag! :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:10

astra4 schreef:

Misschien handig voor andere geïnteresseerden om erbij te zetten dat 't je voeten zijn? :7 Ik verwachtte je hello Kitty-handjes weer te zien te krijgen.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:12

astra4 schreef:
Cchanny schreef:
Wat ga je morgen doen ? :)

Ik moet morgenochtend naar een orthopedisch schoenmaker. Geen idee wat ze precies gaan doen, maar voor het geval ik mijn sokken uit moet doen heb ik voor de zekerheid mijn teennageltjes ook maar eens gelakt. En wel met een Hello Kitty manicure :+

Foto in link:
http://tinypic.com/r/34zizns/5

Geweldig :')

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:14

hestejente schreef:
Misschien handig voor andere geïnteresseerden om erbij te zetten dat 't je voeten zijn? :7 Ik verwachtte je hello Kitty-handjes weer te zien te krijgen.

_O-

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:15

Janey1992 schreef:
Ben nu bezig glitter te verwijderen, toch maar is zo'n potje van de KV halen. Als laatste nog 1 vraagje: Wie heeft er nog meer de basecaot van de Hema? die cremekleurige. Mijn nagels zien er nu namelijk zo uit:
http://imageshack.us/photo/my-images/43/img1030zh.jpg
Dit is met de basecoat en de aanrichter is Second Hand Silk met 2 laagjes Preppy Pink. :D

Dat lijken net de nagels van een heftige roker :=

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:17

Ik schrok ook al. .. dacht wauwwwww zulke kleine hallo kitty's _O- moest ze wel even zoeken hoor hihi

Janey1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:18

@ Cchanny: Ja erg he? _-:( Denk je alles netjes volgens de regels te doen... En normaal zijn ze echt zo mooi wit! Helpt soda hier ook voor of is dit te heftig?

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:21

@ Janey: ik heb ook die basecoat.. Maar misschien moeten ik het dan maar anders aanpakken..

Leuk om je stash te zien ;D

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:22

Janey1992 schreef:
@ Cchanny: Ja erg he? _-:( Denk je alles netjes volgens de regels te doen... En normaal zijn ze echt zo mooi wit! Helpt soda hier ook voor of is dit te heftig?

Ik zou het niet weten.
volgens mij is dit echt in je nagel getrokken.
Misschien gewoon echt wit er op.

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:25

Hallo allemaal, ik meld me ook als nagellakverslaafde :') .
Draag elke dag nagellak, het liefst iets origineels. Al diverse keren water marble gedaan en blijft wel het leukste resultaat vind ik.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:25

Ik heb die basecoat ook en heb nu ook (licht) verkleurde nagels. Maar of dat dat nu van die basecoat is die ik nu 2 keer heb gebruikt of van de keren dat ik nagellak erop heb gedaan zonder basecoat.

Ben ook heel fout bezig geweest vandaag :o
Had al een paar dagen geen tijd om nagellak erop te doen en nu ben ik terug in mijn oude gewoonte gevallen..... nagels bijten...... dus heb nu weer korte stompies helaas. Baal verschrikkelijk.

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:28

ik heb die basecoat ook, maar bij mij nergens last van, geen verkleuringen of niets terwijl ik vaak wel donkere kleurtjes op heb (donkerblauw, bruin,rood,)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:33

Ik heb de basecoat van de hema en nergens last van. Maar laat nagellak wel vaak lang zitten, maar heb niet altijd nagellak op. Heb wel voornamelijk donkere kleuren. Nu ook eentje van Hema op, vond hem fijn lakken, 2 laagjes was genoeg en hij was best snel droog (en gaf ook niet af op de topcoat).

Janey1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:36

-O- Dan doe ik toch iets fout blijkbaar. Vind het ook zo raar dat het juist bij lichtroze is gebeurd en dat ik sinds kort juist altijd basecoat draag en nu ineens mn nagels gaan verkleuren... @ Blackstar, wat zonde! Probeer om weer vol te houden en je hebt meteen een goed excuus om je nageltjes weer mooi te lakken :j

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:42

Stipje. Heb sinds kort O.P.I. ontdekt en nu is het hek echt van de dam.. Haha

Roos_Marijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:54

Max_en_Max schreef:
Roos_Marijn schreef:
Afbeelding

iemand enig idee of deze kleur bestaat? :') en zo ja, waar kan je die kopen?

bij claires hebben ze wel nepnagels in die kleur (echt zo'n fel-gouden kleur meer metaal kleurtje snapje hm een beetje :') )

Haha, ik snap m! Ik ga eens even kijken wat alle opties zijn. Zodra ik iets heb post ik wel een foto :D

Ffhdtjhfyjg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:55

Miss_DJS schreef:
Hallo allemaal, ik meld me ook als nagellakverslaafde :') .
Draag elke dag nagellak, het liefst iets origineels. Al diverse keren water marble gedaan en blijft wel het leukste resultaat vind ik.

Jeeeej een marbelaar(of hoe je dat ook noemt)!!!!
Ik heb het probleem dat als ik er 2,3 druppels er indoe het goed gaat, maar bij meer loopt het niet uit. Tips??

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:05

astra4 schreef:
Zo, mijn teentjes zijn ook klaar voor morgen hoor! :+

Haha. Ben benieuwd hoe die mensen gaan reageren op je teennagels! :))

astra4 schreef:

_O- Geweldig!

evaac schreef:
hoi, ik meld me ook even, al een hele poos een meelezer en nu toch echt een vraagje..
Ik ben heel lang een nagelbijter geweest, nu sinds een jaar of 2 /3 niet meer. maar nu heb ik allemaal ribbels in mn nagels, vooral mn duimen, iemand tips om hier van af te komen?

Verticale ribbels? Daar kun je een ridgefiller voor kopen (een soort lak die de ribbels als het ware opvullen) of een soort vijl (sjips, naam kwijt. Anyone? Ik heb er een van Herôme), waarmee je die ribbels weg kunt vijlen. Deze zijn allebei bij de Etos of Kruidvat te koop als het goed is. :)

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:13

-
Laatst bijgewerkt door LindyTH op 05-06-24 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:15

Hebben jullie ervaring met meerdere lakjes van dezelfde verkoper tegelijk laten versturen? Ik lees online dat er een kans bestaat dat de douane dan invoerrechten eist? Is dit niet zo als je 1 lakje per pakket laat versturen?
Ik heb nu RP, Snowglobe en Blue Year's Eve van 1 verkoper en het zou natuurlijk mooi zijn als het in 1 pakketje verstuurd kan worden O:)

Hier trouwens nog geen LE van Catrice gezien ... morgen nog maar eens kijken :) Ik heb mijn Catrice collectie wel al compleet gemaakt met die 1+1 actie :D