Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Julia

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:25

Vet Shantal! Alleen jouw ogen zijn wel een stuk lichter dan die van mij. Mijne neigen meer naar grijzig. Ik heb wel eens blauw gedaan, maar daar kreeg ik echt hele stomme reacties op. :+

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:31

hierbij nog een paar creaties;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hierbij had ik bij een foto shoot verschillende kleuren gebruikt (roze/blauw/geel/groen)

Sorry voor de grote foto s maar als ik ze in een link zet kom je op mijn hyves en die staat geblokkeerd)

Ik heb best wel verschillende kleuren blauw.
En de foto met mijn vlechten is wel wat opgelicht.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:02

Wauw, mooie ogen Julia! :oo
En shantal, gaafe foto! Had denk ik persoonlijker gaafer gevonden als de foto is donkerder was nabewerkt :j

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:05

Had denk ik ook wel mooi geweest ja,of alles donker en dan me ogen lichter haha

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:11

Hahahah zo heb je natuurlijk 1000 verschillende opties! :))

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 15:56

Dames, welke mascara gebruiken jullie?
En over welke zijn jullie net wel/ net niet tevreden en waarom?

Ben toch wel wat op zoek naar een nieuwe, dus ik hoor't graag :)

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 16:09

Ik heb een stuk of 30 mascara's :) Ik gebruik zelf die van covergirl graag als ik niet te opvallende make up wil . Verder is de false lash effect van mascara wel goed , de colossal van maybelline en mijn grote favoriet false lash effect fusion van max factor

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 13:13

Ik gebruik er eentje van Rimmel. Met de groene dop. Licht aanbrengen voor natuurlijke look, 1-2 laagjes voor wat meer volume en lengte! :j

Mijn makeupjes binnen van Cosmeticahuis! :))
Alles is top, behalve de foundation die is te donker... terwijl het ook kleurnummer 1 is, zelfde als concealer en die is top!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:01

Optiwolk schreef:

Ik heb de max Factor Masterpiece (waterproof) en die vind ik heel erg fijn :j Is ook super waterproof!

Heb laatst ook de volum express van Maybeline gekocht en die vind ik ook wel fijn :j Geeft mooi volume, maar is minder waterproof dan de Masterpiece http://www.sheepbear.com/wp-content/upl ... Rimmel.jpg

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:01

Ik spaar mascara, haha. Heb er echt teveel. Ik gebruik graag de l'Oreal met twee kanten. Eerst de witte aanbrengen en vervolgens gewoon zwart. Maybelline the falsies is ook heel fijn. :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 20:20

Ga vanavond m'n stash uitzoeken en op de foto zetten, iemand intresse in foto's :D

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 20:39

Optiwolk schreef:

Hierbij mijn lijstje:
ELF Waterproof mascara (die van één euro): mooi zwarte mascara, geeft geen klontjes maar geeft aan het eind van de dag wel wat af en is niet volledig waterproof. Is wel makkelijk te verwijderen onder de douche met een washandje of wattenschijfje.
DA Dramatic Curl: geeft iets sneller klontjes en plakt de wimpers wat aan elkaar, maar geeft wel een mooie krul. Ik heb de kleur blackbrown, een mooi natuurlijke kleur (heb zelf donkere wimpers).
Catrice Our Best Length Ever (is volgens mij uit het assortiment): héle fijne mascara, separeert de wimpers goed en blijft goed zitten. Geeft écht lengte, weinig volume maar daar gebruik ik dan een wimperkruller voor.
Essence Multi-Effect mascara: een fijne budgetmascara, wel goed opletten met aanbrengen want hij plakt je wimpers wel wat aan elkaar. Blijft goed zitten.

Vooral budgetmascara's dus :) , vind ik goed genoeg voor nu. Mijn wimpers zijn van zichzelf al wel donker en redelijk lang en ik heb er heel wat, dus de mascara is vooral voor een wat frissere blik. Daarom gebruik ik 'm altijd icm een wimperkruller.
Ik had ooit zo'n fijne van Rimmel maar die is er volgens mij helaas uit (een waterproof Volume Flash mascara of iets dergelijks). Moet je je mascara trouwens echt om de twee/drie maanden vervangen? :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 00:36

1. Eveline cosmetics - gigantic volume
2. max factor - masterpiece max
3. essence - no limits

nu zeg ik er wél bij dat ik hele lange wimpers van mezelf heb en ik ze dus eigenlijk alleen hoef zwart te kleuren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 00:41

Define a lash van Maybelline, mijn nummer 1! Dit is de enige mascara die ik vaker dan één keer gekocht heb (heb nu zelfs al de 4e er van!!)
Afbeelding

