Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nou daar zijn we dan nu blijkbaar
Opleiding ja/nee, wat wil ik/is dit het...... weet je wel moeilijk
SAKKIA schreef:Oh ik lees net dat je na 7 jaar relatie een moeilijk punt krijgtNou daar zijn we dan nu blijkbaar
![]()
ik ben van mezelf ook gewoon onrustig de laatste tijd hoor, weet niet wat het isOpleiding ja/nee, wat wil ik/is dit het...... weet je wel moeilijk
En die kerel van mij moet gewoon VOLWASSEN worden !!!!!! Maar dat is een ijdele hoop denk ik
En moeilijk he die keuze's! ik word er ook gek van! vriend doet nu opleiding (jaar 1 hbo,daarvoor 1 jaar gewekrt toen zagen we elkaar super vaak, nu 2 of 3x per week)
En het erge is dat we verloofd zijn, nou ja, dat is niet erg natuurlijk, maar dat beangstigd wel..hetbommeke schreef:Ach ja, mannenHier al bijna 10 jaar getrouwd (maart 2011) en 15 jaar samen, maar soms
![]()
Het is vaak een keuze:
1. Een kikker op een wit paard
2. Een prins op een ezel
Ander combies (kikker op ezel of prins op wit paard) bestaan er volgens mij nietTenminste, ik ben ze nog nooit tegengekomen
Op zich zie ik dat wel zitten hoor, maar dan moet hij toch eens een keer iets gaan doen met al mijn goedbedoelde adviesen waar hij het zelf ook altijd heel erg mee eens is
Gaat niet goed Angela?
Gaat echt nergens over, normaal ga ik nooit op vakantie... Turkije met de muziekvereniging van mijn vriend, hopelijk zit er nog wat vrije tijd aan het strand bij
, Londen met het werk omdat het zo goed is gegaan dit jaar en Rome met mijn vader die ons heeft uitgenodigd
Dus oktober, november en december zijn wij onder de pannen
Maar heb er wel zin in 

hetbommeke schreef:Het is vaak een keuze:
1. Een kikker op een wit paard
2. Een prins op een ezel
Ander combies (kikker op ezel of prins op wit paard) bestaan er volgens mij nietTenminste, ik ben ze nog nooit tegengekomen
Zo herkenbaar!! De mijne is een schat hoor, alleen niet taktisch en romantiek komt niet voor in zijn gebruiksaanwijzing.
Of gaat het nu beginnen? SAKKIA schreef:Welk start nummer heb je en wat moet het kosten?

Pebblesther schreef:F_Orumster: degene die jou kaartje nu koopt kan de naam niet meer wijzigen dus dan moet diegene onder jou naam lopen. Is misschien wel verstandig om er bij te melden. Weet niet of jij dat zelf erg vindt?

Tenminste ik ga er meteen van uit dat je een meisje bent maar misschien ben je wel een jongen 
Dus ben voor nu tevreden. Ik hoop hem volgende week zondag in 35 min te lopen maar dat zien we dan wel weer. 
en over 2 weken een kids vrij weekend