Maar ik heb geen haast

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonjoy schreef:Ik ga zo even hier alles bijlezen, maar ik heb even een vraagje tussendoor voor de mensen die een pootafdrukje van hun hond/kat hebben laten zetten. Hoe maak je een 'afdruk' van het voetzooltje?
Lente schreef:SJANNE_DARK schreef:Zelf gemaakt. Natuurlijk niet te gebruiken voor tattoo maar vind het wel een mooi idee. De bloem weet ik nog zo niet. De tattoo zou ik graag op de zijkand van mijn voet willen helemaal onderaan.
Als iemand zich geroepen voeld of het leuk lijkt er wat aan te knutselen. Ga je gang:)
http://i10.photobucket.com/albums/a120/ ... AG0248.jpg
Mijn zwarte humorhoofd ziet nu voor zich hoe je vervolgens een keer je voet breekt
picobello schreef:Bonjoy schreef:Ik ga zo even hier alles bijlezen, maar ik heb even een vraagje tussendoor voor de mensen die een pootafdrukje van hun hond/kat hebben laten zetten. Hoe maak je een 'afdruk' van het voetzooltje?
Ik heb de poot van poeslief op een stempelkussentje gedrukt en daarn op papier. De afdruk heb ik een beetje bijgewerkt met stift en toen laten zetten. Het is echt haar pootje, niet een standaard pootje die je wel eens ziet. Ik kijk er nog dagelijks met veel iefde even naar.
De inkt van zo'n stempelkussen is niet schadelijk voor een keertje. En als je het voetje op het papier drukt is de meeste inkt alweer eraf.
SJANNE_DARK schreef:Hoi bokkers,
Ik lees altijd braaf mee maar reageer niet zo veel. Zoals sommigen van jullie misschien al wel weten
wil ik graag een tattoo wat iets is van mij en mijn vader. Ik zag er erg tegen op om het mijn vader te vertellen omdat hij
niet van tattoo`s houd. Maar toevallig kwam het te sprake en heb ik het verteld. Mijn pa werd er een beetje emotioneel van en ben dus
van onderwerp veranderd. De tattoo komt er zo i zo maar zou het fijn vinden als mijn vader het ook goed vind.
Mijn vader is ongeneselijk ziek. Het kan nog wel jaren duren maar dat weet niemand. Deze week heeft hij weer een terug slag gekregen en ligt
momenteel in het ziekenhuis. Dan krijg ik toch steeds meer gevoel dat ik met de tattoo bezig moet zijn. Wat moet het worden? En waar?
Nu zit ik alleen nog met een dilemma. Een tattoo laten zetten waar me pa bij kan zijn of een tattoo laten zetten als hij er niet meer is en dan met zijn as. Het eerste lijkt me fijn wand dan is mijn vader er bij maar bij het tweede voeld het wat persoonlijker maar dan wil ik wel dat hij voor dat hij te overlijden komt weet wat het gaat worden.
Misschien is het ook een optie om na zijn overlijden met zijn as nog iets aan de tatto toe te voegen. En de tattoo wel samen met mijn vader te gaan zetten.
Ik heb zelf een schets gemaakt. Zal proberen deze er op te zetten