Pebblesther schreef:Mirkim schreef:Ik heb sinds tijjjjjden weer voor het eerst les gereden op mijn nieuwe troef.... Ik was haast vergeten hoe leuk dressuur rijden ook alweer is!! Startkaart wordt morgen aangevraagd, dus ik ben benieuwd hoe dit alles straks valt te combineren met het hardlopen... Ik vind het echt heel knap dat sommigen van jullie én fanatiek hardlopen én fanatiek paardrijden... waar halen jullie toch de tijd vandaan?
Ik sport gewoon elke dag. Dus of hardlopen of paardrijden. En op mijn vrije dag dan doe ik beide. Maar ik woon ook nog thuis dus hoef verder geen huishouden te runnen. En ik werk 32 uur.
Maar wel leuk dat je weer wedstrijden gaat rijden
Ik heb zonet mijn kleine rondje gelopen. Jeeemig kwam echt helemaal bezweet en met een rode kop terugMaar ik heb het volgehouden.
Hier ook een 32 urige werkwerk en daarbij dan gezin met 2 jonge kids. En meestal hier ook ene dag lopen andere dag paardrijden. Nu even allebei soms omdat ik pas volgende week weer aan de slag ga, afgelopen 3 weken ziek thuis door die stomme onsteking.
Loesje, kan me er iets bij voorstellen, volgens mij waren mijn ouders blij dat ik op mezelf ging wonen