Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fujita_Amor schreef:Nee. Ik formuleerde het verkeerd. Ik bedoel een ALS ervoor. ALS ik hem laat zetten dan is het nog 10 week
Fujita_Amor schreef:Ja dat weet ik ook.
Maar als ik in de zee wil zwemmen dan kan dat opzich geen kwaad lijkt mij aangezien het zout water is
Chloor water moet ik mee oppassen...
Fujita_Amor schreef:Ja met na de stad gaan bedoel ik indd Ijsje.
Maar het is zo dat je 6 week niet mag zwemmen.
En die kamp is over 8 weekjes
Myryana schreef:Ik ga nu misschien heel erg bot en gemeen klinken maar... waarom vragen mensen advies mbt piercings als ze het advies toch gewoon in de wind slaan en een weerwoord op geven als je ze advies geeft?
Wij doen ons best om mensen te helpen en het word gewoon genegeerd. Als je toch ons advies negeert, waarom word er dan in eerste instantie iets gevraagd.
Piercings zijn gevoelig, je moet er voor zorgen omdat ze anders gaan irriteren, ontsteken en uitgroeien. Als je er niet voor wilt zorgen en de tijd wilt nemen om het te laten genezen dan vind ik dat je geen piercing moet nemen. Als je ongeduldig bent omdat je zo graag een nieuwe piercing wilt omdat het mooi is dan valt het je daarna vies tegen als het daarna eens gaat onsteken.
Maar goed dit is nu niet specifiek tegen Fujita_Amor gericht maar ik merk het vaker en het begint me echt te irriteren. Volgende keer geef ik gewoon geen antwoord meer op dit soort vragen.
En mensen.. aub.. lees de FAQ.. en luister naar het advies als je het toch vraagt... *diepe zucht*