Kentaro schreef:Tootje, hoe gaat het nu? Is het nog een beetje uit te houden met je schouder?
Hoe gaat het eigenlijk met je vader?
Ik moet volgende week naar de vaatchirurg. Heb al tijden zo ontzettend last van kramp in m'n kuiten. Ben toen begonnen met B12, maar dat leek even te helpen, maar helaas was dat het niet.
Tijd terug via m'n huisarts kousen aan laten meten. Had daar echt hoop op. Maar helaas. Zitten op zich prima, vooral met een dag op kantoor, maar met lopen is de kramp niet te doen.
Nu was ik vorige week bij m'n internist. Hij wil laten kijken of de bloedtoevoer in m'n benen goed is. Op zich verwacht hij er niets negatiefs van, maar wil dat dan in het ieder geval uitsluiten.
Nu had Monique al eens aangegeven dat het zou kunnen komen van medicijnen voor cholestrol. Daar moest ik van de week ineens aan denken. Toen ik dinsdag bij de apotheek was, vroeg ik ernaar. 'OH JA HOOR' Héél bekend...Ik nog gevraagd of dat dan vooral bij die van mij was. Nee hoor, bij de meeste....
Maar ik slik het al 5 jaar. Antwoorde zij dat dat heel goed kon, je kon het opbouwen....
Wacht uiteraard het onderzoek volgende week af (altijd fijn om te weten of de doorbloeding nog goed is) Maar dan wil ik het toch nog eens goed over m'n medicijnen gaan hebben!
Mankeer lichamelijk al genoeg. Maar het lijkt er nu op dat de 'problemen' die ik heb (erg moe en extreme kramp in m'n kuiten tijdens het lopen) alleen maar van de medicijnen komt, die ik PREVENTIEF moet gebruiken......
Is jouw schildklier wel eens onderzocht?
Mijn vriend heeft ook diabetes 1. Hij is/was ook steeds erg moe en heeft ook heel veel last van zijn spieren. Die zijn schildklier bleek niet goed meer te werken ( ook een auto-immuunziekte). Dat bleek ook de oorzaak voor zijn hoge cholesterol.
Mensen met diabetes 1 hebben ook vaker last van hun schildklier!