Puisten deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:50

xAylie schreef:
Bij mij word m'n huid ook altijd beter wanneer ik ongesteld ben geworden. :j
De week ervoor is het vaak juist slechter.

Dat heb ik ook

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 22:47

Bij mij begint het ervoor maar het blijft wel terwijl ik ongesteld ben.
Maar nu heb ik het niet meer met de pil. Nu komt het gewoon op onverwachtse momenten opzetten. :P

Ayla

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 10:06

Katyatje :(:)

Heb nu 2 a 3 rooie plekjes op m'n hoofd wat meer alleen vlekjes zijn, waarvan ik wel denk dat een een pukkeltje word maar ik probeer er af te blijven. :')
En op een korstje op m'n neusvleugel (omdat die dus onstoken was, wat nu gelukkig schoon is) ben ik tevreden. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 07:58

Dat heb ik ook hoor! Maar ik was echt al heeeeel lang niet ongesteld geweest. Nu ben ik het ein-de-lijk en kan daarna m'n huid kalmeren hopelijk. :)

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 13:03

Hoi daar iedereen!
Hoe gaat het met jullie? En de huid?

Ik wil zo graag zon! We zijn echt verwend geweest met het weer van een 2 weken geleden... Ik was al in de hoop dat ik zou bruinen, maar dat is niet gebeurd, haha. :P
Zou het kunnen dat mijn huid erger geworden was door mijn vakantie? Want nu lijkt het weer beter te worden. Of het kwam misschien door de overgang van het weer. Of gewoon hormonen. Wie zal het zeggen. In ieder geval, de dermatoloog had gezegd dat de pil na 3 maanden goed zou moeten werken, dus nog een maandje afwachten.

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 14:04

Ik denk niet dat het door je vakantie komt katyatje, ik denk gewoon de hormonen..;) bij mij gaat het echt supergoed ik heb nog maar 2 echte puistjes! :D ben heel blij en ik hoop dat t zo blijft :):)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 17:25

Ik denk ook dat het door de hormonen komt Katyatje :j zon doet het vaak juist eerder goed..

Wie gebruikte hier ookalweer die Bourjouis Healthy Mix Serum foundation!? :)
Kan het niet meer terugvinden, maar wou weten of deze een beetje een matte dekking geeft en goed blijft zitten. :)
Zal nog even voor de zekerheid te zoekfunctie gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:50

Pf hier is het heel erg. Mijn huid word nu ook ineens heel droog en ziet er nou helemaal raar uit. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:52

Hier is het ook niet zo best momenteel. Moet ongesteld worden -O- Gelukkig die ene jongen afgelopen di/wo nog gezien, dus die moet maar even wachten nu :Y) Hoop dat 't snel wegtrekt...

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 08:42

Hier is het ook niet best. Ben met de vitamine B tabletten gestopt op aanraden vam mijn arts en ik zit gewoon helemaal niet meer lekker in m'n vel en m'n huid is ook prut.

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 08:51

Ik ben begonnen met MSM en zink te slikken en ik moet zeggen dat mijn huid er prachtig uit ziet!! :D

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:22

MaartPaard schreef:
Ik ben begonnen met MSM en zink te slikken en ik moet zeggen dat mijn huid er prachtig uit ziet!! :D

Wat fijn zeg! Ik ga ook weer beginnen met de vitamine B tabletten, kijlen of het wat uitmaakt.

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:31

Ben benieuwd inderdaad! Heb namelijk al wel ooit een B complex geslikt wat weinig had geholpen. Zie mijn huid nu eindelijk vooruit gaan :D Die grote klis kuur had trouwens ook al een hoop geholpen!

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:45

Leuk dat je huid zo goed gaat Maartpaard! :) Is het op aanraden van iemand dat je nu MSM (wat is dat eigenlijk?) en zink slikt?

Paar huidjes die niet goed gaan. :(:)
Gebruik je een dagcreme Rebecca? Hier wordt over vanalles en nog wat gepraat zodat ik niet meer weet wie wat allemaal smeert...
Gelukkig is je date al voorbij Juul! Nu hopen dat het snel bijtrekt!
En waarom moest je stoppen met die tabletten Unoo, als ik vragen mag?

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:48

Had in het boek van Amber Albarda gelezen dat veel mensen een tekort aan zink en MSM hebben wat acne kan veroorzaken. Zink zorgt ervoor dat wondjes op je huid goed genezen en MSM stimuleert de aanmaak en van keratine en collageen (de stoffen waar je huid haar en nagels uit bestaan), dit wekt dus ook erg goed tegen rimpels, cellulitis, etc. Ben het maar gewoon eens gaan proberen, volgens mij werkt het!

