[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WinSel

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:00

Heb ik idd gedaan, krijg daar alleen erg vreemde foto's haha
Maar ik heb geen haast :)

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:06

Bonjoy schreef:
Ik ga zo even hier alles bijlezen, maar ik heb even een vraagje tussendoor voor de mensen die een pootafdrukje van hun hond/kat hebben laten zetten. Hoe maak je een 'afdruk' van het voetzooltje?

Ik heb de poot van poeslief op een stempelkussentje gedrukt en daarn op papier. De afdruk heb ik een beetje bijgewerkt met stift en toen laten zetten. Het is echt haar pootje, niet een standaard pootje die je wel eens ziet. Ik kijk er nog dagelijks met veel iefde even naar.
De inkt van zo'n stempelkussen is niet schadelijk voor een keertje. En als je het voetje op het papier drukt is de meeste inkt alweer eraf.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 23:28

http://img818.imageshack.us/img818/2758/20120226230318.jpg
http://img849.imageshack.us/img849/3047/20120227130359.jpg
http://img189.imageshack.us/img189/6822/20120228152957.jpg

een paar ontwerpjes voor de tattoo van mijn vriend. Ik kan niet goed tekenen dus heel veel dingen zijn scheef en de T van de laatste foto is ronduit lelijk :')
Heel veel op internet gezocht dus origineel is het niet, maar goed.. dat hoeft ook niet, als mijn vriend er maar blij mee is. we zijn nog hard aan het denken wat het precies moet worden!

SJANNE_DARK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 23:53

Lente schreef:
SJANNE_DARK schreef:
Zelf gemaakt. Natuurlijk niet te gebruiken voor tattoo maar vind het wel een mooi idee. De bloem weet ik nog zo niet. De tattoo zou ik graag op de zijkand van mijn voet willen helemaal onderaan.

Als iemand zich geroepen voeld of het leuk lijkt er wat aan te knutselen. Ga je gang:)

http://i10.photobucket.com/albums/a120/ ... AG0248.jpg

Mijn zwarte humorhoofd ziet nu voor zich hoe je vervolgens een keer je voet breekt :')

hahaha, nee hoop het ook niet anders zullen ze me op het ziekenhuis uitlaggen.
Ik wou niets kwa naam van mijn vader op papa of iets. En de band die wij hebben is niet te breken
dus unbreakable is wel toepasselijk.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 15:40

picobello schreef:
Bonjoy schreef:
Ik ga zo even hier alles bijlezen, maar ik heb even een vraagje tussendoor voor de mensen die een pootafdrukje van hun hond/kat hebben laten zetten. Hoe maak je een 'afdruk' van het voetzooltje?

Ik heb de poot van poeslief op een stempelkussentje gedrukt en daarn op papier. De afdruk heb ik een beetje bijgewerkt met stift en toen laten zetten. Het is echt haar pootje, niet een standaard pootje die je wel eens ziet. Ik kijk er nog dagelijks met veel iefde even naar.
De inkt van zo'n stempelkussen is niet schadelijk voor een keertje. En als je het voetje op het papier drukt is de meeste inkt alweer eraf.

Oke, bedankt voor de tip!
Ga volgende week maar even langs de Intertoys of iets dergelijks om verf en een inktkussentje te halen :)

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:02

datum voor mij staat op 29 maart (sleeve) :D

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:19

ik mag 7 maart al :) Jeej! super veel zin in, bijna bijna.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:52

Haha ik morgen :P
Het wordt mijn eerste, dus ik ben echt benieuwd! Ik heb geen idee wat ik moet verwachten qua pijn :Y)

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:06

Ik ben vandaag geweest *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:07

Foto!!

Bounce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:50

Heeft iemand ervaring met Ok Corral in Amersfoort?

SJANNE_DARK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:58

Heeft iemand ervaring of informatie over tattoo`s met menselijk as?

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 10:26

Ik heb eens voor je gegoogled omdat ik het wel een interessant onderwerp vond Sjanne_dark, maar volgens mij mag het niet... volgens mij heeft t voornamelijk te maken met t feit dat menselijk as niet steriel is.
Op de site van tattoo studio lucky shot stond dit :

Ik wil as van een overleden persoon in mijn tattoo verwerkt hebben, kan dit?

