Kan toch een groentje vragen om deze te verplaatsen naar de HK?
Grapjasjes12
Geplaatst: 03-02-11 12:51
Ja doehoen!
Ik hou ook van Mac, m'n portemonnee helaas niet. Verder hou ik het bij de boozyshop voor oogschaduw en kwa mascara vind ik Maybelline prima. Heb daar nu ook een foundation van en die is wonder boven wonder waanzinnig goed. Voor blushes ga ik naar MNY Voor lippenstift naar Rimmel. Als ik geld over heb ga ik naar Sephora en dan mag ik lekker duur doen.
Bourjois hou ik dan weer niet zo van, op de een of andere manier, gewoon mijn ding niet. Vooral de mascara's zijn flut.
Ik ben een opening aan het maken met leuke foto`s brb
MyWishMax
Geplaatst: 03-02-11 12:55
Ik heb véél, vind ik dan, maar veel gebruik ik ook totaal niet.
Fenrir
Geplaatst: 03-02-11 12:55
Mascara van Bourjois heb ik niet geprobeerd maar de oogpotloodjes doen het goed. Oogschaduw ook. Koop altijd vrij goedkope mascara (iig niet boven de 10/15 euro), heb toch geen extra dingen nodig zoals maak je wimpers langer oid, dat wil ik juist liever niet want dan zitten ze nog meer in m'n wenkbrauwen - ze zijn al lang genoeg zo. Dus wil altijd gewoon een simpele zonder extra snufjes.
Dat ligt er ook een beetje aan HOE je het opbrengt
Fenrir
Geplaatst: 03-02-11 12:58
Frozenstar schreef:
Ik wacht nog steeds op mijn palette *ongeduldig
Ik vraag me af of ELF nog ooit iets naar ons op gaat sturen
MyWishMax
Geplaatst: 03-02-11 12:59
Ik heb serieus weinig wimper, dus er verlengen er maar een paar. Ik heb geen 'volle' bos wimpers, dus zal nooit die wimpers krijgen zoals jullie op de foto's
Ik heb al keer besteld bij elf, duurde lang, maar voor die prijs fijn spul!
Ik vind oogschaduw wel leuk voor 'n keertje maar moet er niet aan denken om het elke dag op te smeren. Dan vind ik mascara wel voldoende.
Op mijn lippen doe ik sowieso nooit wat (ja, behalve vaseline oid als ze wat droog zijn maar dat komt weinig voor). Kleurtje weet ik ook niet of dat wel staat, ze zijn al zo groot en dan worden ze wss echt huge.
Ben alleen bang dat het al snel zo'n overkill wordt als je ogen ook zijn opgemaakt en zou ook niet weten welke kleur me het beste zou staan, da's nog wel lastig met dat soort dingen. Ben er verder ook niet echt een type voor, denk dat ik me er ook te snel aan ga ergeren.
Nude kleurtjes staat bij iedereen Alsik m'n ogen heel heftig opmaak ga ik daar ook geen rode lipstick bij doen. Maar nude staat dan weer heel erg mooi.