Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:57

Ik ren ook lekker voor mezelf hoor en met mezelf :D Lekker eigen tijd indelen.

In de zomer moet ik nog ff kijken hoe ik het ga doen. Te vroeg 'sochtends heb ik vaak de energie nog niet om te gaan rennen en te laat 'savonds na een drukke dag heb ik vaak de puf ook niet meer :=

Maar ik denk dat ik naar verhouding het liefst dan 'savonds ren.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:58

Hoe doen jullie dat lopen met de hond??
Denk dat als ik de mijne meeneem dat hij overal gaat snuffelen en echt niet meeloopt....

Dan heeft lief gewoon pech tita, wachten zal die :D

imd

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:04

Ik loop op ons eigen pad, dus dan neem ik de ADHD pup mee en kan die even uitrazen.

Er bestaan ook hardloop riemen... Moet je wel een hond hebben die een beetje redelijk naast je blijft lopen, maar dan kun je een band om je middel doen met je hond eraan :)

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:11

Ik kan prima lopen met mijn hond. Hij gaat gewoon los mee. Ik heb onze hond nog never nooit achter mij zien lopen. Hij moet en zal voor me blijven. Ik kan hem nu hij wat ouder is geworden wel redelijk onder controle houden. Vorige week had hij alleen een ree in de smiezen en dan is ie weg.

De laatste tijd heb ik hem ook om mijn middel, want als ik even niet oplet, dan weet hij dat en gaat hij de begroeiing in. Dat is op zich helemaal niet erg, maar hij komt thuis met teken en dat vind ik niet zo fijn voor mijn zoontje.

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:12

hoi hoi!!
Zo ik ben vanmorgen weer begonnen :j
lesje 2 gedaan, maar dan net boven me normale tempo dus was aardig kapot :+
ga nu het proberen vol te houden en alles zo in te plannen dat ik de lessen kan blijven volgen, wel op me normale tempo :+

Zou dat trouwens helpen om meer tempo te krijgen, af en toe gewoon een van de eerste lessen lopen maar dan met meer tempo?

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:13

Balou gaat los mee omdat dat toevallig kan, maar hij kan ook netjes aan de riem meelopen. Die hou ik dan gewoon vast in m'n hand. Hij let erg goed op me, waar ik heen ga en noem maar op dus dat scheelt een hele hoop.

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:16

Ik ben vandaag ook maar weer eens begonnen met hardlopen... :) Ik merkte wel dat het weer een tijdje geleden is zeg, pffff, was kapot...!!!

Lopen jullie allemaal met een schema...?

Lijkt me heerlijk om met de hond te kunnen lopen, helaas is die van ons niet zo jong meer en gaat dat dus niet :(

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:16

Oh, ik ben al 2 weken niet meer geweest :oo Helemaal geen erg meer in gehad, had het zo druk :o

Nou van de week maar weer eens proberen..

@chan; bij welke les ben je nu ? :D

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:19

Auuuauauauuauw... Ik heb last van m'n rug!!!
Ben net wezen lopen en had eerder al wel dat als ik na het lopen een uurtje ging zitten, ik wat stijf werd enzo, maar nu doet het echt pijn!!

Het zit alleen rechtsonder, links heb ik nergens last van. En alleen als ik loop en er op leun dus.. Iemand een idee voor wat rek- en strekoefeningen ofzo?

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:19

gister les 16, het begon dramatisch, zere knieen en enkels, maar dat kwam omdat ik de hele dag stil had gezeten achter de computer. Daarna nog steken in mijn zij en ik overwoog om af te haken, maar toen ik het nog een keertje probeerde ging het gelukkig wel *\o/*

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 13:14

Cherellee_ schreef:
Oh, ik ben al 2 weken niet meer geweest :oo Helemaal geen erg meer in gehad, had het zo druk :o

Nou van de week maar weer eens proberen..

@chan; bij welke les ben je nu ? :D

4 :').
Heb weer ff een paar keer zonder gelopen.

Waar ben jijjjjj?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 13:21

Ik vind het juist wel lekker om bij een club te lopen en begeleiding te krijgen en je kunt ook in je vrije tijd voor jezelf lopen als je dat wilt! :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 15:52

Zo ben ik weer :+
Ben 3 jurkjes, 1 broek, 1 tuniek en 1 legging rijker.
Dacht slim te zijn door vandaag te gaan, vast niet zo druk dacht ik :') Maar je kon over de koppen wel lopen :+
Heb ook nog wat babykleertjes gekocht, maar die kunnen terug want veel te groot, bleek bij navraag bij mams, heb daar ook geen verstand van uiteraard :+
Ik heb niet eens schoenen gekocht *hoera voor mij* :j

Wilde ook nog lopen, maar ik moet vanavond naar het monument hier in het dorp voor dodenherdenking, moet muzieken. Dus dat wordt em even niet, morgen vroeg dan maar.

