xAylie schreef:Bij mij word m'n huid ook altijd beter wanneer ik ongesteld ben geworden.
De week ervoor is het vaak juist slechter.
Dat heb ik ook
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bij mij gaat het echt supergoed ik heb nog maar 2 echte puistjes!
ben heel blij en ik hoop dat t zo blijft
zon doet het vaak juist eerder goed..

Die grote klis kuur had trouwens ook al een hoop geholpen!
Is het op aanraden van iemand dat je nu MSM (wat is dat eigenlijk?) en zink slikt?
nu heb ik die van de etos en die werken net zogoed en zijn een stuk kleiner

behalve als ik naar het bos ga, dan haal ik er eerst even een babydoekje doorheen en dan was ik mijn gezicht als ik thuis kom. Zorg in ieder geval dat ik geen make up onder mijn cap heb!
een babydoekje erover heen halen is een slim idee
ikga iig altijd zonder foundation eronder omdat ik het nu niet meer draag dus dat scheelt. MaartPaard schreef:Had in het boek van Amber Albarda gelezen dat veel mensen een tekort aan zink en MSM hebben wat acne kan veroorzaken. Zink zorgt ervoor dat wondjes op je huid goed genezen en MSM stimuleert de aanmaak en van keratine en collageen (de stoffen waar je huid haar en nagels uit bestaan), dit wekt dus ook erg goed tegen rimpels, cellulitis, etc. Ben het maar gewoon eens gaan proberen, volgens mij werkt het!
xAylie schreef:Ik denk ook dat het door de hormonen komt Katyatjezon doet het vaak juist eerder goed..
Wie gebruikte hier ookalweer die Bourjouis Healthy Mix Serum foundation!?![]()
Kan het niet meer terugvinden, maar wou weten of deze een beetje een matte dekking geeft en goed blijft zitten.
Zal nog even voor de zekerheid te zoekfunctie gebruiken.
De foundation is niet heel mat maar glimt ook niet. Ik doe altijd wat poeder op mijn kin, neus en bij de t-zone omdat die bij mij snel gaan glimmen/vet word. Hij blijft bij mij de hele dag wel goed zitten maar moet op het einde van de dag wel bij poederen.
Hij dekte bij mij echt super, precies de goede kleur en hij was (zonder poeder) redelijk blijven zitten toen ik op een feest was, endat vind ik in al die binnenhitte best knap haha. 
heb ondanks dat ik gisteravond 2 uur in bed lag en toen zelfs nog aan m'n gezicht had gezeten niet eens een lelijk huidje of veel pukkeltjes.