Vergeef me, ben dus nog niet helemaal bijgelezen... 
Erg leuke creaties weer!! Ga niet alles quoten, want dan ben ik ff bezig

Ik heb gisteren ook de LE van Catrice in mijn hand gehad, maar toch niet meegenomen... Dekt die roze achtige kleur van de LE goed? Heb al iets wat er op lijkt, maar daar heb je echt een laagje of 3 a 4 nodig voordat hij mooi dekt... Dat duurt dan weer zo lang met lakken...
Heb gisteren Glorius aquarius en Gosh lavender love gekocht, die 2e heb ik nu op. Dekt na 1 laagje en ik vind het een erg mooi kleurtje, lekker sweet!
Zit te twijfelen of ik er een special effecht topcoat over doe, of dat ik hem zo laat... Ik wilde nog iets typen, maar kan er ff niet meer op komen..

Edit: Weet het weer...
Was sinds gisteren avond een dagje nagellakloos... Wat voelt dat bloot
niet meer. maar nu heb ik allemaal ribbels in mn nagels, vooral mn duimen, iemand tips om hier van af te komen?
maar duuuuuurrr
Ik verwachtte je hello Kitty-handjes weer te zien te krijgen.
Denk je alles netjes volgens de regels te doen... En normaal zijn ze echt zo mooi wit! Helpt soda hier ook voor of is dit te heftig? 
Dan doe ik toch iets fout blijkbaar. Vind het ook zo raar dat het juist bij lichtroze is gebeurd en dat ik sinds kort juist altijd basecoat draag en nu ineens mn nagels gaan verkleuren... @ Blackstar, wat zonde! Probeer om weer vol te houden en je hebt meteen een goed excuus om je nageltjes weer mooi te lakken