Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_vivi_ schreef:Las dat het ongeveer 55 euro is om te verven (incl wassen en stylen) is dat veel of een redelijke prijs? ik deed eerder vaak zelf).
Rebel_Jits schreef:Ik zal jullie ook even shockeren![]()
Ik had deze kleurspoeling gekocht:
Vol goede moed erin gedaan, gewacht en toen uitgespoeld. En toen het was opgedroogd, kregen we dit:
Het is een soort aubergine-achtig geworden (zeg maar gerust paars). niet wat ik wilde in ieder geval.
Ben heel blij dat het maar 28 wasbeurten blijft zitten
ad0rey0u schreef:@ danieke; ik zou dan eerst voor lichtbruin gaan hoor, anders is het verschil wel heel groot, plus de kans op mislukking ookVind dat blonde juist heel mooi bij je staan!
En het zit daar ook nog heel mooi, ben jaloers haha
TurtleLove4 schreef:Rebel_Jits schreef:Ik zal jullie ook even shockeren![]()
Ik had deze kleurspoeling gekocht:
http://www.loreal-paris.fr/img/l10n/products/305x262/HCo1_32.jpg
Vol goede moed erin gedaan, gewacht en toen uitgespoeld. En toen het was opgedroogd, kregen we dit:
http://i13.photobucket.com/albums/a295/Rebel_Jits/haartjes.jpg
Het is een soort aubergine-achtig geworden (zeg maar gerust paars). niet wat ik wilde in ieder geval.
Ben heel blij dat het maar 28 wasbeurten blijft zitten
hoi, sorry dat ik even kom binnenvallen,
ik had van hetzelfde merk de 'chocolade' gekocht,
stond op 'donkerbruin met mahonieSCHIJN'.
ben van nature niet zo heel donkerbruin en verwachtte dus een warm donker kleurtje,
ik deed het spul erop en het was echt ROOD.
wanneer ik het uitwaste was het donkerrost, niet zo paars als bij jou dus, maar dus ook helemaal niet wat ik ervan had verwacht...
na 2 wasbeurten was het wel echt een mooie kleur, die er helaas al heel snel uit was
_danieke_ schreef:ad0rey0u schreef:@ danieke; ik zou dan eerst voor lichtbruin gaan hoor, anders is het verschil wel heel groot, plus de kans op mislukking ookVind dat blonde juist heel mooi bij je staan!
En het zit daar ook nog heel mooi, ben jaloers haha
haha dankje, ja danieke hoort ook eigenlijk blond, maar ik wil een keer graag wat anders kwa kleur, en ik kan altijd terug hoop ik
xDramaQueen schreef:_danieke_ schreef:
haha dankje, ja danieke hoort ook eigenlijk blond, maar ik wil een keer graag wat anders kwa kleur, en ik kan altijd terug hoop ik
heel veel krijgen spijt als ze van blond naar bruin gaan en willen vaak terug, dit kost je vrijwel altijd klauwen vol met geld, teleurstelling en héél veel tijd. Hou dat wel in je achterhoofd