Nee, dit is bij de wet verboden. Sinds er vele klachten binnen kwamen bij de overheid over tattoostudio's is er in deze wereld veel veranderd. Zo ook de kleurstoffen zijn onder de loep genomen en hierin zaten stoffen (niet in alle inkten) die niet in deze hoeveelheden in het lichaam mogen komen. Wanneer een studio as in deze pigmenten gaat doen van een overleden persoon, dan kan dit schadelijk zijn! Er zullen vast studio's zijn die niet niet zo serieus nemen, ons advies is: doe het niet!! Er zijn ook mogelijkheden om samen te kijken naar een passend ontwerp.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 10:29

Ik dacht dat het as sowieso niet in getatoeerd wordt. Dat het leuk is voor het idee maar dat ze eigenlijk alles er gewoon af vegen samen met de overbodige inkt. Ik snap het eerlijk gezegd ook niet, waarom zou je in hemelsnaam iemands asse in je lichaam willen hebben... :o Ik weet waarom mensen het doen maar ik begrijp het echt niet :o

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 10:31

het is verboden om as mee te tattooeren, maar als je een studio binnenloopt en het persoonlijk vraagt, zul je zien dat de artiesten er vaak niet zo moeilijk over doen, heb ik van horen zeggen hoor, geen ervaring mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 13:11

Het is inderdaad niet steriel en volgens mij is het dan ook het idee dat er as door de inkt zat. Want die korreltjes komen nooit in je tattoo zelf terecht, worden er gewoon afgeveegd met de overtollige inkt. Iig dat is wat ik ervan heb gelezen. Dan zou ik zelf kiezen voor enkel een tattoo met een speciale betekenis, met een geringere kans op een allergische reactie omdat dat wel steriel is.

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 16:58

SJANNE_DARK schreef:
Hoi bokkers,

Ik lees altijd braaf mee maar reageer niet zo veel. Zoals sommigen van jullie misschien al wel weten
wil ik graag een tattoo wat iets is van mij en mijn vader. Ik zag er erg tegen op om het mijn vader te vertellen omdat hij
niet van tattoo`s houd. Maar toevallig kwam het te sprake en heb ik het verteld. Mijn pa werd er een beetje emotioneel van en ben dus
van onderwerp veranderd. De tattoo komt er zo i zo maar zou het fijn vinden als mijn vader het ook goed vind.

Mijn vader is ongeneselijk ziek. Het kan nog wel jaren duren maar dat weet niemand. Deze week heeft hij weer een terug slag gekregen en ligt
momenteel in het ziekenhuis. Dan krijg ik toch steeds meer gevoel dat ik met de tattoo bezig moet zijn. Wat moet het worden? En waar?

Nu zit ik alleen nog met een dilemma. Een tattoo laten zetten waar me pa bij kan zijn of een tattoo laten zetten als hij er niet meer is en dan met zijn as. Het eerste lijkt me fijn wand dan is mijn vader er bij maar bij het tweede voeld het wat persoonlijker maar dan wil ik wel dat hij voor dat hij te overlijden komt weet wat het gaat worden.

Misschien is het ook een optie om na zijn overlijden met zijn as nog iets aan de tatto toe te voegen. En de tattoo wel samen met mijn vader te gaan zetten.

Ik heb zelf een schets gemaakt. Zal proberen deze er op te zetten

Ik zou hem zeker nu laten zetten. Dan kan je vader hem nog zien
Ik heb mijn ouders hun namen in hen eigen handschrift,en ze leven nog. Ik hou nu ook van ze
En dat wil ik met ze delen

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 19:41

Ik heb wel een tattoo met as :j Van mijn opa en oma en waarom? Dit wilde ik al toen ik 13 was, (ondanks dat ik weet dat het eruit groeit) omdat het mij een gevoel geeft dat ze dan écht bij mij zijn :j

Afspraak voor morgen om 12uur voor mij. Ik laat mijn 'as' tattoo uitbreiden (hij loopt tot iets boven mijn heupbot naar boven over mijn ribben tot iets onder mijn oksel). Hij komt nu over mijn schouderblad tot iets boven mijn borst.

Iemand ervaring met het gevoel op het sleutelbeen??

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 20:28

Lijkt me een pijnlijke plek aangezien je daar dicht op het bot zit..

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik eerst 2 kilo moet afvallen en dan mag ik van mezelf de tattooshop bellen voor een afspraak :)) Nog wel even een goede uitzoeken.. Er was hier in het topic iemand met goede ervaring met Kynst (oid) in Deventer geloof ik?

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 20:33

thomas kynst :O die ken ik alleen van online werk, maar *\o/* :') die is GOED!!
zeker in zijn genre, black/gray red horror dingen. zo gaaf!! :j _/-\o_

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 20:34

Ben benieuwd naar Eilish haar tattoo vandaag!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 20:41

moonprayer schreef:
thomas kynst :O die ken ik alleen van online werk, maar *\o/* :') die is GOED!!
zeker in zijn genre, black/gray red horror dingen. zo gaaf!! :j _/-\o_

Oh maar van dat genre wil ik nou net geen tattoo laten zetten.. :')

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 21:45

dát begrijp ik haha. maar hij heeft vet mooie werken in elk geval :P

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:37

Haha bedankt Splash :D
Nou hij is gezet! Ik voelde het wel, maar was wel te doen gelukkig.
Morgen ga ik er een foto van maken!
Het opstaan ging alleen wat minder, ik had hakken aan omdat ik daarna uit eten ging en dat werkte niet zo.

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 09:55

foto's foto's :)