Afbeelding
Mijn nummer 2. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 00:41

Ik heb trouwens hele korte en dunne wimpers, maar vooral met de onderste lijkt het heel vol en met de bovenste lang. Ook gebruik ik een wimper kruller.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 00:46

Ik gebruik altijd 2 mascara's. Een die een dun laagje aan brengt en een andere die ook dun aan brengt maar de wimpers wat langer maakt. De eerste laag is Maxfactor Lash Extension Effect en daarna Masterpiece. Ze klonteren beide niet bij mij en je krijgt er geen spinnenpoten van :P

DQ, dan zou ik denk ik mijn wimpers laten verfen. Hoef je ook niet iedere dag mascara op te doen.

Edit: Define a lash is idd ook super fijn! Heb ik ook meerdere van gehad maar die hier boven waren een aanbieding dus toen die gekocht. Als er weer een aanbieding komt ga ik weer voor Define a Lash. Maar gebruik altijd nog een mascara voor eroverheen en dan werkt die gele (colossal?) en Masterpiece erg goed.
Laatst bijgewerkt door Glossi op 08-03-12 00:49, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 00:48

Glossi, ik vind mijn naturel gezicht erg fijn in de zomer, ik ga ook regelmatig zonder makeup de deur uit, vandaar dat ik ze niet wil verven... wel aangedacht maar dan mis ik mijn blonde wimpers :))

Omdat ik zomers ontzettend bruin word vind ik zwarte wimpers dan altijd vrij hard, ik maak ze dan bruin :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 00:53

Dan kun je beter niet verfen :D Maar wel handig dat je zulke mooie wimpers hebt dan hoef je er niet zoveel aan te doen. Bruine mascara wil ik ook nog wel eens uitproberen zien hoe dat staat. Donkere kleuren maken mijn gezicht ook vrij hard.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:19

Mijn wimpers zijn op zich wel lang en krullend, maar ze zijn erg dun (net zoals de rest van m'n haar) dus met enkel een goede volumegevende mascara zit ik goed.
Zelfs het donkerste bruin dat ik vind is nog lichter dan m'n ogen, dus ik kies wel voor zwart :)

Binnenkort maar even de Ici Paris XL binnenwandelen heb toch nog wat bonnen liggen, kan ik zo'n belachelijk dure mascara van €20 aanschaffen :P

Heb tot nu toe een van de Hema gehad, en een van 2BE. Ben er tevreden van, maar als ik die 's morgens opdoe zie je er 's avonds bijna niet meer van, en dat was met mijn duurdere mascara toch niet zo.
Is die roze met gekruld borsteltje, je hebt zo'n hele reeks, geel, roze, geel met panterprint, ... Kan even niet op de naam komen.

Bedankt voor de tips dames! Als ik weet wanneer ik ga winkelen dan neem ik ze allemaal nog even op m'n gemak door!

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 16:02

De falsies van maybelline bedoel je waarschijnlijk je hebt ook de colossal en 1tje met een tijgerprint :) super goede mascara's vind ik het . Enkel met de falsies kan ik niet goed werken

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 19:51

Afbeelding

Deze, was er wel tevreden van.
Maar hoewel hij nu nog helemaal niet op is, klontert hij énorm.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 20:46

Ik heb altijd last dat mascara's te 'zwaar' zijn. Mijn wimpers zijn helemaal recht, als ik dan mascara op doe lijken ze zelfs iets naar beneden te gaan staan. (ik gebruik maar 1 laagje) Als ik eerst mijn wimpers krul, is de krul er ook binnen 5 minuten weer uit. Erg vervelend.
Als ik mascara gebruik, is het trouwens Masterpiece max van Maxfactor. Erg fijne mascara, geen klontjes etc, maar ook deze is net te zwaar voor mijn wimpers.

Ik ben dus maar gestopt met mascara, draag het zelden. Toch vind ik het vervelend want het maakt wel je ooglook af. Iemand tips voor dé mascara? (budgetproof?)

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 13:24

Ik ben heel tevreden van de covergirl , ik heb deze in het bruin . Het is geen zware mascara en geeft een mooi natuurlijk effect zonder klontertjes .

deze is het
http://www.allure.com/beauty-trends/blo ... ra-be.html

Ik heb hem een tijdje geleden in de delhaize gekocht ,maar ben hem verder nergens meer tegengekomen ?

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 19:20

Covergirl word helaas niet hier verkocht, dacht sowieso niet in Nederland.
Ik heb altijd de mascara van Maybeline, die gele dikke.
En wissel af met die dubbele mascara; eerst wit dan zwart aanbrengen.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 19:27