Zwangerschap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 18:52

Dames, dames ik heb het een beetje drukjes gehad en jullie een beetje lopen verwaarlozen. Hoop dat ik er hier weer even in mag komen springen? :o

Hoop overigens dat ik niet al teveel gemist heb? Geen nieuwe bevallingen meer geweest na Meloen?

Zag wel mooie buikfoto's en van odetteke hun mooie meissie langs komen, en ook latna hun meissie kwam ook nog ff voorbij. En dan nu zie ik een pracht foto van Wessel wat doet ie het toch goed mistic super joh..

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 18:55

@Barbaras: welkom! Gaan de paarden nu ook aan huis staan? Kan me voorstellen dat het een erg drukke periode is zo! Eigenlijk kan je veel nog op het laatste moment doen, behalve de spullen die besteld moeten worden (kinderkamer, kinderwagen, enz). Daar kan nog wel een behoorlijke levertijd op zitten!

@Mistic: aaaaaahhhh.....wat lief! Fijn om positief nieuws te horen!

@Witlof: zou zo fijn zijn als de bijrijdster is wat je zoekt!

@Nicci: wordt de X-Adventure niet meer verkocht?? Dacht dat dit toch een hele populaire kinderwagen was.

Hier wat foto's van onze 'babykamer'. Als de kleine er straks is wordt natuurlijk weer een en ander aangepast. In werkelijkheid zijn de kleuren wel 10x feller :D
Afbeelding
Afbeelding

Cheiba

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:00

leuke babykamer noviceh. hier is tt eerst een hoop troep ruimen voor we aan een babykamer kunnen beginnen.

Valeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:18

Avond Dames!
alles weer bijgelezen! jeetje wat gaan jullie snel! maar wat een mooie kinderwagen heb ik voorbij zien komen!
wij hebben gekozen voor de maxi cosi speedy sx.
Afbeelding
Maar dan in deze kleurslag
Afbeelding

Ninitawat heb je een mooi buikje! zag dat we even ver zijn in de zwangerschap :j
Williejanne wat een mooi wagentje! hoe groot ben jij als ik vragen mag? zelf ben ik ook niet zo groot..
Mysticwat een dotje!
Caroline1985wat een geweldige wagen!
BarbarasWelkom!
Novicehwat een mooi kamertje!

Vandaag voor de uitgebreide echo geweest! goed nieuws de minimale lekkage die ze 3 weken geleden zagen is nu zo goed als helemaal weg!
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
en we weten nu definitief wat het wordt ;)
Heb vanacht heel beroerd geslapen omdat ik toch best wel zenuwachtig was voor deze echo.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:34

*\o/* Jaaaaaaaaaaa!!!! *\o/* Dat is goed nieuws Valeria!!! Wat zullen jullie opgelucht zijn! Wordt er dan trouwens na de bevalling nog extra op gecontroleerd? Mooie kleur kinderwagen hebben jullie!

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:37

Valeria ik ben 1 meter 66. maar de mutsy werd door de verkopers mij afgeraden. Maar ben blij met mijn huidige wagen die kan ik namelijk zelf stellen (de handvat :P )

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 19:40

Noviceh, wat een gave kamer.
Valeria, wat fijn dat die lekkage (zo goed als) weg is!!! Super!! En jij houdt dus geheim wat het is ;)

Wij net terug van de Griek. Heeeerlijk gegeten. Heb alleen veel te veel op haha. En m'n internet van telfort heeft een storing! In Rotterdam eo. Dus zit via m'n telefoon op wifi via internet van de buurvrouw hihi. Zo samen even de hondjes uitlaten, douche en op bed tv kijken. Weer pijn in m'n rug door de bankjes in het restaurant.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:50

Noviceh: wat een leuke kinderkamer!! Het zonnetje lijkt er al te schijnen nu de beeb nog in de beebsroom en het feest is compleet ;).

