Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 09:55

Kijk zoiets maar dan van mooi glad zwart materiaal

Afbeelding

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 09:59

Oh ik lees net dat je na 7 jaar relatie een moeilijk punt krijgt :+ Nou daar zijn we dan nu blijkbaar :j

ik ben van mezelf ook gewoon onrustig de laatste tijd hoor, weet niet wat het is :n Opleiding ja/nee, wat wil ik/is dit het...... weet je wel moeilijk

En die kerel van mij moet gewoon VOLWASSEN worden !!!!!! Maar dat is een ijdele hoop denk ik :')

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:10

Sakkia, is wel een beetje herkenbaar hoor! ;)
Ik wil iets, maar ik weet ook niet wat... Helemaal gek word ik daar van!

Gisteren voor het eerst in groep 4 gelopen en dat ging goed! :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:18

tpch maar verwijderd :o

Wie het wil weten kan me wel even pb-en

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 11:19

SAKKIA schreef:
Oh ik lees net dat je na 7 jaar relatie een moeilijk punt krijgt :+ Nou daar zijn we dan nu blijkbaar :j

ik ben van mezelf ook gewoon onrustig de laatste tijd hoor, weet niet wat het is :n Opleiding ja/nee, wat wil ik/is dit het...... weet je wel moeilijk

En die kerel van mij moet gewoon VOLWASSEN worden !!!!!! Maar dat is een ijdele hoop denk ik :')

Haha dat las ik ook over na 2 jaar, En laat ik nou net vorige week 2 jaar met mijn vriend hebben :+ En moeilijk he die keuze's! ik word er ook gek van! vriend doet nu opleiding (jaar 1 hbo,daarvoor 1 jaar gewekrt toen zagen we elkaar super vaak, nu 2 of 3x per week)
En wat wil ik doen? over een paar maanden heb ik examen havo..!!! en wil ik naar een andere stad ? op kamers? opleiding? brrrr i dont know

straks even de rest bijlezen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 11:21

Hier ook de 2 jaar dip. :) En het erge is dat we verloofd zijn, nou ja, dat is niet erg natuurlijk, maar dat beangstigd wel..

Met studie weet ik het ook nog niet, ik wil het liefste naar de uni, maar ik durf niet zo goed..

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 12:51

Ach ja, mannen -:(- Hier al bijna 10 jaar getrouwd (maart 2011) en 15 jaar samen, maar soms _-:(

Het is vaak een keuze:
1. Een kikker op een wit paard
2. Een prins op een ezel

Ander combies (kikker op ezel of prins op wit paard) bestaan er volgens mij niet :n Tenminste, ik ben ze nog nooit tegengekomen :n

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 12:54

hetbommeke schreef:
Ach ja, mannen -:(- Hier al bijna 10 jaar getrouwd (maart 2011) en 15 jaar samen, maar soms _-:(

Het is vaak een keuze:
2. Een prins op een ezel

Ander combies (kikker op ezel of prins op wit paard) bestaan er volgens mij niet :n Tenminste, ik ben ze nog nooit tegengekomen :n

oh gezellig dus we hebben dan een feestje :')

Die van mij is duidelijk een kikker op een wit paard :j :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:07

Omdat wij (mijn kikkertje en ik) ons uiterste best hebben gedaan die 10 jaar bij elkaar te blijven, geven we onszelf een kadootje.... een lang weekend Londen (maar Rome, Budapest, Marakech oid staan ook nog op het lijstje) :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:26

Oh kijk dat zijn de berichten, wij hebben plannen om tussen kerst en O&N te gaan (DUUR!!!!!) maar goed eerst maar eens bekijken of we een ander huis gaan kopen :j Op zich zie ik dat wel zitten hoor, maar dan moet hij toch eens een keer iets gaan doen met al mijn goedbedoelde adviesen waar hij het zelf ook altijd heel erg mee eens is :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:31

Wat een *piep* dag vandaag.. Jakkes! Ik ben blij als het 7 uur is en ik kan gaan hardlopen.... ;(

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 14:12

:(:) Gaat niet goed Angela?

Kikkers en paarden :')

Wij gaan nog naar Turkijke, Rome en Londen dit jaar := Gaat echt nergens over, normaal ga ik nooit op vakantie... Turkije met de muziekvereniging van mijn vriend, hopelijk zit er nog wat vrije tijd aan het strand bij 8-) , Londen met het werk omdat het zo goed is gegaan dit jaar en Rome met mijn vader die ons heeft uitgenodigd :D Dus oktober, november en december zijn wij onder de pannen :roll: Maar heb er wel zin in *\o/*

Ik ga vandaag ook weer rennen, maar ga nog even kijken hoe laat enzo, moet eigenlijk ook nog gaan rijden, maar ook dat ga ik nog even bekijken :+
Ben wel lekker aan het werk vandaag, gaat lekker zn gangetje en heb genoeg te doen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 14:58

wil iemand nog een kaartje voor de 4 mijl?
Ik heb mijn conditie niet op pijl, en degene die mn kaartje kopen zou is afgehaakt.
Ik wil er niks op verdienen, enkel de kostprijs vind ik prima!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 15:03

Welk start nummer heb je en wat moet het kosten?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 15:04

Ik heb een vriend die heel graag een keertje mee wil doen, maar niet meer met het bedrijf mee kan doen :n

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 15:22

Een knuffel voor Angela...

