Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sorry Mirkim.
Maar ik zal het zonde vinden als de startbewijs blijft liggen! 
Ik heb vorige week led-lampjes gekocht bij de Bas van der Heiden, sorry vergeten te melden hier
Hier en daar liggen ze nog wel. Zijn super fijn, voor om je arm, je kunt kiezen voor flikkerlichtjes of constant branden. Met klitteband en elastiek.
Foto hangt al op, hihi. Heb wel de smaak weer goed te pakken, op naar de volgende loop!
Ik ga morgen voor het avondeten even lopen. Intervalletje van 4x5 min of zo. Hoop dat de spierpijn dan minder is. Ben ook helemaal vergeten er SRL gelei op te smeren, zucht...

Even van genieten maar want na het weekend wordt het weer koud hoorde ik Helga van Leur vanochtend op de radio zeggen

Ik wil vanavond eigenlijk wel gaan lopen, maar ik zal naar Helga luisteren
Tenzij de gladheid vanavond mee valt.
Aan verzorging en aandacht heeft ze geen gebrek, alleen ik zou haar zelf vaker willen zien.
Blauwe arm
Had namelijk nogal wat toastjes brie en tucjes op
Nou zou je denken dat het daar niet van kan komen, maaarrrrrrrr de vorige keer dat ik het zo heel erg had, was ook op maandag avond en ook na het eten van die ongezonde dingen

Ja, dat blijkt vaak wel goed te helpen als maagbeschermer. Klachten kunnen idd ook zeker van je maag komen Sakkia. Tenzij je hartfilmpjes (als die gemaakt zijn) ook duidelijk afwijkend waren dan ligt 't dus wel aan je hart, of te hoge bloeddruk? Hopelijk verdwijnen de klachten met de juiste voeding.
heb met mijn moeder afgesproken dat we volgende week helemaal niks eten als ik daar ben, eventueel wel even wat fruit ofzo want ik heb altijd enorme honger als ik van de muziek kom
) mee naar boven dat ik vlak voor het slapen oppeuzelde, mmjjammie,
En het hielp ook nog 
Alleen gisteren dus niet.
dus soms duurt mijn weekend van donderdag tm maandag
Gaan precies 2 glazen uit en dat is ook eigenlijk meer dan genoeg voor een avond. Blijft er ook nooit wat over.