Valeria: yeahhhhhh!!! Wat een SUPER nieuws!! Gefeliciteerd! Dus nu kan het echte geniete beginenn :D

Bootje: de Griek.. Super lekker. Beetje jammer wel ja van die bankjes daar. Comfi is anders. Sterkte met de rug.

Valeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:55

ja ze houden het wel de gehele zwangerschao nog goed in de gaten!dat is makkelijk williejanne ik ben namelijk 1.55... (ik weet het klein....)
en bootje wil het best wel delen hoor!maar omdat we eerst nog niet zeker wisten is er al wel een vermoeden gedaan..

We krijgen een meisje!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Caroline ja we gaan nu echt genieten! nog bedankt voor je pbtje erg lief :j

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:57

Valeria goed nieuws dus, wat fijn meis en een meisje, leuk leuk leuk... Geniet ervan meis.

San84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:13

inderdaad veel mutsy's...ik doe ook mee haha
mutsy 4 rider single spoke in kleur activecoffee...heeeeel blij mee!!

en wat een goeie nieuwtjes lees ik hier allemaal!! :D

mooie buikjes hoor op de foto's!!

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:44

Hier vanmiddag trouwens nog bij de Wibra gekeken, het gros was al uitverkocht, wat wij intressant vonden dan.

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:54

Wij hebben een roze fleecedekentje gekocht, fijn om in de box over haar heen te leggen, en roze spuugdoekjes.

Valeria leuk een meisje! De meisjes zijn echt in de meerderheid. Op een ander forum waar ik post zijn de jongens juist in overschot. Bijna dubbel zoveel als meisjes.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:57

Valeria: wel fijn dat ze het alsnog in de gaten houden! Moet een geruststelling zijn. Dus vanaf vandaag weer heerlijke nachten zonder zorgen. En uiteraard graag gedaan de PB. Was erg benieuwd was toch heftig en spannend voor jullie! En een meisje!! Ik kan je vertellen die zijn heel erg leuk :D ;) Gefeliciteerd!

Zeker mooie buikjes komen weer voorbij. Kan niet wachten tot ik weer met een toeter rond mag lopen. Kjk de laatste dagen weer vaak naar mijn zwangerschapsfoto's. Gek is dat he?! Dat het dan ineens weer gaat kriebelen. Net zo erg als voor ik de eerste keer zwanger was. Toch weer spannend allemaal. :)

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:01

Ninita schreef:
Wij hebben een roze fleecedekentje gekocht, fijn om in de box over haar heen te leggen, en roze spuugdoekjes.

Valeria leuk een meisje! De meisjes zijn echt in de meerderheid. Op een ander forum waar ik post zijn de jongens juist in overschot. Bijna dubbel zoveel als meisjes.

Gek is dat he?! Lijkt wel met de tijd te maken te hebben ofzo. Toen ik zwanger was, was de ex van mijn vriend ook zwanger van een meid. 2 collega's van mij ook. En een boel in het topic waar ik toen in zat. Heel apart is dat. Alsof er met vlagen jongens en dan weer meisjes geboren worden.

Wel grappig Ninita dat op dat andere forum er juist zoveel dames zwanger zijn van kleine mannetjes :P
Misschien is het wel paard gerelateerd ;) :P

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:04

Valeria, fijn dat de echo er goed uit zag.
En een meisje... Leuk hoor.

Wardie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:08

Tequila: gaat het al wat beter met de Primperan? Wist niet dat dat ook aan zwangeren voorgeschreven werd. Dacht dat Emesefane eerste keus was..
Barbaras: welkom en gefeliciteerd!
Mistic: wat een lief mannetje!
Novice: gaaf kamertje zeg!!
Valeria: goed nieuws en een meisje op komst, leuk!
Bootje: lekker Grieks gegeten!

Wij hebben een Maxi Cosi Mura 4 in het groen, weet niet meer hoe de kleur heet. Ideaal ding en niet te laag voor mijn man om achter te lopen.