Tita, ik zou het gewoon even aankijken. Heel vaak is het zo dat mensen ook denken van goh ik hoor ook nooit meer iets van ......
En dan wacht je op elkaar :+

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 16:16

Maar dan kunnen die mensen je ook eens bellen.

Ik heb ooit eens een testje gedaan, met het idee van, ik laat aan niemand iets van me horen en hoelang zal het duren voor ik wat van hun hoor? Dan weet je gauw genoeg bij wie het van 2 kanten komt. Uiteraard heb ik ook m'n vrienden die ik eens in de paar maanden zie/spreek dus voor hun gelde het niet echt :P

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 17:31

Ik neem de hond ook echt niet mee. Die heeft het na 10 min echt wel gehad en hij kan ook lang niet overal los. Toen ik net bezig was kon het wel. Dan liep ik nog niet zo ver en lang en kon hij het grootste deel los, maar nu echt niet meer. Ik kan me dan ook niet concentreren op het lopen, alleen maar aan het letten op de hond werkt voor mij niet. Ik ga morgenavond waarschijnlijk les 19 lopen..en ik wil nu toch echt zo'n echte hardloopbroek gaan aanschaffen. Dat joggingbroek achtige ding ben ik nu zat

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 18:15

Ik heb nu al een aantal dagen niet gerend omdat ik een tijdje weg ben geweest en veel heb moeten werken. Kan ik gewoon bij de volgende les van start to run beginnen of moet ik de vorige herhalen? Wat adviseren jullie? Met de vorige, les 6, had ik weinig moeite.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 18:16

Hoelang heb je niet gerend?
Je kan denk ik gewoon de volgende les doen hoor :j

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 18:38

Yannicke, het is maar net hoe je je voelt denk ik.. Als jij de vorige les met gemak hebt gelopen kun je gewoon de volgende les doen. Als dat niet het geval is, herhaling kan nooit geen kwaad..!! :)

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 19:25

Yannicke schreef:
Ik heb nu al een aantal dagen niet gerend omdat ik een tijdje weg ben geweest en veel heb moeten werken. Kan ik gewoon bij de volgende les van start to run beginnen of moet ik de vorige herhalen? Wat adviseren jullie? Met de vorige, les 6, had ik weinig moeite.

Hoe lang is het precies geleden dat je gelopen hebt? Als je de vorige les gewoon met gemak hebt gelopen kun je anders heus wel met de volgende beginnen. Als die toch wat zwaar is kun je er nog voor kiezen die les gewoon nog een keer te lopen, of toch nog maar een keer les 6 te doen. :)

@Sakkia, zo lekker aan het shoppen geweest! :D Niet echt lekker dat het zo druk was. Maar ja, wat wil je met die vakantie. Heel veel mensen hebben de tijd er nu voor om te gaan shoppen!

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 20:09

Ik heb vandaag les 4 gelopen, en de hond gaat trouw mee.
Los zodra ik in het losloopgebied kom en daarvoor gewoon
vast, naast me...
Gaat goed en inderdaad erg gezellig!

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 20:29

Gesjellug he met hond :D.
Is ook heel gesjellug lopen met Cherellie, maar die hou ik voor mezelf :)) :P

blondies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 21:23

Oeh oeh oeh morgen lesje 20 lopen :D Toch alweer een mijlpaal.. nummer 20.
Is er hier eigenlijk iemand die het al helemaal uitgelopen heeft? Vraag me af hoelang het erna duurt voordat de 30min echt makkelijk gaat haha.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 21:43

blondies schreef:
Oeh oeh oeh morgen lesje 20 lopen :D Toch alweer een mijlpaal.. nummer 20.
Is er hier eigenlijk iemand die het al helemaal uitgelopen heeft? Vraag me af hoelang het erna duurt voordat de 30min echt makkelijk gaat haha.

ik heb een week of 4 geleden de laatste les gelopen met evy,nu loop ik 30 minuten op mijn eigen muziek,maar echt makkelijk is het (nog) niet! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 23:04

Ik heb weer baantraining gehad op de club, man wat is dat leuk!

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 23:11

Vandaag sinds 1,5 week weer gelopen, 5 km maar het liep lekker ;)

Ook een hardloopcapri gehaald, dus als het wat warmer wordt kunnen de onderbenen ook weer een kleurtje krijgen :D