chanel1985 schreef:op de site van caloriewijzer staat dat een vrouw ong 2100 cal binnen mag eten, ik vind dit nogal veel.
Wat denken jullie?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanel1985 schreef:Des een 1600 cal is beter als je wilt afvallen? Want ik wil echt wel afvallen. Ben nu een dikke 2 weken bezig en er is 2 kilo af maar er moeten er nog zeker 13 af
amsterdam_30 schreef:In het kader van goed ontbijten vind ik het magertjes
Jaime_ schreef:Ik neem 2 eetlepels op 250 gr yoghurt.. dan zit er voor mijn gevoel voldoende door.. dus kvind dat prima
Jaime_ schreef:amsterdam_30 schreef:In het kader van goed ontbijten vind ik het magertjes![]()
Ik neem 2 eetlepels op 250 gr yoghurt.. dan zit er voor mijn gevoel voldoende door.. dus kvind dat prima
amsterdam_30 schreef:Dat vind ik een goede vraag. Zelf neem ik cruesli en dan de normale. Dan weeg ik 45 gram af en doe ik er magere yoghurt en een kiwi bij (kiwi gold, die zijn niet zo zuur).
Muesli is veel beter, maar dat krijg ik niet weg. Alleen de varianten met suiker er in en dat si ook niet gezonder.
Val verder zelf prima af hiermee, omdat ik de calorieen tel in http://www.caloriechecker.nl van de dag.
Totaal 1400/1500 kcal en dan val je makkelijk af. Ga niet alles nemen wat beter is als dat snel mijn neus uitkomt.. dat stimuleert niet echt
.
Kady_ schreef:ff een vraagje; welke ontbijtgranen/ muesli kun je het best pakken voor ontbijt?
Welk merk of welke soort?
Arvanti_haf schreef:dit is ook wel een mooi schema! heel duidelijk ook.
Ben je er al veel mee afgevallen als ik vragen mag?
Jaime_ schreef:Die vreselijk donker bruine is juist heel vet