Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilegra schreef:Duke schreef:@Ilegra: ik vind dat je al een heel mooi eetschema hebt hoor!Doe je naast het fietsen nog iets aan sport? Sporten in combi met gezonder eten werkt het beste. Door te sporten maak je spierweefsel aan en spieren verbranden meer dan vet. Dus hoe sterker je wordt, hoe meer je verbrandt en dus hoe meer je afvalt.
Euhm vaak ben ik te moe om nog echt te gaan sporten maar ik heb dinsdag sportief 45 min. gerolschaatst.
Ik probeer dat nu het mooi weer is wat uit te bouwen.
Verder loop ik veel in het weekend met de paarden (1 van hen is nog te jong om er op te zitten).
Mijn menu van vandaag is:
O. medicijnen, glas water en een bord brinta met zweetner.
OT.(Ochtend tussendoor) goede morgen ontbijt + 11/2 sultana koekje en een kop thee zonder zuiker.
M. 3 sneën tarwe brood waarvan twee met sanwitschspread en 1 met plakjekipgehakt.
T. 3 koekjes sultana
A. Pasta gerecht met gehakt en rood sausje (ik weet het er zitten erg veel kg kal in.)
Ik vind overigens de meesten van jullie niet echt zwaar als ik zo dat lijstje bekijk.
Of zijn jullie inmiddels al zoveel afgevallen.
Ik meende namelijk dat je zo zwaar mag wegen als je lengte achter de comma.
W.b.t. het koolydraat arm dieet.
Daar durf ik dus niet zo mee te beginnen omdat ik bang ben dat ik dan te moe wordt.
Ik lichamelijk relatief zwaar werk en ik heb wel genoeg energie nodig om de dag vol te houden.
Marije__ schreef:Ik ben 1.67 en heb een ietsje stevigere bouw dan de andere meiden van mijn leeftijd. weeg nu 65.. in januari woog ik 68!
wil eigenlijk terug naar 63, maar ik weet niet of dat haalbaar is ivm fitness training! dus een paar cm';s eraf ben ik ook erg blij mee
mijn ontbijt is wederom brinta met muesli