Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amber15 schreef:Odilia, wat bedoel je met 'niet kunnen zoeken'?
En waar heb je het laten testen?
Wat fijn om te horen dat dit topic ook voor ouders zo leerzaam is!
smileydees schreef:Op zich wel fijn dat je het zo jong al weet, kun je veel beter op inspelen dan! ik haal uit dit topic ook veel tips ed wat het voor mijn nu 16 jarige dochter ook wat beter maakt
donnar schreef:Ik reageer hier niet veel, maar lees nog steeds mee.
Ik ben zelf heel erg bezig met edelstenen, heb er veel baad bij gehad. Vooral de rozenkwarts, de tijgeroog en de aventurijn hebben mij heel veel geholpen.
Hackie schreef:donnar schreef:Ik reageer hier niet veel, maar lees nog steeds mee.
Ik ben zelf heel erg bezig met edelstenen, heb er veel baad bij gehad. Vooral de rozenkwarts, de tijgeroog en de aventurijn hebben mij heel veel geholpen.
Rozekwarts past ook bij mijn sterrebeeld, weegschaal.
Mag je ook meedere stenen tegelijk gebruiken, of werkt dat zo niet ?
Rossfechten schreef:Wat hebben stenen met HSP te maken ?
Sorry HSP is volgens mij alleen dat alles harder binnenkomt maar met mijn nuchtere verstand passen stenen daarin niet als oplossing.
Kun je ook geitenkeutels om je nek dragen, en krokodillen tanden, of neushoornpoeder slikken.
Zolang je er in gelooft werkt het.
Rossfechten schreef:Wat hebben stenen met HSP te maken ?
Sorry HSP is volgens mij alleen dat alles harder binnenkomt maar met mijn nuchtere verstand passen stenen daarin niet als oplossing.
Kun je ook geitenkeutels om je nek dragen, en krokodillen tanden, of neushoornpoeder slikken.
Zolang je er in gelooft werkt het.
laughterline schreef:Ah goed om te weten van die amethist...
Van m'n opaalring merkte ik nog niks van, niet bewust iniedergeval, maar had die ook nog niet ontladen. Heb alles gister maar even ontladen en sommige kijken niet meer zo dof nutoen ik gister in een winkel een ruwe zwarte toermalijn pakte voelde ik t meteen in heel m'n hand/arm, moeilijk om uit te leggen wat ik voelde, maar vond t zo raar en mooi, dus daar had ik een kettinkje van gekocht
kwam daarna thuis nog een rozenkwarts kettinkje tegen, maar die heb ik eigenlijk niet veel gedragen, dus ben nu wel benieuwd wat die voor me doet
![]()
Wel jammer dat je er of niks van merkte of juist te heftig..merkte je dat meteen of na een tijdje?
Edit: weet je nog welke steen t was die zou moeten helpen voor invloeden van buitenaf?