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:54

Bij mij hebben de vitamine B pillen heel veel uitgemaakt! Dus ze zijn zeker aan teraden. Ik had eerst van de tuinen volgens mij, maar die waren zooo groot ;( nu heb ik die van de etos en die werken net zogoed en zijn een stuk kleiner :j

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 11:48

Ik heb speciale met 10x de normale dosis en extra zink. Toen ik ze nog slikte voelde ik me gewoon veel beter, en sinds dat ik ben gestopt gaat het met mijn huid best wel slecht. Ook nog het probleem dat mijn lichte foundation op is en ik dus met de foundation loop die ik altijd in de zomer draag, dus die is veels te donker :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 17:28

Bij mijn vitaminepillen heb ik niet echt het idee dat ze werken, maar ik durf er eigenlijk ook niet mee te stoppen haha. :')
Mijn huid is wel mooi, opzich.. heb op m'n voorhoofd 3 of 4 kleine plekjes die ik nu alleen nog maar zie omdat ik geen foundation meer draag op m'n voorhoofd, zullen met foundation wel te verbergen zijn denk ik. :)

Hoe doen jullie dat eigenlijk als jullie paardrijden, met 'n cap? Toen ik m'n bijrijdpaardje nog reed weet ik niet meer of ik toen meer plekjes/pukkeltjes oid op m'n voorhoofd kreeg.. maar nu ga ik weer een ander paardje rijden en vraag me eigenlijk af of jullie voorhoofd door bacterien uit de cap (?) het erger maken ofzo?

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 17:33

Hihi ik rijd altijd zonder cap :o behalve als ik naar het bos ga, dan haal ik er eerst even een babydoekje doorheen en dan was ik mijn gezicht als ik thuis kom. Zorg in ieder geval dat ik geen make up onder mijn cap heb!

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 18:02

Oh ik doe gewoon altijd mn cap op heb er nooit over nagedacht dat dat slecht zou zijn voor mn huid eigenlijk..

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 18:27

Het idee vind ik eigenlijk al niet leuk haha.. :') een babydoekje erover heen halen is een slim idee :j ikga iig altijd zonder foundation eronder omdat ik het nu niet meer draag dus dat scheelt.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 22:27

MaartPaard schreef:
Had in het boek van Amber Albarda gelezen dat veel mensen een tekort aan zink en MSM hebben wat acne kan veroorzaken. Zink zorgt ervoor dat wondjes op je huid goed genezen en MSM stimuleert de aanmaak en van keratine en collageen (de stoffen waar je huid haar en nagels uit bestaan), dit wekt dus ook erg goed tegen rimpels, cellulitis, etc. Ben het maar gewoon eens gaan proberen, volgens mij werkt het!

Ik heb dat wel eens een tijdje geslikt omdat je haar er echt sneller van zou gaan groeien, maar nu ik zie dat het ook tegen cellulitis werkt moet ik toch maar weer eens een pot aanschaffen met de zomer in het vooruitzicht! :')

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 23:47

xAylie schreef:
Ik denk ook dat het door de hormonen komt Katyatje :j zon doet het vaak juist eerder goed..

Wie gebruikte hier ookalweer die Bourjouis Healthy Mix Serum foundation!? :)
Kan het niet meer terugvinden, maar wou weten of deze een beetje een matte dekking geeft en goed blijft zitten. :)
Zal nog even voor de zekerheid te zoekfunctie gebruiken.

Dat was ik, hele fijne foundation :j De foundation is niet heel mat maar glimt ook niet. Ik doe altijd wat poeder op mijn kin, neus en bij de t-zone omdat die bij mij snel gaan glimmen/vet word. Hij blijft bij mij de hele dag wel goed zitten maar moet op het einde van de dag wel bij poederen.

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 11:23

Zo mijn huidje is wel aardig! Een stuk beter dan een week geleden in ieder geval. Vanavond een feestje en morgen jarig, ben benieuwd of het er morgen ook nog oké uitziet haha. Vandaag eens even kijken net dekkende crème/foundation kan vinden voor mijn littekens op mijn wangen.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 11:45

Fijn emr!!

Glossi, ik heb hem gister uitgeprobeert en ik vind het echt een top foundation. :D Hij dekte bij mij echt super, precies de goede kleur en hij was (zonder poeder) redelijk blijven zitten toen ik op een feest was, endat vind ik in al die binnenhitte best knap haha. :))
Hij rook ook lekker :oo heb ondanks dat ik gisteravond 2 uur in bed lag en toen zelfs nog aan m'n gezicht had gezeten niet eens een lelijk huidje of veel pukkeltjes. :D

Zodadelijk even naar de zonnebank, ben benieuwd of dat weer zo goed gaat werken. :)