Hier druk dagje gehad, hele dag bij mijn schoonouders geholpen op de verjaardag. Toen vanmiddag alle visite weg ging kreeg ik ineens last van hartkloppingen. Die heb ik wel eens vaker gehad, maar dan tijdens het sporten en dat ging dan na een minuutje rustig aan doen weer weg. Nu hield het zeker een kwartier aan en ik voelde me ook echt naar worden, duizelig, misselijk, benauwd en ik zag lijkbleek en ging zweten. Dus maar in de auto gestapt (niet zelf gereden hoor!) naar mijn werk (ik werk op de SEH) om even op de monitor te kijken wat er aan de hand was. In de auto schoot het weer terug in het goede ritme, dus eenmaal op de SEH niets meer aan de hand, behalve dat ik me nog een dweil voelde. Op aandringen van mijn collega's toch maar ECG laten maken en bloed laten prikken. Nu heb ik een medicijn voorgeschreven gekregen wat ik dan kan nemen als het weer gebeurd, maar ik heb opgezocht hoe en wat en ik vertrouw het niks, is echt vergif als je zwanger bent!
Het is een hartritmestoornis wat vaker bij jonge mensen voorkomt en kan ook tijdens zwangerschap voorkomen, en kan gelukkig meestal geen kwaad. Maar jongens jongens, wat voelde ik me beroerd!
Zo dat was mijn hele verhaal, ga nu lekker naar bed, ben bekaf en moet vanaf morgen weer 4 diensten werken.

Welterusten iedereen!

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:09

de hydrofiel luiers van de wibra zijn ook goed te doen.
Die heeft mijn vriend voor Esmee.

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:09

@ noviceh; nee de X-adventure die ik heb sowieso niet meer.
En andere heb ik ook al een tijd niet meer gezien...

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:12

ff gezocht: wij hebben de quick silver

MiekeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 06:30

Bij de babydump verkopen ze gewoon X-Adventure kinderwagens.
Ik heb ook een X-Adventure, geen idee welk type, ik heb hem 2e hands gekocht.

Ik houd het echt niet bij hier. Zit de hele dag op kantoor, en heb 's avonds te veel last van mijn bekken om dan nog achter achter de computer te zitten -O-

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 06:57

Leuk een meisje! Dorste het al niet aan je te vragen! Hier in de omgeving eigenlijk ook allemaal meiden. Maar is eigenlijk ook wel weer gezellig haha.

@Wardie: mag ik vragen wat voor hartritmestoornis je had en welk medicijn je hiervoor hebt gekregen? Ik neem aan dat het wel allemaal met je vk overlegt? Hartritmestoornissen lijken me voor het kindje ook niet goed.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 07:15

Wardie, wat eng zeg! Hopen dat dat niet te vaak meer gebeurt, lijkt me niet echt goed!
Valeria, jeeej, een meisje! Wat leuk, haha. Ik was helemaal stuiter-stuiter toen we hoorde dat het een meid is.

Hier een uurtje langer blijven liggen in m'n bedje. Ging pas half 12 slapen omdat vriendlief knuffelig was :o Haha. Dus heb gezegd tegen mn werk dat ik even langs de apotheek moet en dus de bus een uurtje later heb. Ben ik er om 9 uur ipv om 8 uur, dus vind het goed, haha.

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 07:28

Barbaras, gefeliciteerd en welkom! Soortgelijke situatie als ons: ook wij zijn nieuw aan het bouwen! Nog maar weinig ingekocht dus!

Ook hier is het bewust onbekend wat voor geslacht ons kindje heeft.

Mistic wat fijn dat het zo goed met Wessel gaat!!!

Noviceh heeft de babykamer al orde, ziet er leuk uit!

Valeria goed nieuws zeg! En wat leuk dat jullie een meisje krijgen, nu alles roze dus ;)

Wardie klinkt eng, hopelijk komt het niet (vaak) meer voor!

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 07:29

OEi Wrdie hartritmestoornis, hopelijk komt het niet meer terug.
Bootje star vandaag lekker rustig op.

Hier veel gerommel in buik sinds gisteren. Zullen wel oefenweeen zijn ofzo. In ieder geval een onrustige nacht gehad.