. Is je ijzer ook weer geprikt?Ik ben vrijdag bij de internist geweest voor de uitslag van het maagonderzoek, alles ziet er netjes uit en er is ook geen glutenallergie. Opzich ben ik daar heel erg blij mee want ik ben gek op eten en dan ook vooral brood etc. dus dat zou niet fijn zijn geweest. Daarnaast natuurlijk balen dat ik nog niks weet.
Ik moest nu bloedonderzoek laten doen naar die intrinsic factor (test duurt weken). En ook heeft ze mijn hele ijzerpakket en ferritine aangevraagd, ik ben door me pillen heen van de 3 maanden ijzerpillen. Het is even spannend of mijn lichaam ook daadwerkelijk er wat mee heeft gedaan. Daar is over 2 weken een belafspraak over en als de ijzervoorraad oid nog niet bijgevuld is krijg ik daar ook een injectie voor die je een onwijze boost geeft. Daarnaast komt er dan nog een ander onderzoek voor hapjes nemen vanaf de andere kant *zucht*.
Ik ben iig ontzettend blij met deze internist ze neemt me serieus heeft ook veel over B12 gelezen weet ook van Auwerda en noem het maar op. Ik voel me stukken beter prik nu eens in de 2 weken die B12 uit Duitsland en heb een hele volle week met 20u werken 20u studie en elke dag m'n eigen paard doen. Dat had ik aantal maanden terug echt niet gekund allemaal want toen kon ik amper nog op m'n benen staan.

Normaal lees ik altijd even waar ik op geprikt word maar doordat ik meteen aan de beurt was heb ik er niet meer aan gedacht. Wel fijn dat je geen gluten allergie hebt want dat is geen pretje. Wij hebben hier 2 kleine verzorgertjes voor de paarden. Denk dat de een 9 jaar is. Zij heeft het zo erg dat als ze bij de paarden een haar in de mond krijgt ze die niet met haar handen eruit kan halen omdat daar gluten aan kunnen zitten. Zelfs met handenwassen moet ze een schone handdoek hebben. Best wel sneu voor haar. Wel fijn dat het nu zo goed gaat met jou en dat je studie, werken en paard gewoon kunt volhouden. Best druk denk ik zo! En ook fijn dat je nu eens in de 2 weken kunt prikken, heerlijk zeg