Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Voor wie ziek en/of geblesseert is.

Auto had ik in eerste instantie opgehaald, maar op de eerste bocht was toch het geluid te horen. Weer terug gescheurd naar de garage. Gelukkig is het nu verholpen en de rekening viel gelukkig mee. 

Maar wel fijn dat je het nog even erbij zet !:)

Haha om kwart voor 8 zat ik al op t paardenkind
Wel echt super lekker gereden, volgens mij is de griep nu wel redelijk uit mijn lijf getrokken! Nu ff spullen pakken en hup dik 2 uur rijden voor een weekendje zuidlaren, mijn oma wordt 65 dus gaan met de hele fam daarheen!

Wel lekker hoor, zo wat langer. En het feit dat ik eerst bij 2 minuten al liep te hijgen en nu die 8 minuten met gemak volhou.
Ik heb een nieuwe hardloopbroek van Nike gescoord in de uitverkoop!
Mijn oude broek is een jaar oud en begint dunner van stof en te groot te worden, had gehoopt in de Asics broek te passen, maar helaas. Mijn bovenbenen blijven groot, komt natuurlijk door al het spier
Heel interessant boek en ben heel blij dat ik die gekocht heb voor € 3.99 
Moet binnenkort toch maar iets luchtiger gaan kleden als de temperaturen wat meer voorjaars gaan aanvoelen!

Ga zo wel lekker naar de kapper en daarna uitgebreid in bad met een boekje. Ik ga morgen denk ik wandelen en anders misschien ff lopen. En verder deze week zie ik het wel. Gezien de drukte op het moment moet ik echt de grenzen van mijn lijf respecteren vind ik.
Als ik nuttige dingen tegen kom, dan laat ik het weten 
Morgen lopen, hoop maar dat weer een stuk beter is
Heb vrijdagavond het verband eraf gehaald, zaterdagochtend had ik er zo mijn bedenkingen over maar gistermiddag was het al een stuk minder dik, temp was 37.9 en vanochtend weer een beetje minder dik en temp was 37.4. Ik spoel het nu iedere keer af en ga dan stappen met 'm. Vanochtend dacht hij daar anders over
Tijdens het stappen was de staleigenaar aan het voeren, Snorremans ging ietwat uit zijn plaat. Heeft natuurlijk ook energie voor 10 dus. Vanmiddag of vanavond weer even afspuiten en daarna stappen. Hij liep met verband erg te slepen maar inmiddels loopt hij weer prima.

hardloopdipper meldt zich ook weer even. Alles goed hier? Ik lees wel mee, maar heb even de puf niet om mee te babbelen.