1e keer lopen gisteren viel me echt niet tegen. Alleen mijn longen protesteerden een beetje.
Vrijdag weer, heb er al zin in!

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:00

Annemeik en dreetje leuke foto's!!!
En wat speciaal dat jou hele familie heeft gelopen Annemeik. En dan ook nog de 16 km :oo

Mijn vriend weet ook niet echt wat hij wil en zit een beetje in een dipje. Hij vond z'n baan niet leuk, na lang twijfelen heeft hij op het laatste moment toch besloten om te stoppen met werken en weer te gaan studeren. Nu is hij net begonnen met de studie facility management maar hij weet ook niet of dit wel echt is wat hij wil..... Maar hij moet nog maar even doorzetten, misschien wordt het vanzelf leuk.

F_Orumster: degene die jou kaartje nu koopt kan de naam niet meer wijzigen dus dan moet diegene onder jou naam lopen. Is misschien wel verstandig om er bij te melden. Weet niet of jij dat zelf erg vindt?

Ik ben er helemaal klaar voor, nog ff muziek op m'n mp3-speler aan het zetten en dan ga ik zo mijn rondje van 6.5 km doen. Heb de stopwatch bij me dus ga de tijd opmeten. Ik hoop onder de 40 min te zitten....

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:05

Hoi dames,
wat gaan jullie ontzettend snel.
Probeer zoveel mogelijk bij te lezen maar heb al een poos niet gereageerd. Ben niet meer zo heel veel te vinden op bokt dus kan jullie soms niet zo goed volgen :+

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:16

Succes Pebblesther!

Ik ga als ik thuis kom meteen een stukje lopen, hou het kort vandaag. 15 min op flink tempo is mn planning, moet lukken en dan ben ik ook weer op tijd thuis.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:25

hetbommeke schreef:
Het is vaak een keuze:
2. Een prins op een ezel

_O- Zo herkenbaar!! De mijne is een schat hoor, alleen niet taktisch en romantiek komt niet voor in zijn gebruiksaanwijzing.

Wij hebben gisteren de 7 jaar gehaald, zijn we dan het kritieke punt voorbij? *D Of gaat het nu beginnen?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:51

SAKKIA schreef:
Welk start nummer heb je en wat moet het kosten?

Ik heb startnummer 17.156, en het kostte €14, ik wil er niet op verdienen verder :)

Pebblesther schreef:
F_Orumster: degene die jou kaartje nu koopt kan de naam niet meer wijzigen dus dan moet diegene onder jou naam lopen. Is misschien wel verstandig om er bij te melden. Weet niet of jij dat zelf erg vindt?

Dat maakt mij verder niet uit, ik hoop een ander ook niet :)

Ik werk btw in Haren, dus qua overdracht vast makkelijk te regelen!

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 17:02

F_Orumster: oke dan maakt het inderdaad niet uit.
Mijn vriend wil ook nog wel mee doen dus ik zou je kaartje wel over willen nemen als je nog niemand anders hebt!
Moet ik hem wel even vragen of hij het niet erg vindt dat hij dan onder een meisjesnaam loopt maar denk het niet :D Tenminste ik ga er meteen van uit dat je een meisje bent maar misschien ben je wel een jongen :P

Zo ik ben weer terug. 6.4 km gelopen in 37.50 min :D Dus ben voor nu tevreden. Ik hoop hem volgende week zondag in 35 min te lopen maar dat zien we dan wel weer.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 17:04

Knuf voor Angela :(:)

Vanmiddag lekker gelopen, voelde de lunch nog wel maar les 4 van de 10K zit er weer op.

De kikker kwam net niet al te vrolijk kwakend thuis. Gedoe met z'n salaris. Die is nu even aan t hardlopen om alle frustratie er uit te lopen.

Hier nog twee weken kerstvakantie in t land van bartje. Lekker landallen :D en over 2 weken een kids vrij weekend *\o/* :=

Vraagje: eind maart een lang weekend Londen of Rome?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 17:05

De laatste keer dat ik keek was ik idd vrouwelijk ;)
Sakkia was misschien net wat eerder, als zij er vanaf ziet dan mag jij m wel :)

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 17:16

Ja is goed dan wachten we ff af wat Sakkia doet ;)